Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00434806/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c9e0e5b-5f5f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029786/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”, w ramach programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmacnianie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434806/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”, w ramach programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmacnianie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup fabrycznie nowych:
− 12 sztuk laptopów z oprogramowaniem – z tym, że cena za 1 laptop nie może przekroczyć 2500,00 zł (dwa tysiące pięćset zł.);
− 3 sztuk komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem– z tym, że cena za 1 komputer stacjonarny nie może przekroczyć 2500,00 zł (dwa tysiące pięćset zł.);
− 1 sztuki tabletu – z tym, że cena za 1 tablet nie może przekroczyć 1000,00 zł (tysiąc zł.);
Cena maksymalna dla laptopów, komputerów stacjonarnych i tabletu wynika z umowy na dofinansowanie z Instytucją zarządzającą.
2. Warunki realizacji:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do: Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, al. Mickiewicza 10 (tymczasowy adres: ul. Różana 2), 28-100 Busko-Zdrój.
1) Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko w ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia wraz z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia. Za szkody powstałe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
2) Wszelkie dostarczone urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nieużywane i obejmować wszystkie wymagania wskazane w SWZ i załącznikach w pełnym podanym zakresie.
3) Wszystkie dotyczące przedmiotu zamówienia wymagania wskazane w SWZ i załącznikach należy traktować jako minimalne.
4) Wykonawca zapewni, że dostarczone urządzenia będą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie wymaganych atestów, opinii technicznych i dopuszczone do korzystania na ternie Polski, o ile są wymagane.
5) Wykonawca winien dysponować odpowiednimi środkami i warunkami technicznymi, potencjałem ekonomicznym i organizacyjnym niezbędnym do realizacji zamówienia.
6) Zwrot towaru, który nie nadaje się do użytkowania i dostarczenie towaru zamiennego, wolnego od wad i usterek nastąpi na koszt Wykonawcy. Część przedmiotu umowy nie przyjętą w czasie trwania odbioru końcowego Wykonawca wymieni na nową o takich samych parametrach i rodzaju we wskazanym przez Zamawiającego terminie, na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
30213300-8 - Komputer biurkowy
48620000-0 - Systemy operacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36799,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37979,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36799,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUNTAR sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873 100 38 91
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36799,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. "Przebudowa budynku Buskiego Samorządowego Centrum Kultury"
- "Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego oraz zasilaczy UPS"
- "Dokumentacja projektowa dotycząca rozbudowy terenów zielonych Parku Małpi Gaj w Busku-Zdroju" - powtórzenie
- Dostawa pieczywa do Działu Żywienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- "Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju" - powt.
- Dostawa artykułów biurowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczna Gmina Dąbrowa".
- Dostawa sprzętu oraz wdrożenie oprogramowania na potrzeby uruchomienia e-usług dla Gminy Janowiec w ramach projektu "Rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie MOF Miasta Puławy"
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń i mebli do zajęć dla projektu "Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy",
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych (laptopów) oraz stacji dokujących
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





