eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz › Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu dwudaniowych obiadów mieszkańcom z terenu Gminy Swarzędz w Szkołach Podstawowych - część 1.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu dwudaniowych obiadów mieszkańcom z terenu Gminy Swarzędz w Szkołach Podstawowych – część 1.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631000187

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 25

1.5.2.) Miejscowość: Swarzędz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-020

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 616512650

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsswaredz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsswarzedz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu dwudaniowych obiadów mieszkańcom z terenu Gminy Swarzędz w Szkołach Podstawowych – część 1.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bc79380-7cd1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art.214 ust. 1 pkt 1 a) w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1)
dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze.
Zamawiający może udzielić zamówienia jedynie Wykonawcy, który na podstawie zawartych ze szkołami umów, posiada tytuł prawny do mieszczącej się na terenie tych szkół infrastruktury (w szczególności pomieszczeń, mediów).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.OR.341.17.2021/1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 242171,11 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102444,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu dwudaniowych obiadów mieszkańcom z terenu Gminy Swarzędz w Szkołach Podstawowych – część 1.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w placówkach:
Szkoła Podstawowa nr 1 w Swarzędzu, Szkoła Podstawowa nr 3 w Swarzędzu, Szkoły Podstawowej nr 4 w Swarzędzu, Szkoła Podstawowa w Kobylnicy, Szkoła Podstawowa w Wierzonce.
3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy przygotowanie i wydanie gorących posiłków dwudaniowych w następujących maksymalnych ilościach:
przygotowanie i wydawanie łącznie do 9570 dwudaniowych obiadów, w tym: uczniom na terenie Szkoły Podstawowej nr 1 w Swarzędzu (do 3480), Szkoły Podstawowej nr 3 w Swarzędzu (do 1218), Szkoły Podstawowej nr 4 w Swarzędzu (do 3132), Szkoły Podstawowej w Kobylnicy (do 870), Szkoły Podstawowej w Wierzonce (do 870) oraz wydawanie (dowóz) do 996 dwudaniowych obiadów dla mieszkańców miasta i gminy Swarzędz.
4. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy przygotowanie i wydanie gorących posiłków dwudaniowych w następujących minimalnych ilościach: przygotowanie i wydawanie łącznie do 5 dwudaniowych obiadów
oraz wydawanie (dowóz) 5 dwudaniowych obiadów dla mieszkańców miasta i gminy Swarzędz.
5. Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać gorące posiłki w postaci gorących, kompletnych, dwudaniowych obiadów, urozmaiconych, o wysokiej wartości odżywczej, zgodnie z zasadami żywienia dzieci i dorosłych, smacznych i atrakcyjnych pod względem organoleptycznym.
6. Przy planowaniu posiłków Wykonawca uwzględniać będzie zalecaną wartość energetyczną dla dzieci w wieku szkolnym/osób dorosłych, jak również będzie brał pod uwagę wartość odżywczą przygotowywanych posiłków.
7. Każdy posiłek dla dzieci musi składać się z dwudaniowego obiadu (zupa, drugie danie z surówką i kompotem lub sokiem). Jedna porcja zupy musi posiadać objętość min. 200ml, natomiast porcja drugiego dania musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż 400 gram, w tym mięso i surówka po min. 100 gram (raz w tygodniu zamiast mięsa ryba) oraz ziemniaki lub ryż lub kasza lub makaron (200 gram). Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi, naleśniki, kopytka lub krokiety o wadze min. 300 gram. Do każdego obiadu musi być podany również kompot lub sok o objętości min. 200ml – dotyczy posiłków dla dzieci.
8. Każdy posiłek dla osób dorosłych musi składać się z dwudaniowego obiadu (zupa, drugie danie z surówką i kompot lub sok). Jedna porcja zupy musi posiadać objętość min. 400 ml, natomiast porcja drugiego dania musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż 500 gram, w tym mięso 150 gram i surówka min. 100 gram (raz w tyg. zamiast mięsa ryba) oraz ziemniaki lub ryż lub kasza lub makaron 250 gram. Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi, naleśniki, kopytka lub krokiety o wadze min. 300 gram. Do każdego obiadu musi być podany również kompot lub sok o objętości min. 200ml.
9. Wydawanie posiłków dla dzieci odbywać się będzie każdego dnia zajęć szkolnych, zgodnie z harmonogramem pracy stołówki w Szkole z wyłączeniem ferii, wakacji i innych dni wolnych od zajęć.
10. Wydawanie posiłków dla osób dorosłych odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy (dotyczy części 1 ).
11. Ustalenie godziny wydawania posiłków nastąpi w drodze uzgodnień dokonanych pomiędzy Wykonawcą a Dyrektorem Szkoły, przy czym nie może ono następować w okresie innym niż okres pomiędzy godz. 11.00 a godz. 15.00.
12. Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać i wydawać posiłki z zachowaniem podstawowych norm żywienia dzieci i młodzieży, zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia oraz warunków sanitarno-higienicznych, zgodnie z normami HACCP.
13. Wykonawca zapewnia, iż:
1) wydawane produkty żywnościowe będą świeże, odpowiedniej jakości oraz, że zostaną przygotowane w dniu ich dostarczenia;
2) obsługa będzie świadczona na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi standardami i zasadami w tym zakresie obowiązującymi.
3) przygotowane posiłki muszą być urozmaicone, o wysokiej jakości odżywczej, atrakcyjne pod względem organoleptycznym, planowane pod kątem żywieniowej grupy wiekowej, z wykorzystaniem produktów sezonowych,
4) w planowaniu jadłospisu Wykonawca uwzględni pory roku, tak aby posiłki wysokoenergetyczne i tłuste nie były podawane w czasie upałów;
5) Liczba posiłków w poszczególnych dniach wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia ustalana będzie każdorazowo przez Zmawiającego, który będzie informował Wykonawcę w formie pisemnej lub telefonicznej o ilości posiłków na dany czasookres (na czas wydania decyzji).
6) Posiłki wydawane będą przez Wykonawcę na podstawie wykazu uczniów/osób dorosłych uprawnionych do ich otrzymywania, która będzie przekazywana Wykonawcy przez Zamawiającego na okres ustalony w decyzji wydanej przez Ośrodek Pomocy Społecznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110640 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna im. Jarosława Dąbrowskiego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770004049

7.3.3) Ulica: ul. Spółdielcza 37

7.3.4) Miejscowość: Kruszewnia

7.3.5) Kod pocztowy: 62-020

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.