eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiatów › "Projekty przebudowy dróg w ciągach ulic: Piaskowej, Rolniczej, Wiejskiej i Białoboki w Trzebiatowie"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Projekty przebudowy dróg w ciągach ulic: Piaskowej, Rolniczej, Wiejskiej i Białoboki w Trzebiatowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRZEBIATÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Trzebiatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebiatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913872984

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@trzebiatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.trzebiatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebiatow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Projekty przebudowy dróg w ciągach ulic: Piaskowej, Rolniczej, Wiejskiej i Białoboki w Trzebiatowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-266ebd2d-6013-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030116/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi projektowe branży drogowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431094/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa drogi w ciągu ulicy Piaskowej, Rolniczej i Wiejskiej w Trzebiatowie:
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie DWÓCH niezależnych opracowań:
a) pierwsze opracowanie dotyczyć będzie przebudowy drogi w ciągu ulic Piaskowej i Rolniczej, w szczególności w zakresie działek nr 69/6, 71 i 302, obręb Trzebiatów-2, gmina Trzebiatów – miasto;
b) drugie opracowanie dotyczyć będzie przebudowy drogi w ciągu ulicy Wiejskiej, w szczególności w zakresie działek nr 337/2, 199/9, 274, 198, 193/1, obręb Trzebiatów-2, gmina Trzebiatów – miasto.
Obszar opracowania ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków pod numerem B-564 pn.: „Przedmieście Kołobrzeskie”, w związku z czym wszelkie inwestycje przeprowadzane w jego granicach powinny być uzgadniane z wojewódzkim konserwatorem zabytków w trybie art. 39 ust. 3 ustawy Prawo budowlane.
Przewiduje się wstępnie zaprojektowanie nawierzchni asfaltowej.
W ramach opracowania, wykonawca zaprojektuje, na wylocie istniejącej kanalizacji deszczowej, separator i piaskownik, a także uzyska pozwolenie wodnoprawne wydawane przez Wody Polskie, jeżeli będzie wymagane przepisami.
2. W tematach, w których przewidziana jest do realizacji budowa lub rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, będzie konieczne uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
3. Zadania mogą wymagać uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
4. Wiele informacji na temat uwarunkowań dotyczących poszczególnych działek objętych przedmiotem zamówienia, można uzyskać korzystając z Systemu Informacji Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Trzebiatowie, link do strony internetowej:
https://trzebiatow.e-mapa.net/
5. Przewiduje się wstępnie, że realizacja inwestycji odbędzie się w drodze pozwolenia na budowę. Wykonawca przedłoży zamawiającemu przede wszystkim komplet dokumentów w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia realizacji inwestycji, w tym projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary i kosztorysy inwestorskie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej przebudowy drogi w ciągu ulicy Białoboki w Trzebiatowie, w szczególności w zakresie działki nr 2039/2, obręb Trzebiatów-1, gmina Trzebiatów – miasto i działki nr 887, obręb Gorzysław, gmina Trzebiatów - obręb wiejski.
Przewiduje się wstępnie zaprojektowanie nawierzchni asfaltowej, za wyjątkiem odcinka na wysokości „Dworku nad Regą”, gdzie ma pozostać nawierzchnia brukowa.
W ramach opracowania, wykonawca zaprojektuje kanalizację deszczową i sanitarną (wykonawca wystąpi do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji z siedzibą w Chełmie Gryfickim (72-320 Trzebiatów) o wydanie warunków technicznych), a także uzyska pozwolenie wodnoprawne wydawane przez Wody Polskie, jeżeli będzie wymagane przepisami.
2. W tematach, w których przewidziana jest do realizacji budowa lub rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, będzie konieczne uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
3. Zadania mogą wymagać uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
4. Wiele informacji na temat uwarunkowań dotyczących poszczególnych działek objętych przedmiotem zamówienia, można uzyskać korzystając z Systemu Informacji Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Trzebiatowie, link do strony internetowej:
https://trzebiatow.e-mapa.net/
5. Przewiduje się wstępnie, że realizacja inwestycji odbędzie się w drodze pozwolenia na budowę. Wykonawca przedłoży zamawiającemu przede wszystkim komplet dokumentów w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia realizacji inwestycji, w tym projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary i kosztorysy inwestorskie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 61000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98892,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98892,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Projekty Budowy Dróg Ernest Klos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320661627

7.3.3) Ulica: Fabryczna 2b

7.3.4) Miejscowość: Gryfice

7.3.5) Kod pocztowy: 72-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98892,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Autorska Pracownia Projektowa Bartosz Sontowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191981113

7.3.3) Ulica: Świerkowa 27

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-644

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.