Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474861/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00483582/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-20
- 2025/BZP 00493804/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-23
- 2025/BZP 00518807/01 - Wynik z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup dwóch identycznych sztuk sieciowej pamięci masowej (Network Attached Storage – NAS) dla przedsięwzięcia pn.: Zarządzanie Miastem w oparciu o bazy danych przestrzennych wraz z rozwojem e-usług(..
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Ośrodek Geodezji
1.2.) Oddział zamawiającego: Miasto Łódź
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470830536
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Traugutta 21/23
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-113
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.7.) Numer telefonu: 42 272 68 06
1.4.8.) Numer faksu: 42 272 68 01
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@log.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479915
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00474861
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
12.1. Dokumenty składane wraz z ofertą:
a. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem Formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ);
b. Opis oferowanego sprzętu-Załączniki nr 2.1,
c. Oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ);
d. Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w PKT 3.19. SWZ Wykonawcy składają:
- materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne itd.), z których ma wynikać potwierdzenie wszystkich parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia oraz:
- Deklaracja Zgodności CE;
e. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu zgodnie z PKT 17.1.2. SWZ, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – jeżeli dotyczy;
f. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
g. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający może żądać od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
h. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
i. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy,
j. Przedmiotowe środki dowodowe materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia zgodne z Opisem Przedmiotu Zamówienia (np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne itd.), z których ma wynikać potwierdzenie wszystkich parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się złożenie materiałów w języku angielskim.
Deklarację Zgodności CE (lub równoważny);
Certyfikat ENERGY STAR (lub równoważny.
k. Wadium:
1)dowód dokonania przelewu lub
2) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji.
12.2. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
12.3. Instrukcja wypełniania „Formularza ofertowego” i składania oferty w postępowaniu znajduje się na Platformie
e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl
Link do instrukcji : „Oferty, wnioski, prace konkursowe”
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1.pdf
Po zmianie:
12.1. Dokumenty składane wraz z ofertą:
a. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem Formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ);
b. Opis oferowanego sprzętu-Załączniki nr 2.1,
c. Oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ);
d. Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w PKT 3.19. SWZ Wykonawcy składają:
- materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne itd.), z których ma wynikać potwierdzenie wszystkich parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia oraz:
- Deklaracja Zgodności CE;
e. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu zgodnie z PKT 17.1.2. SWZ, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – jeżeli dotyczy;
f. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
g. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający może żądać od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
h. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
i. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy,
j. Przedmiotowe środki dowodowe materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia zgodne z Opisem Przedmiotu Zamówienia (np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne itd.), z których ma wynikać potwierdzenie wszystkich parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się złożenie materiałów w języku angielskim.
Deklarację Zgodności CE (lub równoważny);
Certyfikat ENERGY STAR (lub równoważny.
k. Wadium:
1)dowód dokonania przelewu lub
2) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji.
l. Oświadczenie z art. 5K Rozporządzenia 833/2014(wzór załącznik 3b)
12.2. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
12.3. Instrukcja wypełniania „Formularza ofertowego” i składania oferty w postępowaniu znajduje się na Platformie
e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl
Link do instrukcji : „Oferty, wnioski, prace konkursowe”
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1.pdf
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Zespołu Szkół Rzemiosła w Łodzi w ramach projektu pn. "ZAWODOWY ZAWRÓT GŁOWY"
- 173/TP/ZP/U/2025 usługę odśnieżania terenów zewnętrznych we wszystkich obiektach USK nr 2 w Łodzi oraz lądowiska dla śmigłowców w Łodzi przy ul. Żeromskiego 113
- 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi korepetycji dla 100 dzieci/młodzieży, uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- Sukcesywna dostawa podstawowych związków chemicznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Zakup i dostawa komputerów
- "Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DK 72 na odcinku Soszyce - Ścieki w woj. łódzkim"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oprogramowania i systemów wraz z ich wdrożeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zwiększenie bezpieczeństwa infrastruktury systemu informatycznego Urzędu Miasta Ustroń
- Zakup nowego rozwiązania serwerowego w postaci dwóch serwerów działających w klastrze wysokiej dostępności wraz z macierzą dyskową oraz konfiguracją i wdrożeniem serwerów i macierzy.
- Dostawa, instalacja i wdrożenie sprzętu i oprogramowania komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Lubowidzu
- Dostawa sprzętu do Starostwa Powiatowego w Namysłowie w ramach projektu "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD".
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Skoczów" realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego "Cyberbezpieczny Samorząd" w podziale na 5 części
więcej: Serwery plików »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





