eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SejnyDostawa sprzętu do działań ratowniczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Powiatu Sejneńskiego z przeznaczeniem dla KP PSP w Sejnach



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu do działań ratowniczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026 dla Powiatu Sejneńskiego z przeznaczeniem dla KP PSP w Sejnach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790675973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strazacka 2

1.5.2.) Miejscowość: Sejny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-500

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 477118310

1.5.8.) Numer faksu: 477118309

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspse@straz.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-sejny

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu do działań ratowniczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026 dla Powiatu Sejneńskiego z przeznaczeniem dla KP PSP w Sejnach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3d0317e-48f1-437a-a20c-dcfc07780d55

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00475874/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu do działań ratowniczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026 dla Powiatu Sejneńskiego z przeznaczeniem dla KP PSP w Sejnach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3d0317e-48f1-437a-a20c-dcfc07780d55

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/; - ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ Zamawiający korzysta z Elektronicznej Skrzynki Podawczej /kppspsejny/skrytka oraz poczty elektronicznej kppspse@straz.bialystok.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 15.8. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. poz.2452

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy
Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach (16-500 Sejny, ul. Strażacka 2, tel./fax 47 711 83 10/47 711 83
09, e-mail: kppspse@straz.bialystok.pl)
2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach wyznaczony został Inspektor
Ochrony Danych, (15-062 Białystok, ul. Warszawska 3, tel.47 711 70 76, fax. 85 653 72 16, e-mail:
iod@straz.bialystok.pl)
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO w związku z
przepisami ustawy PZP, w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, zawarcia i realizacji umowy o zamówienie oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z
tytułu realizacji umowy;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8
oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP,
- podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w stosunku do danych osobowych wskazanych
przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - przez okres trwania umowy o zamówienie, ale nie
krócej niż 4 lata, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do
czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Ponadto dane osobowe będą
przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów powszechnie
obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych Administratora Danych;
6. Obowiązek podania danych osobowych przez Panią/Pana jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana – do zawarcia i realizacji umowy.
Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. W odniesieniu do tych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza
przepisy o ochronie danych osobowych;
Nie przysługuje Pani/Panu
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.01.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 210569,11 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu do działań ratowniczych w ramach Pro-gramu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026 dla Powiatu Sejneńskiego z przeznaczeniem dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach w ramach krajowego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026”. Szczegółowe wymagania zawarte w załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18410000-6 - Odzież specjalna

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

44482100-3 - Węże gaśnicze

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

38651600-9 - Kamery cyfrowe

39522530-1 - Namioty

31158000-8 - Ładowarki

24000000-4 - Produkty chemiczne

38631000-7 - Lornetki

33141700-7 - Wyroby ortopedyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Aktualnego Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) Oświadczenie Wykonawcy, który złożył najkorzystniejsza ofertę, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofert niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowe.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
b) Formularza asortymentowo-cenowego, zawierającego niezbędne informacje, które umożliwią Zamawiającemu ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia, (załącznik nr 5).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
b) Formularza asortymentowo-cenowego, zawierającego niezbędne informacje, które umożliwią Zamawiającemu ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia, (załącznik nr 5).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Aktualnego Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) Oświadczenie Wykonawcy, który złożył najkorzystniejsza ofertę, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofert niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowe.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy
zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego
będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych
wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie postępowania o Zamówienie publiczne, którego dotyczy, nazwy oraz adresy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz nazwę i adres
ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie z art 125 ust.1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania jeżeli
środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie nie zostaną mu przyznane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.