Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00482850/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ocieplenie części Budynku Laboratoryjnego wraz z robotami towarzyszącymi - Termomodernizacja ETAP II część I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT PODSTAW INŻYNIERII ŚRODOWISKA POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000558009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-819
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ipis@ipispan.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipis.pan.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ocieplenie części Budynku Laboratoryjnego wraz z robotami towarzyszącymi - Termomodernizacja ETAP II część I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d205fee-e059-4995-a38d-acccbd07f6b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040767/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Ocieplenie części Budynku Laboratoryjnego wraz z robotami towarzyszącymi - Termomodernizacja ETAP II część I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Do ogłoszonego przetargu na „Ocieplenie części Budynku Laboratoryjnego wraz z robotami towarzyszącymi - Termomodernizacja ETAP II część I tj. Ocieplenie budynku laboratoryjnego w zakresie: docieplenie ścian zewnętrznych (frontowej i dwóch bocznych) powyżej gruntu; docieplenie wszystkich ścian poniżej gruntu z opaską i robotami towarzyszącymi; wykonanie systemu rynnowego; wykonanie instalacji odgromowej; obróbki blacharskie z robotami towarzyszącymi w trybie podstawowym z art. 275 pkt. 1) nie została złożona żadna oferta.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6f7b0746-0cb6-45e1-a3c6-879dd6f1d07c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TG/2141-5/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1169631,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II Etapu Części I Termomodernizacji, zgodnie z załączonym projektem „Termomodernizacja polegająca na dociepleniu ścian zewnętrznych budynku laboratoryjnego z łącznikiem i halą technologiczną oraz częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej”, w zakresie:
1)Docieplenia wraz z izolacją ścian poniżej terenu do wysokości górnej warstwy opaski wokół budynku wraz z robotami towarzyszącymi – cały budynek główny laboratorium
2)Wykonania opaski z kostki betonowej wokół budynku – cały budynek główny laboratorium
3)Remontu schodów wejściowych do pomieszczenia magazynowego
4)Wymiany drzwi zewnętrznych do kotłowni
5)Wymiany obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych – prace obejmują elewację frontową, elewację tylną, dwie elewacje boczne oraz boczne ściany poddasza nieużytkowego z wyłączeniem rynien oraz obróbek poddasza nieużytkowego od strony frontowej i tylnej
6)Wymiany i montażu parapetów - elewacja frontowa i elewacje boczne budynku laboratorium
7)Wykonania Instalacji odgromowej wraz z otokiem oraz pomiarami – obejmuje zakresem budynek główny laboratorium
8)Docieplenia ścian zewnętrznych powyżej terenu – elewacja frontowa oraz dwie elewacje boczne wraz ze ścianami bocznymi powyżej stropodachu, z wyłączeniem ścian powyżej stropodachu tj. frontowej i tylnej
9)Wymiany opraw oświetleniowych zewnętrznych na budynku głównym laboratorium
10)Demontażu starej instalacji monitoringu od strony elewacji frontowej i bocznej oraz zabudowy nowej instalacji prowadzonej w rurach pod ociepleniem wraz z podłączeniem do zamontowanych urządzeń (aparaty z demontażu) oraz do nowych puszek instalacyjnych.
11) Wykonania prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania robót na budynku głównym laboratorium
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1434514,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1434514,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1434514,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEKO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281939343
7.3.3) Ulica: Paprocia 21
7.3.4) Miejscowość: Libiąż
7.3.5) Kod pocztowy: 32-590
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1434514,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Instalacja systemów przeciwpożarowych w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Nr sprawy DZP/23 TP/2025
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Zakup wraz z dostawą drewna dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w roku 2026
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





