eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeOcieplenie części Budynku Laboratoryjnego wraz z robotami towarzyszącymi - Termomodernizacja ETAP II część I



Ogłoszenie z dnia 2025-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ocieplenie części Budynku Laboratoryjnego wraz z robotami towarzyszącymi - Termomodernizacja ETAP II część I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT PODSTAW INŻYNIERII ŚRODOWISKA POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000558009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-819

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ipis@ipispan.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipis.pan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ocieplenie części Budynku Laboratoryjnego wraz z robotami towarzyszącymi - Termomodernizacja ETAP II część I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d205fee-e059-4995-a38d-acccbd07f6b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040767/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Ocieplenie części Budynku Laboratoryjnego wraz z robotami towarzyszącymi - Termomodernizacja ETAP II część I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Do ogłoszonego przetargu na „Ocieplenie części Budynku Laboratoryjnego wraz z robotami towarzyszącymi - Termomodernizacja ETAP II część I tj. Ocieplenie budynku laboratoryjnego w zakresie: docieplenie ścian zewnętrznych (frontowej i dwóch bocznych) powyżej gruntu; docieplenie wszystkich ścian poniżej gruntu z opaską i robotami towarzyszącymi; wykonanie systemu rynnowego; wykonanie instalacji odgromowej; obróbki blacharskie z robotami towarzyszącymi w trybie podstawowym z art. 275 pkt. 1) nie została złożona żadna oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6f7b0746-0cb6-45e1-a3c6-879dd6f1d07c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TG/2141-5/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1169631,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II Etapu Części I Termomodernizacji, zgodnie z załączonym projektem „Termomodernizacja polegająca na dociepleniu ścian zewnętrznych budynku laboratoryjnego z łącznikiem i halą technologiczną oraz częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej”, w zakresie:
1)Docieplenia wraz z izolacją ścian poniżej terenu do wysokości górnej warstwy opaski wokół budynku wraz z robotami towarzyszącymi – cały budynek główny laboratorium
2)Wykonania opaski z kostki betonowej wokół budynku – cały budynek główny laboratorium
3)Remontu schodów wejściowych do pomieszczenia magazynowego
4)Wymiany drzwi zewnętrznych do kotłowni
5)Wymiany obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych – prace obejmują elewację frontową, elewację tylną, dwie elewacje boczne oraz boczne ściany poddasza nieużytkowego z wyłączeniem rynien oraz obróbek poddasza nieużytkowego od strony frontowej i tylnej
6)Wymiany i montażu parapetów - elewacja frontowa i elewacje boczne budynku laboratorium
7)Wykonania Instalacji odgromowej wraz z otokiem oraz pomiarami – obejmuje zakresem budynek główny laboratorium
8)Docieplenia ścian zewnętrznych powyżej terenu – elewacja frontowa oraz dwie elewacje boczne wraz ze ścianami bocznymi powyżej stropodachu, z wyłączeniem ścian powyżej stropodachu tj. frontowej i tylnej
9)Wymiany opraw oświetleniowych zewnętrznych na budynku głównym laboratorium
10)Demontażu starej instalacji monitoringu od strony elewacji frontowej i bocznej oraz zabudowy nowej instalacji prowadzonej w rurach pod ociepleniem wraz z podłączeniem do zamontowanych urządzeń (aparaty z demontażu) oraz do nowych puszek instalacyjnych.
11) Wykonania prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania robót na budynku głównym laboratorium

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1434514,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1434514,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1434514,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEKO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281939343

7.3.3) Ulica: Paprocia 21

7.3.4) Miejscowość: Libiąż

7.3.5) Kod pocztowy: 32-590

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1434514,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podana cena oferty jest ceną po negocjacjach

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.