Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00389931/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
- 2025/BZP 00405389/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-03
- 2025/BZP 00460593/01 - Wynik z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146316500
1.5.8.) Numer faksu: 146316500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11314501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31128268-f782-4f0b-a5d6-395cc09e5d99
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00334169/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - Etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00389931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-16/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77807,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Sprzęt stomijny:1. Pasta stomijna uszczelniająco-gojąca – 1 szt.
2. Pasta stomijna gojąca – 1 szt.
3. Pierścień silikonowy uszczelniający stomię o wypukłym kołnierzu, kompatybilny z otworami o średnicy 30-40 mm- 30 szt.
4. Pasta stomijna w paskach – 20 szt.
5. Półpierścienie hydrokoloidowe uszczelniające do stomii – 30 szt.
6. Worek stomijny zamknięty 1-częściowy; rozm. do docięcia od 13 do 70 mm z okienkiem; pojemność od 400 do 450 ml - 100 szt.
7. Gaziki do zmywania skóry wokół stomii 100 szt w op - 1 op.
8. Chusteczki ochronne na bazie silikonu dla pacjentów ze stomią; zmniejszające ryzyko podrażnienia skóry treścią jelitową lub moczem pod wpływem odklejania przylepca 24 szt w op – 1 op.
9. Aerozol do usuwania przylepców (50ml) – 1 szt.
10. Płytka plastyczna akordeonowa rozmiar 57/13-22mm 5 szt w op – 20 op.
11. Worek ileostomijny rozmiar 57 – 20 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33198200-6 - Papierowe waciki lub kompresy odkażające
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3127,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Ratownictwo:1. Ceratka do nauki resuscytacji na fantomie po 50 szt w rolce – 10 rolek
2. Wymienne drogi oddechowe do fantomu Little Anne 6 szt w op. kompatybilne z nr katalogowym 020301– 4 op.
3. Sterylna gaza skompresowana przeznaczona do treningu z trenażerami, w kolorze białym 100 % bawełna, o wysokiej chłonności, pakowana próżniowo 10 –pak – 20 szt.
4. Elektrody pasujące do Defibrylatora Lifepak 1000 – 4 szt.
5. Śpiwór bakteriostatyczny (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 1 szt.
6. Kaniula 14 G do nakłucia klatki piersiowej – 20 szt.
7. Opatrunek indywidualny izraelski – 5 szt.
8. Staza taktyczna CAT 7 generacji – 5 szt.
9. Zestaw przeciwwstrząsowy do gabinetów lekarskich – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji
31711140-6 - Elektrody
33141220-8 - Kaniula
33141110-4 - Opatrunki
33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
33141114-2 - Gaza medyczna
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5515,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Produkty dla diabetyków:1. Pakiet startowy CGM z aplikacją (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 24 szt.
2. Paski pasujące do glukometrów Glucomaxx – 4 op.
3. Paski pasujące do glukometrów Gluco Dr.auto – 3 op.
4. Paski pasujące do glukometrów One Touch Select Plus – 3 op.
5. Paski pasujące do glukometru Accu Chek Active – 3 op.
6. Paski pasujące do glukometru Multi Carein – 3 op.
7. Paski pasujące do glukometru Contour Plus – 3 op.
8. Paski pasujące do glukometru On Call Auto – 1 op.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195000-3 - System monitorowania pacjentów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124131-2 - Paski odczynnikowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7475,27 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Drobny sprzęt jednorazowy:1. Pęseta jednorazowa chirurgiczna 100 szt. w opakowaniu – 3 szt.
2. Staza jednorazowa latex free 25 szt w opakowaniu – 3 op.
3. Czepek do mycia włosów bez spłukiwania – 6 szt.
4. Kranik trójdrożny z przedłużaczem 10 cm – 50 szt.
5. Kranik trójdrożny 50 cm – 50 szt.
6. Kranik trójdrożny 50 szt w opakowaniu – 5 op.
7. Fartuch chirurgiczny jałowy rozm M – 50 szt.
8. Igły iniekcyjne 0,6x25 - 100 szt w opakowaniu – 4 op.
9. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych – 100 szt.
10. Igły iniekcyjne 1,2 x 40 mm - 100 szt w opakowaniu – 4 op.
11. Igła do bezpiecznego pobierania leków z filtrem - 100 szt w opakowaniu – 4 op.
12. Pasek z dezynfekującymi korkami do systemów bezigłowych tzw końcówka żeńska, 10 szt korków w pasku - 25 pasków w opakowaniu – 1 op.
13. Pasek z dezynfekującymi korkami do dostępów dożylnych, tzw końcówka męska 5 szt korków w pasku, 40 pasków w op – 1 op.
14. Złącze bezigłowe z bionectorem, neutral. 100 szt. w opakowaniu – 1 op.
15. Cewnik urologiczny Foleya CH14 10 szt w opakowaniu – 10 op.
16. Fartuch foliowy zakładany na szyję z wiązaniem z tyłu pleców 100 szt W opakowaniu – 3 op.
17. Strzykawka insulinówka 1 ml z igłą 100 szt. w opakowaniu – 3 op.
18. Zamknięty system do odsysania z tracheostomii (dla dorosłych) – 20 szt.
19. Zamknięty system do odsysania do rurek intubacyjnych (dla dorosłych) – 20 szt.
20. Przetwornik do pomiaru krwawego ciśnienia złącze dowolne – 20 szt.
21. Linia monitorująca do kapnografii ze złączem Luer lock z obu stron – 10 szt.
22. Naklejki na strzykawki w rolce, 1 opak. po 20 rolek, 1 rolka=min. 400 naklejek: Levonor, Midazolam, Adrenalina, Atropina, Propofol, Morfina, Fentanyl, Rokuronium, Insulina, 0,9%NaCl, Thiopental, Sukcynylocholina, Ephedrine, Lidocaine, Heparin, Dobutamina, Dopamina, Amiodarone, Oksykodon, Chlorek potasu – 50 op.
23. Naklejki na linie infuzyjne 1 opak. po 20 rolek, 1 rolka =min. 250 szt Etykiet: Levonor, Midazolam, Adrenalina, Atropina, Propofol, Morfina, Fentanyl, Rokuronium, Insulina, 0,9%NaCl, Thiopental, Sukcynylocholina, Ephedrine, Lidocaine, Heparin, Dobutamina, Dopamina, Amiodarone, Oksykodon, Chlorek potasu - 50 op.
24. Zestaw do kaniulacji żyły centralnej 2-kanałowy 7F dł. 15cm – 5 szt.
25. Podkład medyczny na rolce włóknina 50 x 70 cm (100 szt w jednej rolce) niebieski, różowy, zielony – 3 rolki
26. Podkłady higieniczne chłonne, jednorazowe 25 szt w opakowaniu rozmiar min. 90 cm x 60 cm – 4 op.
27. Pojemnik na odpady medyczne twardościenny czerwony 2l – 30 szt.
28. Worki na odpady medyczne 35l - 50 szt w opakowaniu – 10 szt.
29. Worki na odpady medyczne 60l - 50 szt w opakowaniu – 10 szt.
30. Opatrunek do mocowania kaniuli dożylnej, transparentny 50 szt w opakowaniu – 4 op.
31. Opatrunek do mocowania wkłucia centralnego, transparentny 50 szt w opakowaniu – 1 op.
32. Igły iniekcyjne 0,8x40 100 szt w opakowaniu – 4 op.
33. Worek na mocz, 2000 ml, z zaworem poprzecznym 10 szt w opakowaniu – 10 op.
34. Strzykawka z systemem złącza ENFit 10 ml – 20 szt.
35. Strzykawka z systemem złącza ENFit 100 ml – 20 szt.
36. Adapter ze złączem ENFit/ENLock – 2 op.
37. Adapter ze złączem ENFit/LL - 20 szt.
38. Adapter umożliwiający pobranie diety z worka typu EasyBag strzykawką typu ENFit – 20 szt.
39. Zestaw do podaży diety EasyBag, ENFit – 20 szt.
40. Zestaw do podaży mobilnej żywienia dojelitowego – 20 szt.
41. Elektrody do EKG samoprzylepne dla osoby dorosłej, 50 szt. w opakowaniu – 5 op.
42. Podkład wysokochłonny operacyjny duży 100x200 cm – 20 szt.
43. Igła motylkowa NIEBIESKA do wlewu podskórnego z wężykiem z możliwością podłączenia drenu od kroplówki, 50szt/op – 3 op.
44. Rękawiczki jednorazowe nitryl „S” bezpudrowe po 100 szt w op – 18 op.
45. Rękawiczki jednorazowe nitryl „M” bezpudrowe po 100 szt w op – 23 op.
46. Rękawiczki jednorazowe nitryl „L” bezpudrowe po 100 szt w op – 20 op.
47. Rękawiczki jednorazowe nitryl „XL” bezpudrowe po 100 szt w op – 10 op.
48. Rękawiczki jednorazowe, nitryl "S", kolor niebieski, bezpudrowe, mankiet rolowany, po 100 w opakowaniu – 22 op.
49. Rękawiczki jednorazowe, nitryl "M", kolor niebieski, bezpudrowe, mankiet rolowany, po 100 w opakowaniu – 22 op.
50. Rękawiczki jednorazowe, nitryl "L", kolor niebieski, bezpudrowe, mankiet rolowany, po 100 w opakowaniu – 2 op.
51. Rękawiczki jednorazowe, nitryl "M", kolor czarny, bezpudrowe, mankiet rolowany, po 100 w opakowaniu – 5 op.
52. Rękawiczki jednorazowe, nitryl "L", kolor czarny, bezpudrowe, mankiet rolowany, po 100 w opakowaniu – 2 op.
53. Podkłady higieniczne chłonne, jednorazowe 30 szt w opakowaniu rozmiar min. 90 cm x 60 cm – 10 op.
54. Strzykawka 2 ml dwuczęściowa, jednorazowa; 100 szt w opakowaniu – 3 op.
55. Strzykawka 5 ml dwuczęściowa, jednorazowa; 100 szt w opakowaniu – 3 op.
56. Strzykawka 10 ml dwuczęściowa, jednorazowa; 100 szt w opakowaniu – 3 op.
57. Strzykawka 20 ml dwuczęściowa, jednorazowa; 100 szt w opakowaniu – 3 op.
58. Strzykawka 50 ml luer lock, jednorazowa; 25 szt w opakowaniu – 3 op.
59. Dren do pompy infuzyjnej jasny – 100 szt.
60. Dren do pompy infuzyjnej bursztynowy – 30 szt.
61. Myjki do ciała jednorazowe 50 szt w opakowaniu – 10 op.
62. Opatrunek do stabilizacji rurek donosowych 50 szt w opakowaniu – 5 op.
63. Jednorazowe śliniaki dla dorosłych 150 szt w opakowaniu – 2 op.
64. Urządzenie do zakładania klamer skórnych (stapler) razem ze zszywkami – 1 szt.
65. Urządzenie do ściągania klamer – remover – 4 szt.
66. Skalpel chirurgiczny jednorazowy jałowy 12 z wygodną rączką do trzymania 10szt w opakowaniu – 4 op.
67. Aparat Triflo – 5 szt.
68. Cewnik do karmienia 500mm/CH06 – 100 szt.
69. Igła iniekcyjna 0.5x o.25mm - w opak.100szt – 3 op.
70. Probówki z heperyną litową 4ml do systemu Vacutainer korek zielony - 100 sztuk w opakowaniu – 4 op.
71. Probówki do analizy surowicy 2ml do systemu Vacutainer korek czerwony - 100 sztuk w opakowaniu – 4 op.
72. Probówki z K2EDTA do morfologii (hematologii) 2ml do systemu Vacutainer korek fioletowy - 100 sztuk w opakowaniu – 4 op.
73. Probówki z cytrynianem 1.8 ml do systemu Vacutainer kolor niebieski - 4 op.
74. Igła multiadapter systemowy bezpieczny z holderem21G (0.8x38mm) - 25 sztuk w opakowaniu – 10 op.
75. Pałeczki drewniane 2,5x150mm z wacikiem bawełnianym, jałowe, pakowane indywidualnie, 100 sztuk w opakowaniu – 18 op.
76. Zestawy do pobierania krwi składające się z: 1 zestaw:
1) nakłuwacze jednorazowe do pobierania krwi (200 sztuk w opakowaniu). Specjalnie szlifowane ostrze z nierdzewnej stali, sterylizowany promieniami Gamma. Głębokość nakłucia 1,8 mm. Zabezpieczony przed ponownym użyciem, schowane ostrze przed i po użyciu uniemożliwia przypadkowe skaleczenie.
2) Igły - multiadapter systemowy, bezpieczny z holderem 21G (0,8x38 mm), sterylne, pojedynczo pakowane 100 sztuk
77. Probówka morfologiczna 2ml z EDTA K2, wykorzystywana do pozyskiwania próbki krwi pełnej lub osocza z EDTA, oraz do badań morfologicznych i hematologicznych, sterylna, próżniowa – 100 sztuk w opakowaniu – 1 op.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33141320-9 - Igły medyczne
33141310-6 - Strzykawki
33125000-2 - Urządzenia do badań urologicznych
33141240-4 - Akcesoria cewnikowe
33141200-2 - Cewniki
31711140-6 - Elektrody
33141615-4 - Pojemniki na mocz
33141614-7 - Pojemniki na osocze krwi
33141411-4 - Skalpele i noże chirurgiczne
33914000-0 - Nici, igły i zaciski do autopsji
33692500-2 - Płyny dożylne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 18096,79 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Terapeutyczny system krępowania pacjenta:1. Terapeutyczny system krępowania pacjenta rozmiar L (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2083,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Środki dezynfekcyjne i myjące:1. Płyn do dezynfekcji rąk dla alergików a 500 ml (posiadający substancje nawilżające i pielęgnujące, łagodny dla skóry rąk) – 20 szt.
2. Płyn do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk 500 ml – 20 szt.
3. Mydło w płynie do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk 500ml – 20 szt.
4. Preparat dezynfekcyjny do skóry z atomizerem a 250 ml – 10 szt.
5. Płyn do dezynfekcji powierzchni (z dozownikiem spryskiwania) na bazie alkoholu bez kremów. Wskazujący szerokie spektrum biobójcze: bakteriobójcze (w tym MRSA, VRE), grzybobójcze, prątkobójcze (w tym prątki gruźlic), HIV, HBV, HCV, Vaccinia, Noro, Adeno, Polio. Preparat bez substancji sklasyfikowanych jako żrący i drażniący drogi oddechowe, nie zawierający aldehydów. Pojemność: 1000 ml. – 2 szt.
6. Chusteczki do dezynfekcji na bazie alkoholu bez kremów, aldehydów, barwników i substancji zapachowych. Wskazujące szerokie spektrum bakteriobójcze (w tym MRSA, VRE), mykobakteriobójcze (w tym Mycobacterium avium i Mycobacterium terrae), w pełni wirusobójcze (w tym wszystkie wirusy otoczkowe, Rota, Adeno, Noro i Polio), grzybobójcze i drożdżobójcze. Opakowanie: 100 szt. – 2 op.
7. Alkoholowy płyn do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk oraz skóry w woreczku o pojemności 700ml, kompatybilny z dozownikiem firmy Medilab o wymiarach 200mm x 100 x 110mm (wysokość x szerokość x głębokość). Zawartość etanolu nie mniejsza niż 79,9%, zawierający substancje nawilżające, wykazujący szerokie spektrum biobójcze: bakteriobójcze (EN 13727), prątkobójcze (EN 14348), grzybobójcze (EN 13624), wirusobójcze (EN 14476) – 5 szt.
8. Roztwór do odkażania skóry: - bakteriobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy, substancje czynne: 46g etanolu (96% zdenaturowany), 27g alkoholuizopropylowego, 1g alkoholu benzylowego. Substancje pomocnicze: nadtlenek wodoru, woda oczyszczona. Pojemność 350 ml – 10 szt.
9. Preparat do dezynfekcji dłoni: - gotowy do użycia, zwalcza bakterie, grzyby, prątki i wirusy, o działaniu natychmiastowym i przedłużonym. Podstawowe substancje produktu: etanol 72g/100g. Butelka z pompką dozującą wytwarzającą mgiełkę, która powoduje oszczędność oraz precyzję używania. Butelki 1 litrowe. - 10 szt.
10. Spray do odkażania ran i błon śluzowych oraz skóry z substancjami czynnymi: oktenidyny dichlorowodorek i fenoksyetanol. 100 g płynu zawiera 0,10 g oktenidyny dichlorowodorku i 2,00 g fenoksyetanolu. Pojemność 250 ml – 4 szt.
11. Spray do mycia i dezynfekcji powierzchni- spray, jest to płyn do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni, urządzeń, foteli. Skład: substancja czynna w 100 g preparatu: 63,7 g etanol, 6,3 g propan-2-o (1l butelki spray) – 20 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741100-7 - Środek do mycia rąk
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2933,90 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Opatrunki:1. Gaziki niejałowe 10x10 cm (100 szt w op) – 30 op.
2. Gaziki jałowe 5x5cm 25 X 3 szt – 30 op.
3. Kompresy gazowe jałowe 10x10cm 20x3szt – 20 op.
4. Plaster włókninowy na ranę z opatrunkiem chłonnym, jałowy, rozm 10x10 cm 25 szt w op – 10 op.
5. Bandaż elastyczny szer. 15 cm x dł. 4 m – 100 szt.
6. Bandaż dziany szer 10 cm x dł 4 m – 100 szt.
7. Jednorazowe prześcieradło włókninowe - podkład medyczny na rolce 50 x 70 cm – 100 sztuk w rolce – 20 rolek
8. Podkłady na łóżko: prześcieradła medyczne (papierowe, włókninowe) w rolce, 2-warstwowe, o szerokości 50 cm, długości minimum 48 m, perforacja ułatwiająca odrywanie mieszcząca się zakresie od 20 do 60 cm – 9 rolek
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141111-1 - Opatrunki przylepne
33141113-4 - Bandaże
33141119-7 - Kompresy
33141114-2 - Gaza medyczna
33141620-2 - Zestawy medyczne
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1607,30 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Drobny sprzęt wielorazowy:1. Dozownik tlenu z przepływomierzem do gniazd ściennych przystosowany do jednorazowych nawilżaczy bąbelkujących i jednorazowych pojemników z wodą destylowaną. wtyk AGA – 1 szt.
2. Zestaw niskoprofilowy do długotrwałego żywienia dożołądkowego - CH15 / 1,7 cm – 1 szt.
3. Dynamometr (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 2 szt.
4. Dynamometr ręczny hydrauliczny analogowy 91 kg (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 1 szt.
5. Oftalmoskop ze światłem LED z rękojeścią akumulatorową ładowaną USB (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 3 szt.
6. Otoskop światłowodowy (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 3 szt.
7. Neuropen – 2 szt.
8. Skoliometr – 2 szt.
9. Miarki do BMI – 2 szt.
10. Nożyczki chirurgiczne ostro-ostre – 4 szt.
11. Pęseta anatomiczna prosta 12 cm – 4 szt.
12. Pean 18 cm – 4 szt.
13. Kocher 20 cm – 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141410-7 - Przecinaki i noże chirurgiczne
38330000-7 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości
38425700-7 - Przyrządy do pomiaru napięcia powierzchniowego
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17593,26 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: Produkty apteczne:1. Przylepiec DIN 5m x 2,5cm – 20 szt.
2. Zestaw plastrów uniwersalnych 24 sztuki w opakowaniu – 20 op.
3. Opatrunek indywidualny DIN-13151-K, 6cm x 8cm (wyrób sterylny) – 15 szt.
4. Opatrunek indywidualny DIN-13151-M, 8cm x 10cm (wyrób sterylny) – 15 szt.
5. Opatrunek indywidualny DIN-13151-G, 10cm x 12cm (wyrób sterylny) – 15 szt.
6. Chusta opatrunkowa DIN-13152-A, 60cm x 80m (wyrób sterylny) – 15 szt.
7. Chusta z flizeliny na twarz, 20cm x 30cm - 5 sztuk w opakowaniu – 15 op.
8. Opaska podtrzymująca elastyczna 6cm – 18 szt.
9. Opaska podtrzymująca elastyczna 8cm – 18 szt.
10. Koc ratunkowy 160cm x 210cm<, srebrny/złoty – 15 szt.
11. Kompresy 9x9 cm (wyrób sterylny) – 25 szt.
12. Chusta trójkątna DIN 13168-D, 96cm x 96cm x 136cm, fizelinowa, biała – 15 szt.
13. Rękawiczki winylowe 100 szt. w opakowaniu – 4 op.
14. Zimny kompres 14cmx 17cm – 15 szt.
15. Kompres na oko 5,5x7,5 cm – 15 szt.
16. Plaster z opatrunkiem10cm x 6cm, sterylny – 15 szt.
17. Jednorazowa maska medyczna 50 szt. w opakowaniu – 10 op.
18. Rękawiczki nitrylowe 100 szt. w opakowaniu – 4 op.
19. Sztuczny lód w sprayu 200 ml – 10 szt.
20. Płyn do dezynfekcji rąk 250ml – 10 szt.
21. Plastry wodoodporne 14 szt. w opakowaniu – 20 op.
22. Paski do zamykania ran 6mmx38mm – 15 op.
23. Paski do zamykania ran 6mmx75mm – 15 op.
24. Elastyczny bandaż samoprzylepny – 4mx12cm – 18 szt.
25. Rękawiczki lateksowe 100 szt. w opakowaniu – 4 op.
26. Apteczka walizkowa DIN 13157 z polskim wyposażeniem – 2 szt.
27. Wkład do apteczki DIN 13157 z polskim wyposażeniem – 5 szt.
28. Opatrunki na oparzenia 68 x 43 mm opakowanie 8 sztuk – 8 op.
29. Opatrunek włókninowy extra jałowy 7,5 cm x 7,5 cm – 8 szt.
30. Opatrunek siatkowy jałowy 10 cm x 10 cm 17 nitkowe – 8 szt.
31. Nożyczki ratownicze ze stopką 19 cm – 20 szt.
32. Worek foliowy 35 l na odpady medyczne czerwony z oznakowaniem – 100 szt.
33. Staza taktyczna - opaska uciskowa – 6 szt.
34. Spray chłodzący – lód w sprayu 400 ml – 5 szt.
35. Suchy lód- kompres żelowy zimny do łamania tzw. suchy lód – 15 szt.
36. Chlorchinaldin vp 2mg, 20 tabletek do ssania w opakowaniu – 1 op.
37. Chlorchinaldin vp 2mg, 40 tabletek do ssania w opakowaniu – 2 op.
38. Ibuprofen 200mg, 60 tabletek w opakowaniu – 2 op.
39. Paskowe testy diagnostyczne do badania moczu, badający 10 parametrów z moczu, 100 testów w opakowaniu – 1 op.
40. Rekord Łuszczy 200 mg/g, maść przeciw odciskom i zgrubieniom skóry, opakowanie 15 g – 2 op.
41. Rivanol roztwór 0,1%, 100ml w opakowaniu – 2 op.
42. Wapno musujące bez dodatków, 20 tabletek w opakowaniu – 1 op.
43. Witamina C 200mg, 30 tabletek w opakowaniu – 1 op.
44. Gaza opatrunkowa niejałowa 17-nitkowa, 1m2 – 30 szt.
45. Niejałowy pojemnik na mocz 100ml – 35 szt.
46. Wata bawełniano-wiskozowa, 500g w opakowaniu – 6 op.
47. Woda destylowana pakowana w 5l plastikowych kanistrach. Pojemność 5 litrów – 20 szt
48. Torebki papierowo – foliowe: stosowane do sterylizacji narzędzi głównie parą wodną w autoklawie. W każdym rękawie, w obrębie zgrzewu bocznego, nadrukowane są chemiczne wskaźniki sterylizacji. Rozmiar 57mm x100mm pakowane po 200 szt. – 5 op.
49. Torebki papierowo – foliowe: stosowane do sterylizacji narzędzi głównie parą wodną w autoklawie. W każdym rękawie, w obrębie zgrzewu bocznego, nadrukowane są chemiczne wskaźniki sterylizacji. Rozmiar 70mm x 230mm pakowane po 200 szt. – 5 op.
50. Torebki papierowo – foliowe: stosowane do sterylizacji narzędzi głównie parą wodną w autoklawie. W każdym rękawie, w obrębie zgrzewu bocznego, nadrukowane są chemiczne wskaźniki sterylizacji. Rozmiar 90mmx 230mm pakowane po 200 szt. – 5 op.
51. Testy paskowe do moczu - paski umożliwiające oznaczenie białka, krwi, leukocytów, azotynów, glukozy, ciał ketonowych (kwasu acetylo-octowego), pH, ciężaru właściwego, bilirubiny i urobilinogenu - (100 sztuk w opakowaniu) – 1 op.
52. Naturium Chloratum do iniekcji ampułki 5ml – fioletowe – 20 op.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
33141110-4 - Opatrunki
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5817,28 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10: Fizjoterapia:1. Aplikator płaski CPEP z pasami mocującymi przeznaczony do aparatu Physio MG 825/827 – 1 szt.
2. Stolik pod aplikator pola magnetycznego CS35 z 2 półkami umożliwiającymi wykonywanie terapii polem magnetycznym na kończyny górne lub dolne, 4 kółka z hamulcem – 1 szt.
3. Elektryczna bańka chińska (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 1 szt.
4. Przenośny Elektrostymulator TENS/EMS 2 w 1 (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 2 szt.
5. Elektrody silikonowo-węglowe do fizykoterapii o wymiarach 7,5x9 cm - 10 sztuk w opakowaniu (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 10 op.
6. Elektrody samoprzylepne 5x5cm kwadratowe do elektroterapii i elektrostymulacji z klipsem - 20 szt w opakowaniu (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 3 op.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158210-7 - Stymulatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31711140-6 - Elektrody
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3800,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11: Odczynniki medyczne:1. Agar Mueller-Hinton II Lab, 500g w opakowaniu – 1 op.
2. Anti-C-Reactive protein Antibody, clone 1J2 ZooMAb rabbit Monoclonal, 25 µl – 1 op.
3. Anti-rabbit IgG, 0,25ml – 1 op.
4. Enzym restrykcyjny HindIII, 10u/µl, 5,000u – 1 op.
5. Kompaktowa saszetka do wytwarzania atmosfery beztlenowej, kompatybilna z Anaerostatem „eco”, 10 saszetek w opakowaniu – 2 op.
6. Kompletny zestaw odczynników do przeprowadzenia reakcji PCR, 200 próbek w opakowaniu. Skład zestawu: polimeraza Taq (stężenie: 5 U/µl), mieszanina dNTPs, bufor Ku, bufor do PCR z jonami Mg²⁺, bufor do PCR bez jonów Mg²⁺, MgCl₂, bufor obciążający. – 1 op.
7. Marker DNA, zakres 100-1000pz., stężenie 0,1µg/µl, 100 aplikacji w opakowaniu – 1 op.
8. Marker DNA 100-1000 bp DNA Ladder, 50µg w opakowaniu – 1 op.
9. Osocze królicze liofilizowane, 5ml – 1 op.
10. Paskowy test oksydazowy, 50 pasków testowych w opakowaniu – 1 op.
11. Podłoże Kligler Airon Agar skosy w probówkach, 7ml, 50 sztuk w opakowaniu – 1 op.
12. Zestaw do izolacji genomowego DNA z krwi metodą grawitacyjną, wielkość próbki do 100 µl krwi świeżej lub mrożonej, 100 izolacji – 1 op.
13. Zestaw do oznaczania kortyzolu – 1 op.
14. Zestaw szybkich testów lateksowych do grupowania paciorkowców (identyfikacja grup paciorkowców A, B, C, D, F i G), 50 testów w opakowaniu – 1 op.
15. Zestaw worków do hodowli beztlenowej z generatorem atmosfery beztlenowej, z indykatorem, 20 sztuk w opakowaniu – 1 op.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5133,84 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12: Odczynniki do analizatora hematologicznego:Uwaga! Wszystkie poniższe odczynniki medyczne mają być kompatybilne z analizatorem hematologicznym Microsemi CRP LC-667G Horiba
1. Odczynnik CRP Unit 50 lub równoważny – 1 szt.
2. Krew kontrolna Minotrol CRP poziom N 2,5ml lub równoważny – 1 szt.
3. Krew kontrolna Minotrol CRP poziom H 2,5ml lub równoważny – 1 szt.
4. Krew kontrolna Minotrol CRP poziom P 2,5ml lub równoważny – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1300,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13: Pikflometry:1. Pikflometr (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 300,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14: Dodatkowe wyposażenie pracowni fizjologicznej:1. Tablice do testów Amslera – 1 zestaw
2. Tablice typu Ishihary: Zestaw 24 tablic (test typu Ishihary, tablica pseudoizochromatyczna). – 4 zestawy
3. Zestaw do badania węchu: 12 markerów o różnych zapachach do testów umożliwiających badanie węchu – 1 zestaw
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2140,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 15: Kozetka lekarska:1. Kozetka lekarska (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) –1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 700,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 16: Probówki:1. Probówki stożkowe o pojemności 15 ml, z płaską nakrętką - wykonane z polipropylenu, transparentne, sterylne, pozbawione RNAz i DNAz – 100 szt.
2. Probówki okrągłodenne, wykonane z polistyrenu (PS),bez korka, pojemność 4 ml, wysokość: 75 mm, średnica: 12 mm – 500 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 183,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7645,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11259,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7645,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bestmed Solutions Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9372745818
7.3.3) Ulica: ul. Legionów 241A
7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-502
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7645,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2752,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2752,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2752,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB-MED Hurtownia Farmaceutyczna Beata Bogdziewicz-Murmyło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6462476705
7.3.3) Ulica: ul. Damrota 147
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2752,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1825,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1825,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1825,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bestmed Solutions Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9372745818
7.3.3) Ulica: ul. Legionów 241A
7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-502
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1825,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19121,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19121,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19121,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Szlachetka Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe M-M Grupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9720779513
7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 11E/208
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-131
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19121,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 929,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 929,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 929,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Szlachetka Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe M-M Grupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9720779513
7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 11E/208
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-131
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 929,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Sukcesywna dostawa mieszanek i zapraw betonowych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2026 r.
- sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie na 2026 r.
- Konserwacje, drobne prace remontowe, oraz usuwanie drobnych usterek dla budynków zarządzanych przez ZUM - 1; ZUM - 2; ZUM - 3
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku, obuwia na sale operacyjne oraz zarękawki.
- Świadczenie usługi ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych, ochrony przewozu wartości pieniężnych (konwój) budynków należących do Zamawiającego.
- Przygotowanie i dostarczanie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Integracyjnej Nr 25 im. Janusza Korczaka w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku w Grupach 1-25 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Dziecięcego SP ZOZ w Gostyniu
- Dostawa AMBULANSU TRANSPORTOWEGO typu "B" wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Chirurgii Dziecięcej z Poddziałem Urazowo - Ortopedycznym dla dzieci SP ZOZ w Gostyniu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Wewnętrznego SP ZOZ w Gostyniu
- Zakup i dostawa symulatorów kolejowych jako doposażenia pracowni dróg i taboru kolejowego oraz pracowni sterowania ruchem kolejowym na potrzeby Zespołu Szkół Powiatowych w Drzewicy
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





