eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówDostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - etap II



Ogłoszenie z dnia 2025-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146316500

1.5.8.) Numer faksu: 146316500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1131450

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31128268-f782-4f0b-a5d6-395cc09e5d99

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460593

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00334169/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00389931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-16/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77807,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Sprzęt stomijny:
1. Pasta stomijna uszczelniająco-gojąca – 1 szt.
2. Pasta stomijna gojąca – 1 szt.
3. Pierścień silikonowy uszczelniający stomię o wypukłym kołnierzu, kompatybilny z otworami o średnicy 30-40 mm- 30 szt.
4. Pasta stomijna w paskach – 20 szt.
5. Półpierścienie hydrokoloidowe uszczelniające do stomii – 30 szt.
6. Worek stomijny zamknięty 1-częściowy; rozm. do docięcia od 13 do 70 mm z okienkiem; pojemność od 400 do 450 ml - 100 szt.
7. Gaziki do zmywania skóry wokół stomii 100 szt w op - 1 op.
8. Chusteczki ochronne na bazie silikonu dla pacjentów ze stomią; zmniejszające ryzyko podrażnienia skóry treścią jelitową lub moczem pod wpływem odklejania przylepca 24 szt w op – 1 op.
9. Aerozol do usuwania przylepców (50ml) – 1 szt.
10. Płytka plastyczna akordeonowa rozmiar 57/13-22mm 5 szt w op – 20 op.
11. Worek ileostomijny rozmiar 57 – 20 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33198200-6 - Papierowe waciki lub kompresy odkażające

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3127,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Ratownictwo:
1. Ceratka do nauki resuscytacji na fantomie po 50 szt w rolce – 10 rolek
2. Wymienne drogi oddechowe do fantomu Little Anne 6 szt w op. kompatybilne z nr katalogowym 020301– 4 op.
3. Sterylna gaza skompresowana przeznaczona do treningu z trenażerami, w kolorze białym 100 % bawełna, o wysokiej chłonności, pakowana próżniowo 10 –pak – 20 szt.
4. Elektrody pasujące do Defibrylatora Lifepak 1000 – 4 szt.
5. Śpiwór bakteriostatyczny (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 1 szt.
6. Kaniula 14 G do nakłucia klatki piersiowej – 20 szt.
7. Opatrunek indywidualny izraelski – 5 szt.
8. Staza taktyczna CAT 7 generacji – 5 szt.
9. Zestaw przeciwwstrząsowy do gabinetów lekarskich – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji

31711140-6 - Elektrody

33141220-8 - Kaniula

33141110-4 - Opatrunki

33141116-6 - Zestawy opatrunkowe

33141114-2 - Gaza medyczna

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5515,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Produkty dla diabetyków:
1. Pakiet startowy CGM z aplikacją (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 24 szt.
2. Paski pasujące do glukometrów Glucomaxx – 4 op.
3. Paski pasujące do glukometrów Gluco Dr.auto – 3 op.
4. Paski pasujące do glukometrów One Touch Select Plus – 3 op.
5. Paski pasujące do glukometru Accu Chek Active – 3 op.
6. Paski pasujące do glukometru Multi Carein – 3 op.
7. Paski pasujące do glukometru Contour Plus – 3 op.
8. Paski pasujące do glukometru On Call Auto – 1 op.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33195000-3 - System monitorowania pacjentów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124131-2 - Paski odczynnikowe

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 7475,27 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Drobny sprzęt jednorazowy:
1. Pęseta jednorazowa chirurgiczna 100 szt. w opakowaniu – 3 szt.
2. Staza jednorazowa latex free 25 szt w opakowaniu – 3 op.
3. Czepek do mycia włosów bez spłukiwania – 6 szt.
4. Kranik trójdrożny z przedłużaczem 10 cm – 50 szt.
5. Kranik trójdrożny 50 cm – 50 szt.
6. Kranik trójdrożny 50 szt w opakowaniu – 5 op.
7. Fartuch chirurgiczny jałowy rozm M – 50 szt.
8. Igły iniekcyjne 0,6x25 - 100 szt w opakowaniu – 4 op.
9. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych – 100 szt.
10. Igły iniekcyjne 1,2 x 40 mm - 100 szt w opakowaniu – 4 op.
11. Igła do bezpiecznego pobierania leków z filtrem - 100 szt w opakowaniu – 4 op.
12. Pasek z dezynfekującymi korkami do systemów bezigłowych tzw końcówka żeńska, 10 szt korków w pasku - 25 pasków w opakowaniu – 1 op.
13. Pasek z dezynfekującymi korkami do dostępów dożylnych, tzw końcówka męska 5 szt korków w pasku, 40 pasków w op – 1 op.
14. Złącze bezigłowe z bionectorem, neutral. 100 szt. w opakowaniu – 1 op.
15. Cewnik urologiczny Foleya CH14 10 szt w opakowaniu – 10 op.
16. Fartuch foliowy zakładany na szyję z wiązaniem z tyłu pleców 100 szt W opakowaniu – 3 op.
17. Strzykawka insulinówka 1 ml z igłą 100 szt. w opakowaniu – 3 op.
18. Zamknięty system do odsysania z tracheostomii (dla dorosłych) – 20 szt.
19. Zamknięty system do odsysania do rurek intubacyjnych (dla dorosłych) – 20 szt.
20. Przetwornik do pomiaru krwawego ciśnienia złącze dowolne – 20 szt.
21. Linia monitorująca do kapnografii ze złączem Luer lock z obu stron – 10 szt.
22. Naklejki na strzykawki w rolce, 1 opak. po 20 rolek, 1 rolka=min. 400 naklejek: Levonor, Midazolam, Adrenalina, Atropina, Propofol, Morfina, Fentanyl, Rokuronium, Insulina, 0,9%NaCl, Thiopental, Sukcynylocholina, Ephedrine, Lidocaine, Heparin, Dobutamina, Dopamina, Amiodarone, Oksykodon, Chlorek potasu – 50 op.
23. Naklejki na linie infuzyjne 1 opak. po 20 rolek, 1 rolka =min. 250 szt Etykiet: Levonor, Midazolam, Adrenalina, Atropina, Propofol, Morfina, Fentanyl, Rokuronium, Insulina, 0,9%NaCl, Thiopental, Sukcynylocholina, Ephedrine, Lidocaine, Heparin, Dobutamina, Dopamina, Amiodarone, Oksykodon, Chlorek potasu - 50 op.
24. Zestaw do kaniulacji żyły centralnej 2-kanałowy 7F dł. 15cm – 5 szt.
25. Podkład medyczny na rolce włóknina 50 x 70 cm (100 szt w jednej rolce) niebieski, różowy, zielony – 3 rolki
26. Podkłady higieniczne chłonne, jednorazowe 25 szt w opakowaniu rozmiar min. 90 cm x 60 cm – 4 op.
27. Pojemnik na odpady medyczne twardościenny czerwony 2l – 30 szt.
28. Worki na odpady medyczne 35l - 50 szt w opakowaniu – 10 szt.
29. Worki na odpady medyczne 60l - 50 szt w opakowaniu – 10 szt.
30. Opatrunek do mocowania kaniuli dożylnej, transparentny 50 szt w opakowaniu – 4 op.
31. Opatrunek do mocowania wkłucia centralnego, transparentny 50 szt w opakowaniu – 1 op.
32. Igły iniekcyjne 0,8x40 100 szt w opakowaniu – 4 op.
33. Worek na mocz, 2000 ml, z zaworem poprzecznym 10 szt w opakowaniu – 10 op.
34. Strzykawka z systemem złącza ENFit 10 ml – 20 szt.
35. Strzykawka z systemem złącza ENFit 100 ml – 20 szt.
36. Adapter ze złączem ENFit/ENLock – 2 op.
37. Adapter ze złączem ENFit/LL - 20 szt.
38. Adapter umożliwiający pobranie diety z worka typu EasyBag strzykawką typu ENFit – 20 szt.
39. Zestaw do podaży diety EasyBag, ENFit – 20 szt.
40. Zestaw do podaży mobilnej żywienia dojelitowego – 20 szt.
41. Elektrody do EKG samoprzylepne dla osoby dorosłej, 50 szt. w opakowaniu – 5 op.
42. Podkład wysokochłonny operacyjny duży 100x200 cm – 20 szt.
43. Igła motylkowa NIEBIESKA do wlewu podskórnego z wężykiem z możliwością podłączenia drenu od kroplówki, 50szt/op – 3 op.
44. Rękawiczki jednorazowe nitryl „S” bezpudrowe po 100 szt w op – 18 op.
45. Rękawiczki jednorazowe nitryl „M” bezpudrowe po 100 szt w op – 23 op.
46. Rękawiczki jednorazowe nitryl „L” bezpudrowe po 100 szt w op – 20 op.
47. Rękawiczki jednorazowe nitryl „XL” bezpudrowe po 100 szt w op – 10 op.
48. Rękawiczki jednorazowe, nitryl "S", kolor niebieski, bezpudrowe, mankiet rolowany, po 100 w opakowaniu – 22 op.
49. Rękawiczki jednorazowe, nitryl "M", kolor niebieski, bezpudrowe, mankiet rolowany, po 100 w opakowaniu – 22 op.
50. Rękawiczki jednorazowe, nitryl "L", kolor niebieski, bezpudrowe, mankiet rolowany, po 100 w opakowaniu – 2 op.
51. Rękawiczki jednorazowe, nitryl "M", kolor czarny, bezpudrowe, mankiet rolowany, po 100 w opakowaniu – 5 op.
52. Rękawiczki jednorazowe, nitryl "L", kolor czarny, bezpudrowe, mankiet rolowany, po 100 w opakowaniu – 2 op.
53. Podkłady higieniczne chłonne, jednorazowe 30 szt w opakowaniu rozmiar min. 90 cm x 60 cm – 10 op.
54. Strzykawka 2 ml dwuczęściowa, jednorazowa; 100 szt w opakowaniu – 3 op.
55. Strzykawka 5 ml dwuczęściowa, jednorazowa; 100 szt w opakowaniu – 3 op.
56. Strzykawka 10 ml dwuczęściowa, jednorazowa; 100 szt w opakowaniu – 3 op.
57. Strzykawka 20 ml dwuczęściowa, jednorazowa; 100 szt w opakowaniu – 3 op.
58. Strzykawka 50 ml luer lock, jednorazowa; 25 szt w opakowaniu – 3 op.
59. Dren do pompy infuzyjnej jasny – 100 szt.
60. Dren do pompy infuzyjnej bursztynowy – 30 szt.
61. Myjki do ciała jednorazowe 50 szt w opakowaniu – 10 op.
62. Opatrunek do stabilizacji rurek donosowych 50 szt w opakowaniu – 5 op.
63. Jednorazowe śliniaki dla dorosłych 150 szt w opakowaniu – 2 op.
64. Urządzenie do zakładania klamer skórnych (stapler) razem ze zszywkami – 1 szt.
65. Urządzenie do ściągania klamer – remover – 4 szt.
66. Skalpel chirurgiczny jednorazowy jałowy 12 z wygodną rączką do trzymania 10szt w opakowaniu – 4 op.
67. Aparat Triflo – 5 szt.
68. Cewnik do karmienia 500mm/CH06 – 100 szt.
69. Igła iniekcyjna 0.5x o.25mm - w opak.100szt – 3 op.
70. Probówki z heperyną litową 4ml do systemu Vacutainer korek zielony - 100 sztuk w opakowaniu – 4 op.
71. Probówki do analizy surowicy 2ml do systemu Vacutainer korek czerwony - 100 sztuk w opakowaniu – 4 op.
72. Probówki z K2EDTA do morfologii (hematologii) 2ml do systemu Vacutainer korek fioletowy - 100 sztuk w opakowaniu – 4 op.
73. Probówki z cytrynianem 1.8 ml do systemu Vacutainer kolor niebieski - 4 op.
74. Igła multiadapter systemowy bezpieczny z holderem21G (0.8x38mm) - 25 sztuk w opakowaniu – 10 op.
75. Pałeczki drewniane 2,5x150mm z wacikiem bawełnianym, jałowe, pakowane indywidualnie, 100 sztuk w opakowaniu – 18 op.
76. Zestawy do pobierania krwi składające się z: 1 zestaw:
1) nakłuwacze jednorazowe do pobierania krwi (200 sztuk w opakowaniu). Specjalnie szlifowane ostrze z nierdzewnej stali, sterylizowany promieniami Gamma. Głębokość nakłucia 1,8 mm. Zabezpieczony przed ponownym użyciem, schowane ostrze przed i po użyciu uniemożliwia przypadkowe skaleczenie.
2) Igły - multiadapter systemowy, bezpieczny z holderem 21G (0,8x38 mm), sterylne, pojedynczo pakowane 100 sztuk
77. Probówka morfologiczna 2ml z EDTA K2, wykorzystywana do pozyskiwania próbki krwi pełnej lub osocza z EDTA, oraz do badań morfologicznych i hematologicznych, sterylna, próżniowa – 100 sztuk w opakowaniu – 1 op.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji

33141320-9 - Igły medyczne

33141310-6 - Strzykawki

33125000-2 - Urządzenia do badań urologicznych

33141240-4 - Akcesoria cewnikowe

33141200-2 - Cewniki

31711140-6 - Elektrody

33141615-4 - Pojemniki na mocz

33141614-7 - Pojemniki na osocze krwi

33141411-4 - Skalpele i noże chirurgiczne

33914000-0 - Nici, igły i zaciski do autopsji

33692500-2 - Płyny dożylne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 18096,79 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Terapeutyczny system krępowania pacjenta:
1. Terapeutyczny system krępowania pacjenta rozmiar L (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2083,33 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Środki dezynfekcyjne i myjące:
1. Płyn do dezynfekcji rąk dla alergików a 500 ml (posiadający substancje nawilżające i pielęgnujące, łagodny dla skóry rąk) – 20 szt.
2. Płyn do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk 500 ml – 20 szt.
3. Mydło w płynie do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk 500ml – 20 szt.
4. Preparat dezynfekcyjny do skóry z atomizerem a 250 ml – 10 szt.
5. Płyn do dezynfekcji powierzchni (z dozownikiem spryskiwania) na bazie alkoholu bez kremów. Wskazujący szerokie spektrum biobójcze: bakteriobójcze (w tym MRSA, VRE), grzybobójcze, prątkobójcze (w tym prątki gruźlic), HIV, HBV, HCV, Vaccinia, Noro, Adeno, Polio. Preparat bez substancji sklasyfikowanych jako żrący i drażniący drogi oddechowe, nie zawierający aldehydów. Pojemność: 1000 ml. – 2 szt.
6. Chusteczki do dezynfekcji na bazie alkoholu bez kremów, aldehydów, barwników i substancji zapachowych. Wskazujące szerokie spektrum bakteriobójcze (w tym MRSA, VRE), mykobakteriobójcze (w tym Mycobacterium avium i Mycobacterium terrae), w pełni wirusobójcze (w tym wszystkie wirusy otoczkowe, Rota, Adeno, Noro i Polio), grzybobójcze i drożdżobójcze. Opakowanie: 100 szt. – 2 op.
7. Alkoholowy płyn do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk oraz skóry w woreczku o pojemności 700ml, kompatybilny z dozownikiem firmy Medilab o wymiarach 200mm x 100 x 110mm (wysokość x szerokość x głębokość). Zawartość etanolu nie mniejsza niż 79,9%, zawierający substancje nawilżające, wykazujący szerokie spektrum biobójcze: bakteriobójcze (EN 13727), prątkobójcze (EN 14348), grzybobójcze (EN 13624), wirusobójcze (EN 14476) – 5 szt.
8. Roztwór do odkażania skóry: - bakteriobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy, substancje czynne: 46g etanolu (96% zdenaturowany), 27g alkoholuizopropylowego, 1g alkoholu benzylowego. Substancje pomocnicze: nadtlenek wodoru, woda oczyszczona. Pojemność 350 ml – 10 szt.
9. Preparat do dezynfekcji dłoni: - gotowy do użycia, zwalcza bakterie, grzyby, prątki i wirusy, o działaniu natychmiastowym i przedłużonym. Podstawowe substancje produktu: etanol 72g/100g. Butelka z pompką dozującą wytwarzającą mgiełkę, która powoduje oszczędność oraz precyzję używania. Butelki 1 litrowe. - 10 szt.
10. Spray do odkażania ran i błon śluzowych oraz skóry z substancjami czynnymi: oktenidyny dichlorowodorek i fenoksyetanol. 100 g płynu zawiera 0,10 g oktenidyny dichlorowodorku i 2,00 g fenoksyetanolu. Pojemność 250 ml – 4 szt.
11. Spray do mycia i dezynfekcji powierzchni- spray, jest to płyn do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni, urządzeń, foteli. Skład: substancja czynna w 100 g preparatu: 63,7 g etanol, 6,3 g propan-2-o (1l butelki spray) – 20 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33741100-7 - Środek do mycia rąk

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2933,90 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Opatrunki:
1. Gaziki niejałowe 10x10 cm (100 szt w op) – 30 op.
2. Gaziki jałowe 5x5cm 25 X 3 szt – 30 op.
3. Kompresy gazowe jałowe 10x10cm 20x3szt – 20 op.
4. Plaster włókninowy na ranę z opatrunkiem chłonnym, jałowy, rozm 10x10 cm 25 szt w op – 10 op.
5. Bandaż elastyczny szer. 15 cm x dł. 4 m – 100 szt.
6. Bandaż dziany szer 10 cm x dł 4 m – 100 szt.
7. Jednorazowe prześcieradło włókninowe - podkład medyczny na rolce 50 x 70 cm – 100 sztuk w rolce – 20 rolek
8. Podkłady na łóżko: prześcieradła medyczne (papierowe, włókninowe) w rolce, 2-warstwowe, o szerokości 50 cm, długości minimum 48 m, perforacja ułatwiająca odrywanie mieszcząca się zakresie od 20 do 60 cm – 9 rolek
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141111-1 - Opatrunki przylepne

33141113-4 - Bandaże

33141119-7 - Kompresy

33141114-2 - Gaza medyczna

33141620-2 - Zestawy medyczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1607,30 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Drobny sprzęt wielorazowy:
1. Dozownik tlenu z przepływomierzem do gniazd ściennych przystosowany do jednorazowych nawilżaczy bąbelkujących i jednorazowych pojemników z wodą destylowaną. wtyk AGA – 1 szt.
2. Zestaw niskoprofilowy do długotrwałego żywienia dożołądkowego - CH15 / 1,7 cm – 1 szt.
3. Dynamometr (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 2 szt.
4. Dynamometr ręczny hydrauliczny analogowy 91 kg (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 1 szt.
5. Oftalmoskop ze światłem LED z rękojeścią akumulatorową ładowaną USB (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 3 szt.
6. Otoskop światłowodowy (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 3 szt.
7. Neuropen – 2 szt.
8. Skoliometr – 2 szt.
9. Miarki do BMI – 2 szt.
10. Nożyczki chirurgiczne ostro-ostre – 4 szt.
11. Pęseta anatomiczna prosta 12 cm – 4 szt.
12. Pean 18 cm – 4 szt.
13. Kocher 20 cm – 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141410-7 - Przecinaki i noże chirurgiczne

38330000-7 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości

38425700-7 - Przyrządy do pomiaru napięcia powierzchniowego

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 17593,26 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9: Produkty apteczne:
1. Przylepiec DIN 5m x 2,5cm – 20 szt.
2. Zestaw plastrów uniwersalnych 24 sztuki w opakowaniu – 20 op.
3. Opatrunek indywidualny DIN-13151-K, 6cm x 8cm (wyrób sterylny) – 15 szt.
4. Opatrunek indywidualny DIN-13151-M, 8cm x 10cm (wyrób sterylny) – 15 szt.
5. Opatrunek indywidualny DIN-13151-G, 10cm x 12cm (wyrób sterylny) – 15 szt.
6. Chusta opatrunkowa DIN-13152-A, 60cm x 80m (wyrób sterylny) – 15 szt.
7. Chusta z flizeliny na twarz, 20cm x 30cm - 5 sztuk w opakowaniu – 15 op.
8. Opaska podtrzymująca elastyczna 6cm – 18 szt.
9. Opaska podtrzymująca elastyczna 8cm – 18 szt.
10. Koc ratunkowy 160cm x 210cm<, srebrny/złoty – 15 szt.
11. Kompresy 9x9 cm (wyrób sterylny) – 25 szt.
12. Chusta trójkątna DIN 13168-D, 96cm x 96cm x 136cm, fizelinowa, biała – 15 szt.
13. Rękawiczki winylowe 100 szt. w opakowaniu – 4 op.
14. Zimny kompres 14cmx 17cm – 15 szt.
15. Kompres na oko 5,5x7,5 cm – 15 szt.
16. Plaster z opatrunkiem10cm x 6cm, sterylny – 15 szt.
17. Jednorazowa maska medyczna 50 szt. w opakowaniu – 10 op.
18. Rękawiczki nitrylowe 100 szt. w opakowaniu – 4 op.
19. Sztuczny lód w sprayu 200 ml – 10 szt.
20. Płyn do dezynfekcji rąk 250ml – 10 szt.
21. Plastry wodoodporne 14 szt. w opakowaniu – 20 op.
22. Paski do zamykania ran 6mmx38mm – 15 op.
23. Paski do zamykania ran 6mmx75mm – 15 op.
24. Elastyczny bandaż samoprzylepny – 4mx12cm – 18 szt.
25. Rękawiczki lateksowe 100 szt. w opakowaniu – 4 op.
26. Apteczka walizkowa DIN 13157 z polskim wyposażeniem – 2 szt.
27. Wkład do apteczki DIN 13157 z polskim wyposażeniem – 5 szt.
28. Opatrunki na oparzenia 68 x 43 mm opakowanie 8 sztuk – 8 op.
29. Opatrunek włókninowy extra jałowy 7,5 cm x 7,5 cm – 8 szt.
30. Opatrunek siatkowy jałowy 10 cm x 10 cm 17 nitkowe – 8 szt.
31. Nożyczki ratownicze ze stopką 19 cm – 20 szt.
32. Worek foliowy 35 l na odpady medyczne czerwony z oznakowaniem – 100 szt.
33. Staza taktyczna - opaska uciskowa – 6 szt.
34. Spray chłodzący – lód w sprayu 400 ml – 5 szt.
35. Suchy lód- kompres żelowy zimny do łamania tzw. suchy lód – 15 szt.
36. Chlorchinaldin vp 2mg, 20 tabletek do ssania w opakowaniu – 1 op.
37. Chlorchinaldin vp 2mg, 40 tabletek do ssania w opakowaniu – 2 op.
38. Ibuprofen 200mg, 60 tabletek w opakowaniu – 2 op.
39. Paskowe testy diagnostyczne do badania moczu, badający 10 parametrów z moczu, 100 testów w opakowaniu – 1 op.
40. Rekord Łuszczy 200 mg/g, maść przeciw odciskom i zgrubieniom skóry, opakowanie 15 g – 2 op.
41. Rivanol roztwór 0,1%, 100ml w opakowaniu – 2 op.
42. Wapno musujące bez dodatków, 20 tabletek w opakowaniu – 1 op.
43. Witamina C 200mg, 30 tabletek w opakowaniu – 1 op.
44. Gaza opatrunkowa niejałowa 17-nitkowa, 1m2 – 30 szt.
45. Niejałowy pojemnik na mocz 100ml – 35 szt.
46. Wata bawełniano-wiskozowa, 500g w opakowaniu – 6 op.
47. Woda destylowana pakowana w 5l plastikowych kanistrach. Pojemność 5 litrów – 20 szt
48. Torebki papierowo – foliowe: stosowane do sterylizacji narzędzi głównie parą wodną w autoklawie. W każdym rękawie, w obrębie zgrzewu bocznego, nadrukowane są chemiczne wskaźniki sterylizacji. Rozmiar 57mm x100mm pakowane po 200 szt. – 5 op.
49. Torebki papierowo – foliowe: stosowane do sterylizacji narzędzi głównie parą wodną w autoklawie. W każdym rękawie, w obrębie zgrzewu bocznego, nadrukowane są chemiczne wskaźniki sterylizacji. Rozmiar 70mm x 230mm pakowane po 200 szt. – 5 op.
50. Torebki papierowo – foliowe: stosowane do sterylizacji narzędzi głównie parą wodną w autoklawie. W każdym rękawie, w obrębie zgrzewu bocznego, nadrukowane są chemiczne wskaźniki sterylizacji. Rozmiar 90mmx 230mm pakowane po 200 szt. – 5 op.
51. Testy paskowe do moczu - paski umożliwiające oznaczenie białka, krwi, leukocytów, azotynów, glukozy, ciał ketonowych (kwasu acetylo-octowego), pH, ciężaru właściwego, bilirubiny i urobilinogenu - (100 sztuk w opakowaniu) – 1 op.
52. Naturium Chloratum do iniekcji ampułki 5ml – fioletowe – 20 op.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

33141110-4 - Opatrunki

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5817,28 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10: Fizjoterapia:
1. Aplikator płaski CPEP z pasami mocującymi przeznaczony do aparatu Physio MG 825/827 – 1 szt.
2. Stolik pod aplikator pola magnetycznego CS35 z 2 półkami umożliwiającymi wykonywanie terapii polem magnetycznym na kończyny górne lub dolne, 4 kółka z hamulcem – 1 szt.
3. Elektryczna bańka chińska (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 1 szt.
4. Przenośny Elektrostymulator TENS/EMS 2 w 1 (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 2 szt.
5. Elektrody silikonowo-węglowe do fizykoterapii o wymiarach 7,5x9 cm - 10 sztuk w opakowaniu (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 10 op.
6. Elektrody samoprzylepne 5x5cm kwadratowe do elektroterapii i elektrostymulacji z klipsem - 20 szt w opakowaniu (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 3 op.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158210-7 - Stymulatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31711140-6 - Elektrody

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3800,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11: Odczynniki medyczne:
1. Agar Mueller-Hinton II Lab, 500g w opakowaniu – 1 op.
2. Anti-C-Reactive protein Antibody, clone 1J2 ZooMAb rabbit Monoclonal, 25 µl – 1 op.
3. Anti-rabbit IgG, 0,25ml – 1 op.
4. Enzym restrykcyjny HindIII, 10u/µl, 5,000u – 1 op.
5. Kompaktowa saszetka do wytwarzania atmosfery beztlenowej, kompatybilna z Anaerostatem „eco”, 10 saszetek w opakowaniu – 2 op.
6. Kompletny zestaw odczynników do przeprowadzenia reakcji PCR, 200 próbek w opakowaniu. Skład zestawu: polimeraza Taq (stężenie: 5 U/µl), mieszanina dNTPs, bufor Ku, bufor do PCR z jonami Mg²⁺, bufor do PCR bez jonów Mg²⁺, MgCl₂, bufor obciążający. – 1 op.
7. Marker DNA, zakres 100-1000pz., stężenie 0,1µg/µl, 100 aplikacji w opakowaniu – 1 op.
8. Marker DNA 100-1000 bp DNA Ladder, 50µg w opakowaniu – 1 op.
9. Osocze królicze liofilizowane, 5ml – 1 op.
10. Paskowy test oksydazowy, 50 pasków testowych w opakowaniu – 1 op.
11. Podłoże Kligler Airon Agar skosy w probówkach, 7ml, 50 sztuk w opakowaniu – 1 op.
12. Zestaw do izolacji genomowego DNA z krwi metodą grawitacyjną, wielkość próbki do 100 µl krwi świeżej lub mrożonej, 100 izolacji – 1 op.
13. Zestaw do oznaczania kortyzolu – 1 op.
14. Zestaw szybkich testów lateksowych do grupowania paciorkowców (identyfikacja grup paciorkowców A, B, C, D, F i G), 50 testów w opakowaniu – 1 op.
15. Zestaw worków do hodowli beztlenowej z generatorem atmosfery beztlenowej, z indykatorem, 20 sztuk w opakowaniu – 1 op.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5133,84 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12: Odczynniki do analizatora hematologicznego:
Uwaga! Wszystkie poniższe odczynniki medyczne mają być kompatybilne z analizatorem hematologicznym Microsemi CRP LC-667G Horiba
1. Odczynnik CRP Unit 50 lub równoważny – 1 szt.
2. Krew kontrolna Minotrol CRP poziom N 2,5ml lub równoważny – 1 szt.
3. Krew kontrolna Minotrol CRP poziom H 2,5ml lub równoważny – 1 szt.
4. Krew kontrolna Minotrol CRP poziom P 2,5ml lub równoważny – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 1300,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13: Pikflometry:
1. Pikflometr (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) – 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 300,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14: Dodatkowe wyposażenie pracowni fizjologicznej:
1. Tablice do testów Amslera – 1 zestaw
2. Tablice typu Ishihary: Zestaw 24 tablic (test typu Ishihary, tablica pseudoizochromatyczna). – 4 zestawy
3. Zestaw do badania węchu: 12 markerów o różnych zapachach do testów umożliwiających badanie węchu – 1 zestaw
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2140,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 15: Kozetka lekarska:
1. Kozetka lekarska (*opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SWZ) –1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 700,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 16: Probówki:
1. Probówki stożkowe o pojemności 15 ml, z płaską nakrętką - wykonane z polipropylenu, transparentne, sterylne, pozbawione RNAz i DNAz – 100 szt.
2. Probówki okrągłodenne, wykonane z polistyrenu (PS),bez korka, pojemność 4 ml, wysokość: 75 mm, średnica: 12 mm – 500 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 183,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu, w Części 1: Sprzęt stomijny, w wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta złożona przez:
1) oferta nr 2 PHU M-M GRUPA Magdalena Szlachetka, Katowicka 11E/208, 61-131 Poznań, cena 8 632,17 zł brutto.
Stosownie do art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona Zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia w Części 1 zamierza przeznaczyć kwotę: 3377,38 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez Wykonawcę PHU M-M GRUPA Magdalena Szlachetka przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części 1. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi. Zgodnie z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny.
W ocenie Krajowej Izby Odwoławczej (wyrok z dn. 22.01.2019 r. sygn. KIO 2608/18 – wyrok aktualny w bieżącym stanie prawnym) to Zamawiający ma prawo a wręcz obowiązek podejmowania decyzji w zakresie, czy zwiększenie środków przeznaczonych na realizację zamówienia jest uzasadnione pod względem celowości i efektywności gospodarowania środkami publicznymi. Decyzję Zamawiający podejmuje w określonych warunkach zaistniałych w konkretnym postępowaniu o udzielenie zamówienia i w granicach możliwości finansowania zadania.
W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części 1 postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8632,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8632,17 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Części 3: Produkty dla diabetyków, nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 6) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale 3. Opis przedmiotu zamówienia w Części 4: Drobny sprzęt jednorazowy oraz w Załączniku nr 3 Formularz asortymentowo-cenowy w Części 4: Drobny sprzęt jednorazowy w pozycji nr 22 oraz 23 Zamawiający określił liczbę rolek w opakowaniu:

Część 4: Drobny sprzęt jednorazowy:
Lp. Przedmiot zamówienia Ilość j.m
22 Naklejki na strzykawki w rolce, 1 opak. po 20 rolek, 1 rolka=min. 400 naklejek: Levonor, Midazolam, Adrenalina, Atropina, Propofol, Morfina, Fentanyl, Rokuronium, Insulina, 0,9%NaCl, Thiopental, Sukcynylocholina, Ephedrine, Lidocaine, Heparin, Dobutamina, Dopamina, Amiodarone, Oksykodon, Chlorek potasu 50 op.
23 Naklejki na linie infuzyjne 1 opak. po 20 rolek, 1 rolka =min. 250 szt Etykiet: Levonor, Midazolam, Adrenalina, Atropina, Propofol, Morfina, Fentanyl, Rokuronium, Insulina, 0,9%NaCl, Thiopental, Sukcynylocholina, Ephedrine, Lidocaine, Heparin, Dobutamina, Dopamina, Amiodarone, Oksykodon, Chlorek potasu 50 op.

Prawidłowe brzmienie liczby rolek w opakowaniu powinno być następujące:

Część 4: Drobny sprzęt jednorazowy:
Lp. Przedmiot zamówienia Ilość j.m
22 Naklejki na strzykawki w rolce, 1 opak. po 1 rolce, 1 rolka=min. 400 naklejek: Levonor, Midazolam, Adrenalina, Atropina, Propofol, Morfina, Fentanyl, Rokuronium, Insulina, 0,9%NaCl, Thiopental, Sukcynylocholina, Ephedrine, Lidocaine, Heparin, Dobutamina, Dopamina, Amiodarone, Oksykodon, Chlorek potasu 50 op.
23 Naklejki na linie infuzyjne 1 opak. po 1 rolce, 1 rolka =min. 250 szt Etykiet: Levonor, Midazolam, Adrenalina, Atropina, Propofol, Morfina, Fentanyl, Rokuronium, Insulina, 0,9%NaCl, Thiopental, Sukcynylocholina, Ephedrine, Lidocaine, Heparin, Dobutamina, Dopamina, Amiodarone, Oksykodon, Chlorek potasu 50 op.

Podanie błędnej liczby rolek w opakowaniu przez Zamawiającego spowodowało, że Wykonawcy w różny sposób zinterpretowali zapisy, stąd rozbieżność w zaoferowanej cenie przez Wykonawców. Złożone oferty są nieporównywalne. Ponadto Zamawiający otrzymałby od Wykonawcy 1000 rolek, a potrzebuje 50. Wynika to z szacowania wartości zamówienia, które obejmowało 50 rolek.
W świetle powyższego unieważnienie postępowania w Części 4: Drobny sprzęt jednorazowy jest uzasadnione na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie ważnej i skutecznej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20851,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170835,06 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu, w Części 5: Terapeutyczny system krępowania pacjenta, w wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta złożona przez:
1) oferta nr 1 PARAMEDYK SIMULATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Słoneczna 2H, 05-270 Marki, cena 2808,00 zł brutto.
Stosownie do art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona Zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia w Części 5 zamierza przeznaczyć kwotę: 2250,00 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez Wykonawcę PARAMEDYK SIMULATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części 5. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi. Zgodnie z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny.
W ocenie Krajowej Izby Odwoławczej (wyrok z dn. 22.01.2019 r. sygn. KIO 2608/18 – wyrok aktualny w bieżącym stanie prawnym) to Zamawiający ma prawo a wręcz obowiązek podejmowania decyzji w zakresie, czy zwiększenie środków przeznaczonych na realizację zamówienia jest uzasadnione pod względem celowości i efektywności gospodarowania środkami publicznymi. Decyzję Zamawiający podejmuje w określonych warunkach zaistniałych w konkretnym postępowaniu o udzielenie zamówienia i w granicach możliwości finansowania zadania.
W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części 5 postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2808,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2808,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Części 9: Produkty apteczne, nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Części 10: Fizjoterapia, nie złożono żadnej oferty.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Części 11: Odczynniki medyczne, nie złożono żadnej oferty.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Część 12: Odczynniki do analizatora hematologicznego, nie złożono żadnej oferty.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu, w Części 14: Dodatkowe wyposażenie pracowni fizjologicznej, w wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta złożona przez:
1) oferta nr 2 PHU M-M GRUPA Magdalena Szlachetka, Katowicka 11E/208, 61-131 Poznań, cena 5675,40 zł brutto.
Stosownie do art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona Zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia w Części 14 zamierza przeznaczyć kwotę: 2311,20 zł brutto.
Cena oferty złożonej przez Wykonawcę PHU M-M GRUPA Magdalena Szlachetka przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części 14. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty. Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi. Zgodnie z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, wydatki publiczne powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny.
W ocenie Krajowej Izby Odwoławczej (wyrok z dn. 22.01.2019 r. sygn. KIO 2608/18 – wyrok aktualny w bieżącym stanie prawnym) to Zamawiający ma prawo a wręcz obowiązek podejmowania decyzji w zakresie, czy zwiększenie środków przeznaczonych na realizację zamówienia jest uzasadnione pod względem celowości i efektywności gospodarowania środkami publicznymi. Decyzję Zamawiający podejmuje w określonych warunkach zaistniałych w konkretnym postępowaniu o udzielenie zamówienia i w granicach możliwości finansowania zadania.
W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części 14 postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5675,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5675,40 PLN

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Części 15: Kozetka lekarska, nie złożono żadnej oferty.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Części 16: Probówki nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.