eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiDOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY WYKONANIA PRACOWNI REZONANSU MAGNETYCZNEGO (REZONANS 3-TESLOWY) NA TERENIE SPSSZ IM. ŚW. JANA PAWŁA II W GRODZISKU MAZ. W ZAKRESIE OBJĘTYM PFU.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY WYKONANIA PRACOWNI REZONANSU MAGNETYCZNEGO (REZONANS 3-TESLOWY) NA TERENIE SPSSZ IM. ŚW. JANA PAWŁA II W GRODZISKU MAZ. W ZAKRESIE OBJĘTYM PFU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SPECJALISTYCZNY SZPITAL ZACHODNI IM. ŚW. JANA PAWŁA II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311639

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.mirek@szpitalzachodni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY WYKONANIA PRACOWNI REZONANSU MAGNETYCZNEGO (REZONANS 3-TESLOWY) NA TERENIE SPSSZ IM. ŚW. JANA PAWŁA II W GRODZISKU MAZ. W ZAKRESIE OBJĘTYM PFU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eab92a2c-a146-499d-b88e-cb359e745f00

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005270/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby wykonania Pracowni Rezonansu Magnetycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410192

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPSSZ/47/RB/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY WYKONANIA PRACOWNI REZONANSU MAGNETYCZNEGO ( REZONANS 3-TESLOWY ) NA TERENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA ZACHODNIEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W GRODZISKU MAZOWIECKIM W ZAKRESIE OBJĘTYM PFU.
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń na potrzeby wykonania Pracowni Rezonansu Magnetycznego ( REZONANS 3-TESLOWY ) w Szpitalu Zachodnim w obszarze niskiego parteru w Blok G2 (fragment) z uwzględnieniem infrastruktury technicznej niezbędnej dla jego funkcjonowania w zakresie objętym PFU.
Zamawiający:
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Szpital Zachodni, im. św. Jana Pawła II, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Miejsce wykonania zamówienia:
Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Szpitalem Zachodnim im. św. Jana Pawła II, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

24111500-0 - Gazy medyczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3680755,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3680755,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3680755,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASGARD MONIKA SZERSZEŃ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9522205935

7.3.3) Ulica: ZASADOWA 59C

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 04-875

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3680755,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.