Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00404822/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Brok w ramach projektu „Mazowsze bez smogu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościelny 6
1.5.2.) Miejscowość: Brok
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-306
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@brok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://brok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Brok w ramach projektu „Mazowsze bez smogu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7f5f4fc-0a45-4783-9e9c-f870c36f675a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017436/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Brok w latach 2025-2026 w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Mazowsze bez smogu” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu II „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza” dla Działania 2.1 „Efektywność energetyczna” programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza na lata 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404822
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie akcji edukacyjnych w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Brok w ramach projektu „Mazowsze bez smogu”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Organizację i przeprowadzenie sześciu wydarzeń w roku, organizowanych cyklicznie w latach 2025-2026 (łącznie 12 wydarzeń), w formie: warsztatów, szkoleń, prezentacji, prelekcji, pikników, festynów, pokazów, konsultacji, happeningów, konkursów, dyskusji, skierowanych do trzech docelowych grup społecznych: ogół społeczeństwa, grupy wymagającej szczególnego wsparcia (seniorzy, rodziny wielodzietne, osoby samotnie wychowujące dziecko, osoby z problemami ubóstwa i ubóstwa energetycznego, grupa młodzieży od 13 roku życia - uczniowie klas VI-VIII szkoły podstawowej) i grupy opiniotwórczej. Wydarzenia organizowane dla każdej z grup dwa razy w roku, po jednym w każdym półroczu o tematyce ochrony powietrza, walki ze smogiem i skutkach dla zdrowia. Wszystkie wydarzenia przewidziane na rok 2025 (6 wydarzeń) będą zorganizowane w drugim półroczu. Czas trwania jednego wydarzenia to około 2h-5h, zgodnie ze scenariuszem akcji edukacyjnych zatwierdzonych przez Lidera projektu „Mazowsze bez smogu” - załącznik nr 5 do SWZ. Liderem projektu jest Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie.
2) Dostawę stoiska wystawienniczego wraz z wyposażeniem, instalowanego w trakcie przeprowadzanych akcji edukacyjnych. Dostarczone stoisko edukacyjne wraz z jego wyposażeniem zostanie przekazane Zamawiającemu i będzie wielokrotnie wykorzystywane na różnych wydarzeniach plenerowych, akcjach, spotkaniach o charakterze edukacyjnym, organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu „Mazowsze bez smogu”. Dostawa stoiska będzie obejmować m.in.:
a) dostawę namiotu wystawienniczego o wymiarach min. 3 x 4,5 m, oznakowanego logotypami zgodnymi z założeniami projektu ”Mazowsze bez smogu”, zasadami komunikacji marki Fundusze Europejskie 2021-2027 oraz logotypami Zamawiającego. Namiot o konstrukcji aluminiowej, 3 pełne ściany, szpilki i kotwy do zabezpieczenia, tkanina poszycia poliestrowa min. 240 g/m2 w kolorze ciemnozielonym, pokrowiec;
b) dostawę gry planszowej o tematyce związanej z czystym powietrzem 5+;
c) dostawę zestawu naukowego – zestaw naukowo-eksperymentalny dot. energii odnawialnej;
d) zaprojektowanie i wydruk trzech gier wielkoformatowych o minimalnych wymiarach 3x4 m, o tematyce związanej z ochroną powietrza;
e) zaprojektowanie i wydruk trzech różniących się prezentowaną treścią puzzli wielkoformatowych o minimalnych wymiarach 3x1,5m o tematyce związanej z ochroną powietrza;
f) wykonanie dwóch różnych roll-upów z grafiką o tematyce walki ze smogiem i wpływu smogu na zdrowie człowieka;
g) wykonanie banera promującego ochronę powietrza;
h) projekt graficzny i wydruk broszur o tematyce poruszanej w poszczególnych akcjach edukacyjnych. Minimalna liczba i zakres przekazywanych wiadomości zawarte są w zatwierdzonym przez Lidera projektu Scenariuszu działań edukacyjnych;
i) projekt graficzny i wydruk min. 1000 egzemplarzy ulotek informacyjno-edukacyjnych z zakresu ochrony powietrza, o minimalnym formacie A5;
j) projekt graficzny i wydruk broszur minimum 1500 sztuk informacyjno-edukacyjnych z zakresu ochrony powietrza; w tym: 1000 sztuk dla osób dorosłych, 250 sztuk dla młodzieży powyżej 13 roku życia (łatwo przyswajalny tekst, zagadki, łamigłówki i krzyżówki) i 250 sztuk dla dzieci pon. 13 roku życia (kolorowanki, proste zagadki itp.). Broszury powinny zawierać minimum 8 stron. Broszura dla osób dorosłych powinna zostać zaprojektowana i wydrukowana w roku 2026. Treść broszury powinna być aktualna na rok 2026 i zgodna z tematem zatwierdzonym przez Lidera projektu, zawartym w Scenariuszu działań edukacyjnych.
3) Przygotowanie prezentacji edukacyjnych - profesjonalne slajdy z grafiką, animacją i treścią edukacyjną przedstawiającą aktualne dane i obowiązujące przepisy prawne odpowiednio dostosowane do programu dla poszczególnych grup warsztatowych.
4) Oznakowanie wszystkich treści edukacyjnych poniższymi logotypami zgodnymi z założeniami projektu „Mazowsze bez smogu”.
5) Plakaty (7 sztuk na każde wydarzenie) informujące o wydarzeniach w formacie A2, druk jednostronny, pełny kolor. Przedłożenie przez Wykonawcę projektu plakatu nie później niż 20 dni przed datą wydarzenia określoną w Scenariuszu działań edukacyjnych. Dostarczenie plakatów do siedziby Zamawiającego w terminie do 8 dni przed datą wydarzenia określoną w Scenariuszu. Projekt plakatu winien zawierać informacje o możliwości wykorzystania wizerunku osób biorących udział w wydarzeniach.
6) Projekty wszystkich materiałów edukacyjnych wytworzonych na potrzeby przeprowadzanych akcji edukacyjnych muszą uzyskać akceptację Lidera projektu „Mazowsze bez smogu”. Wykonawca zobowiązany jest do poprawy przedłożonych projektów materiałów edukacyjnych zgodnie z uwagami Zamawiającego i Lidera projektu.
7) Wszelkie korekty i zmiany w scenariuszach akcji edukacyjnych muszą być uzgodnione z Zamawiającym oraz muszą uzyskać akceptację Lidera projektu „Mazowsze bez smogu”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100003,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dźwignia Handlu sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121214492
7.3.3) Ulica: Mieszczańska
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-313
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-15INNE PRZETARGI BROK
- Modernizacja SUW w Broku oraz wdrożenie systemu zarządzania siecią na terenie gminy
- Remont części drogi gminnej 260320 W ul. Jana Pawła II w Broku
- Przygotowanie nowych terenów zielonych oraz realizacja zadań z zakresu małej retencji na terenie miasta Brok w ramach projektu "Poprawa retencji i przeciwdziałanie skutkom suszy na terenie Gminy Brok
więcej: przetargi BROK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przepr kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania, diagnozowania i napraw pakietów elekronicznych ..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Katowicach"
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap V
- Przeprowadzenie działań edukacyjnych na terenie miasta Ciechanów w ramach projektu "Mazowsze bez smogu
- Zwiększenie odporności społecznej
- "Przeprowadzenie szkoleń/kursów dla nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Chocianów biorących udział w projekcie "Gmina Chocianów wspiera uczniów"
- Szkolenia z zakresu "Akademia Modelowania Hydraulicznego - moduł praktyczny"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





