eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedliszczePrzebudowa budynku wielofunkcyjnego w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku wielofunkcyjnego w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEDLISZCZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 15A

1.5.2.) Miejscowość: Siedliszcze

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-130

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infrastruktura@siedliszcze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedliszcze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2adf9360-a5a4-4c88-8f2a-9b2ecda10344

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku wielofunkcyjnego w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2adf9360-a5a4-4c88-8f2a-9b2ecda10344

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001128/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa budynku wielofunkcyjnego w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarniczych - II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393811

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GT.272.14.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 238351,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem opracowania jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku wielofunkcyjnego (XII) przy ul. Szpitalnej 15a w m. Siedliszcze w zakresie dostosowania budynku do obowiązujących przepisów na podstawie postanowienia Państwowej Straży Pożarnej i ekspertyzy technicznej z zakresu ochrony przeciwpożarowej na działkach nr ewid. 114, 115, 116, obręb: 0036 – Siedliszcze. Przedmiotowy obiekt został, w ramach planowanych robót budowalnych, podzielony w pionie od fundamentu do przekrycia dachu na trzy części: główną (frontową) 3kondygnacyjną, pomocniczą 2kondygnacyjną w południowej części obiektu i część z lokalem mieszkalnym 2kondygnacyjną w północnej części obiektu (budynek mieszkalny jednorodzinny – poza zakresem opracowania). Taki podział zgodnie z postanowieniami § 210 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r., poz. 1225) umożliwi traktowanie wszystkich trzech części obiektu jako odrębne budynki
o zróżnicowanych i niezależnych wymaganiach z zakresu ochrony przeciwpożarowej. Budynek został wykonany w technologii tradycyjnej. Jest to obiekt niepodpiwniczony, ściany konstrukcyjne istniejącej części oraz w części projektowanej z bloczków betonu komórkowego i cegły ceramicznej pełnej usztywnione ocieplone styropianem oraz wełną mineralną, stropy z płyt kanałowych o gr. 24cm, dach wielospadowy z lukarnami w konstrukcji tradycyjnej z drewna kryty blachą płaską na rąbek stojący. Budynek główny (frontowy) w całości pełni funkcję budynku użyteczności publicznej i składa się z lokalu biblioteki z czytelnią i lokalu pocztowego na parterze i biura Urzędu Miasta
w pozostałej części budynku. Budynek pomocniczy w południowej części obiektu pełni kilka funkcji: budynku użyteczności publicznej w części biurowej Urzędu Miasta na I piętrze, magazynowej na parterze w części Archiwum Urzędu Miasta, garażowej
i gospodarczej na parterze w części Ochotniczej Straży Pożarnej oraz części mieszkalnej na I piętrze z pomieszczeniami gospodarczymi i technicznymi na parterze. Budynek w północnej części obiektu będący poza zakresem opracowania w całości pełni funkcję mieszkalną – jednorodzinną. Prace budowalne planowane w budynku będą miały na celu rozbudowę, przebudowę i nadbudowę obiektu oraz dostosowanie go do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych i techniczno-budowlanych w jak największym zakresie możliwym do zrealizowania. Ze względów architektonicznych i konstrukcyjnych przy uwzględnieniu potrzeb użytkowych obiektu, nie pozwalają w całości na dostosowaniu budynku do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i przeciwpożarowych. Dlatego niezbędnym stało się opracowanie ekspertyzy technicznej, która wskazała rozwiązania zamienne, to znaczy realizowane w obiekcie jako nie wynikające bezpośrednio z przepisów prawa, zapewniające akceptowalny poziom bezpieczeństwa użytkowników i jednostek ochrony przeciwpożarowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.R.B. Honorata Pędzisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061461914

7.3.3) Ulica: Wyżynna

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-560

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.