Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00382036/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 65
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umchelm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab73542d-5663-448b-bad5-d126bb6b9351
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060729/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa mebli w ramach realizacji projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności Priorytet Odporność i konkurencyjność gospodarki – część grantowa Działanie A3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00382036
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAIF-ZP.271.5.37.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika”, w tym Dostawa mebli konferencyjnych.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
1) Wzór umowy (odpowiednio dla Części nr 1-3) - załącznik nr 3 do SWZ.
2) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie
do 4 tygodni od dnia podpisania umowy
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, nieobciążony prawami osób trzecich, niebędący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia, odpowiadający normom dopuszczającym do obrotu
na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz sprawny technicznie i gotowy do jego eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem.
Przedsięwzięcie: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU) realizujących koncepcje centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)”.
Źródło finansowania: Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności Priorytet Odporność i konkurencyjność gospodarki – część grantowa Działanie A3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39153000-9 - Meble konferencyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 54356,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika”, w tym "Dostawa mebli biurowych” .Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
1) Wzór umowy (odpowiednio dla Części nr 1-3) - załącznik nr 3 do SWZ.
2) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie
do 4 tygodni od dnia podpisania umowy.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, nieobciążony prawami osób trzecich, niebędący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia, odpowiadający normom dopuszczającym do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz sprawny technicznie i gotowy do jego eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem.
Przedsięwzięcie: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU) realizujących koncepcje centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)”.
Źródło finansowania: Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności Priorytet Odporność i konkurencyjność gospodarki – część grantowa Działanie A3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121100-7 - Biurka
39112000-0 - Krzesła
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 37057,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa mebli do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika” w tym "Dostawa mebli szkolnych".
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
1) Wzór umowy (odpowiednio dla Części nr 1-3) - załącznik nr 3 do SWZ.
2) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie
do 4 tygodni od dnia podpisania umowy.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, nieobciążony prawami osób trzecich, niebędący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia, odpowiadający normom dopuszczającym do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz sprawny technicznie i gotowy do jego eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem.
Przedsięwzięcie: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU) realizujących koncepcje centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)”.
Źródło finansowania: Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności Priorytet Odporność i konkurencyjność gospodarki – część grantowa Działanie A3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121100-7 - Biurka
39112000-0 - Krzesła
39143310-2 - Stoliki
4.5.5.) Wartość części: 66153,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49637,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238879,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49637,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KJMK Meble Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241620032
7.3.3) Ulica: Gliwicka 189
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-859
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49637,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46164,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170628,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46164,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emi Plus Sp. J. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060135220
7.3.3) Ulica: Budowlana 1
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-469
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EMI PLUS" SPÓŁKA JAWNA, MACIEJ DOBROWOLSKI I MIROSŁAW TOPOLSKI
jakie przetargi wygrała firma
"EMI PLUS" SPÓŁKA JAWNA, MACIEJ DOBROWOLSKI I MIROSŁAW TOPOLSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46164,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68326,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204754,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68326,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cesar Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527894245
7.3.3) Ulica: Gen. J.H.Dabrowskiego 55/3
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68326,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Utrzymanie gotowości ratownictwa specjalistycznego (SGR PSP) w Polsce - dostawa Wyposażenia indywidualnego ratownika SGPR, i doposażenia
- "Modernizacja toalet oraz wymiana balustrad schodowych w Szkole Podstawowej nr 3 w Chełmie" w ramach projektu: "Realizacja programów rozwojowych szkół kształcenia ogólnego CHOF"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej, finansowany z "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Przebudowa dróg powiatowych - ulicy Starościńskiej, Juliusza Słowackiego, Litewskiej i Ignacego Mościckiego" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa dróg powiatowych w Chełmie"
- Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii przy Oddziale Kardiologii w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Chełmie
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Neonatologia i opieka neonatologiczna dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze zimowym roku akademickiego 2025/2026 - II EDYCJA
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027."
- "Dostawa wyposażenia w ramach projektu Termomodernizacja CKZiUWŁ w Piotrkowie Trybunalskim wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii i dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych"
- Dostawa mebli i krzeseł na potrzeby Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie oraz Delegatur
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu" w zakresie wyposażenia meblowego
- "Dostawa pierwszego wyposażenia pawilonu zakwaterowania osadzonych oraz dostawa wraz z montażem zabudowy meblowej do 20 pomieszczeń administracyjnych na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi"
- Poprawa warunków prowadzenia działalności kulturalnej Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzyżewice w Piotrowicach, Część nr 2: Wyposażenie w meble
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.