Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dost fabr now sam cięż z przy o ład do 3,5 tony w ram zad pn.: „Zak sam cięż z przycz o ładow do 3,5 tony” – fina ze środ bud pań w ram Prog Ochr Lud i Obr Cywil.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzezawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 21
1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 14 64848 00
1.5.8.) Numer faksu: + 48 14 6488550
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dost fabr now sam cięż z przy o ład do 3,5 tony w ram zad pn.: „Zak sam cięż z przycz o ładow do 3,5 tony” – fina ze środ bud pań w ram Prog Ochr Lud i Obr Cywil.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ecfe3f6-8520-4d35-844a-d3b2d1eaf5a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021721/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dost fabr now sam cięż z przy o ład do 3,5 tony w ram zad pn.: „Zak sam cięż z przycz o ładow do 3,5 tony” – fina ze środ bud pań w ram Prog Ochr Lud i Obr Cywil.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ecfe3f6-8520-4d35-844a-d3b2d1eaf5a13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
następujących środków komunikacji elektronicznej:
a) platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
b) poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl
Uwaga !: ofertę w postepowaniu można złożyć tylko za pośrednictwem platformy do obsługi postępowań dostępnej na stronie
internetowej: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z platformy e-zamówienia jest bezpłatne
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postepowaniu z
wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za
pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” ( „Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielenie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości ( przycisk „dodaj
załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ‘Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12.14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB ( wielkość ta
dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
12.15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12.16. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https:// ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Dodatkowo informujemy, że zgodnie z zapisami SWZ postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. W
związku z powyższym wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Więcej
informacji dot. kwestii komunikacji w postępowaniu przedstawia SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, s. 1); zwanym dalej „RODO” informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rzezawa z siedzibą Rzezawa,
ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa, tel. 14 648 48 00;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@rzezawa.pl lub telefonicznie pod numerem tel.: 14 648 48 18;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z przyczepą o ładowności do 3,5 tony w ramach zadania pn.: „Zakup samochodu ciężarowego z przyczepą o ładowności do 3,5 tony” – finansowanego ze środków budżetu państwa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP, inne przepisy obowiązujące Zamawiającego oraz podmioty przetwarzające, którym Zamawiający powierzył przetwarzanie Danych osobowych, w szczególności w ramach asysty technicznej dla elektronicznych systemów funkcjonujących u Zamawiającego. W związku z faktem, że niniejsze postępowanie wykonywane jest w ramach projektu finansowanego ze środków budżetu państwa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Zamawiający informuje, że dane Wykonawcy będą przekazywane, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zawartą umową o dofinansowanie/o udzielenie dotacji Wojewodzie Małopolskiemu, która jest odrębnym administratorem;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres archiwizacji akt projektu;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskieg
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RID.ZP.271.1.19.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z przyczepą o ładowności do 3,5 tony w ramach zadania pn.: „Zakup samochodu ciężarowego z przyczepą o ładowności do 3,5 tony” – finansowanego ze środków budżetu państwa w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
Zakres przedmiotu zamówienia:
„zakup samochodu ciężarowego z przyczepą o ładowności do 3,5 tony – wywrotka”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – przestawia się następująco:
1. fabrycznie nowy samochód ciężarowy z przyczepą – wywrotka, pojazd kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2024 lub 2025 roku, gotowy do użytku,
2. spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.),
3. rodzaj nadwozia – wywrotka,
4. dopuszczalna masa całkowita wraz z ładunkiem do 3 500 kg
5. ilość miejsc wraz z kierowcą włącznie trzy
6. silnik o mocy minimum 130 KM
7. skrzynia biegów automatyczna lub manualna
8. hak samochodowy z homologacją z kompletem podłączeń do holowania przyczep do 3,5 t9. oświetlenie zgodnie z przepisami o ruchu drogowym
9. pojazd wyposażony w klimatyzację
10. pojazd wyposażony w fartuchy przeciwbłotne przednie i tylne
11. pojazd wyposażony w wspomaganie kierownicy
12. pojazd wyposażony w koła z oponami całorocznymi
13. pojazd wyposażony w pełnowymiarowe koło zapasowe z oponą
14. pojazd wyposażony w apteczkę, klucz do kół, lewarek, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy
15. zabudowa – system hydrauliczny napędzany silnikiem elektrycznym, podnoszenie pod katem minimum 35 stopni, wywrót trójstronny, zawór powolnego opuszczania skrzyni wraz z zabezpieczeniem przed opuszczaniem podczas konserwacji/awarii, ładowność minimum 700 kg, minimalne wymiary skrzyni 2,00 x 3,00 m, podłoga stalowa min 3 mm grubości, uchwyty podłogowe min. 3 szt. Na stronę, burty stalowe gr 2 mm lub aluminiowe o wysokości 0,5- 0,6 m, burta tylna otwierana w osi górnej i dolnej z możliwością demontażu, burty boczne otwierane w osi dolnej z możliwością demontażu, plandeka ze zwijaczem
16. gwarancja minimum 24 miesiące
17. bezpłatne przeglądy gwarancyjne w czasie trwania gwarancji
18. ubezpieczenie samochodu nie jest objęte zakresem zamówienia.
19. posiadający aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych – spełniający tym samym wymagania, o których mowa w ustawie z dnia 14 kwietnia 2023 r. o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz. U. z 2023 r. poz. 919) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w SWZ. Ocenie ofert
podlegają tylko oferty nie podlegające odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjętych w postępowaniu
kryteriów ceny: Cena - 60 %, wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagany okres gwarancji
wynoszący 2 lata - 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowego samochodu dostawczego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
UWAGI:
8.2.5 Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
8.2.6. Zamawiający uzna, iż zamówienie zrealizowano w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert jedynie w sytuacji, gdy data zakończenia realizacji zamówienia będzie datą zawierającą się w tym okresie;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z treścią
załącznika nr 4 do SWZ. 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy – sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na
rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
10.1. W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę ciągnik rolniczy wraz z osprzętem i/lub zbiornik na wodę pitną odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca wraz z ofertą złożył przedmiotowy środek dowodowy w postaci Informacji określającej parametry techniczne i wyposażenie oferowanego samochodu ciężarowego z przyczepa o ładowności do 3,5 t. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowa Informacja została złożona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy jestniekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia
w wyznaczonym przez siebie terminie.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowego środka dowodowego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony formularz OFERTA, zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ,2) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym
pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych
dokumentów dołączonych do oferty;
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią
Załącznika nr 2 do SWZ;
4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ;
5) Przedmiotowe środki dowodowe – zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SWZ.
6) Zgodnie z art.125 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z w/w oświadczeniami, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Stosowne oświadczenia należy złożyć na załącznikach w/w tj. zał nr 2 i 3 ze zmianami dotyczącymi podstawy tj. na podstawie art. 125 ust.5 ustawy Pzp i dopiskiem „oświadczenia podmiotu udostepniającego zasoby”.
7) Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy zasoby w celu
potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu;
8) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni
Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w takim przypadku:1.Wykonawcy wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu , albo do reprezentowania i
zawarcia w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, 2.Oświadczenia i dokumenty
potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie, 3.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu składają
Wykonawcy w zakresie w jakim każdy z nich wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 4.Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres usług
wykonają poszczególni Wykonawcy. 5.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują dostawy/usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-24 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-zamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-22
INNE PRZETARGI RZEZAWA
- Dost fabr now sam cięż z przy o ład do 3,5 tony w ram zad pn.: "Zak sam cięż z przycz o ładow do 3,5 tony" - fina ze środ bud pań w ram Prog Ochr Lud i Obr Cywil.
- Dostawa fab nowe ciąg rol wraz z osp oraz zbior na wodę pitną w ram zad pn.: "Zak przycz 5.000 l do dow wody pitnej wraz z ciąg i osprz"
więcej: przetargi RZEZAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa dwóch samochodów osobowo-dostawczych dla Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie Filia we Wrocławiu
- Dostawa 1 szt. samochodu do przewozu psów służbowych z podwójną klatką na potrzeby lotniczego przejścia granicznego Kraków-Balice.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową skrzyniową typu wywrotka
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego (hybrydowego) w klasie Segmentu C (średni niższy) lub Segmentu D (średni) według klasyfikacji SAMAR za rok 2025 na potrzeby Sądu Okręgowego w Siedlcach
- Dostawa używanego samochodu z podnośnikiem koszowym w formie leasingu operacyjnego na potrzeby MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
- Zakup koparko - ładowarki w ramach programu pn. "Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026"
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.