eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › "Lodowisko "Tafla" ul. Akademicka 29 - modernizacja układu chłodniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Lodowisko "Tafla" ul. Akademicka 29 - modernizacja układu chłodniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 238-55-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/13308

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Lodowisko "Tafla" ul. Akademicka 29 - modernizacja układu chłodniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e33df3b1-09b2-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020337/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Lodowisko _Tafla_ ul. Akademicka 29 - modernizacja układu chłodniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277684/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.41.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest realizacja zadania pn.: „Lodowisko "Tafla" ul. Akademicka 29 - modernizacja układu chłodniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj”.


Modernizacja ta obejmuje:
a) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie dokumentacji budowlanej, wykonawczej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót wraz z uzyskaniem niezbędnych, wymaganych przepisami prawa zezwoleń, opinii, uzgodnień, zgłoszeń i decyzji,
b) realizacja robót budowlanych na podstawie wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji oraz pozyskanych w wyniku obowiązujących przepisów zezwoleń, opinii, uzgodnień, zgłoszeń i decyzji wraz z wykonaniem robót towarzyszących oraz czynnościami niezbędnymi do realizacji robót budowlanych jak również naprawą/doprowadzeniem do stanu istniejącego wszystkich elementów budynku i zagospodarowania terenu, które w wyniku realizacji zakresu podstawowego zostaną uszkodzone lub naruszone,
c) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji powyższych robót budowlanych
d) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie / zgłoszenie zakończenia robót budowlanych/budowy od organu nadzoru budowlanego,
e) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z dostarczeniem kompletu dokumentów zawierających wszystkie instrukcje zamontowanych instalacji i urządzeń,
f) przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika obiektu w zakresie obsługi zainstalowanych instalacji i urządzeń.

1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:

a) wzorze umowy,
b) Programie funkcjonalno - użytkowym (PFU),
c) Specyfikacji warunków zamówienia wraz z jej ewentualnymi modyfikacjami i udzielonymi odpowiedziami na zapytania do SWZ.

2. Przedstawione w PFU wskazania na urządzenia techniczne, systemy, oprogramowania, materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 102.
3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, jednocześnie nie gorsze do opisanych w PFU normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego.

4. Wykonawca musi zapewnić prawidłowe działanie poszczególnych systemów technicznych i technologicznych oraz osiągniecie założeń funkcyjnych.

5. Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć za realizację zamówienia pn.: „Lodowisko "Tafla" ul. Akademicka 29 - modernizacja układu chłodniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj” wynosi 1 620 717,19 zł brutto.
Wymagany okres gwarancji: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany okres gwarancji musi być równy z oferowanym okresem rękojmi).
Wymagany okres rękojmi: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany okres rękojmi musi być równy z oferowanym okresem gwarancji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42513290-4 - Przemysłowe urządzenia chłodnicze

45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1611300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2480000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1611300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "COOL" Daria Kalinowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1132092502

7.3.3) Ulica: Lipowa 10

7.3.4) Miejscowość: Chotomów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-123

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

WP Inwestor Sp. z o.o. - wykonanie instalacji przyłączeniowej oraz prace budowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1611300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-05 do 2023-07-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.