Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00277684/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
- 2022/BZP 00295363/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Lodowisko "Tafla" ul. Akademicka 29 - modernizacja układu chłodniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 238-55-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/133081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Lodowisko "Tafla" ul. Akademicka 29 - modernizacja układu chłodniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e33df3b1-09b2-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020337/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Lodowisko _Tafla_ ul. Akademicka 29 - modernizacja układu chłodniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277684/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.41.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest realizacja zadania pn.: „Lodowisko "Tafla" ul. Akademicka 29 - modernizacja układu chłodniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
Modernizacja ta obejmuje:
a) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie dokumentacji budowlanej, wykonawczej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót wraz z uzyskaniem niezbędnych, wymaganych przepisami prawa zezwoleń, opinii, uzgodnień, zgłoszeń i decyzji,
b) realizacja robót budowlanych na podstawie wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji oraz pozyskanych w wyniku obowiązujących przepisów zezwoleń, opinii, uzgodnień, zgłoszeń i decyzji wraz z wykonaniem robót towarzyszących oraz czynnościami niezbędnymi do realizacji robót budowlanych jak również naprawą/doprowadzeniem do stanu istniejącego wszystkich elementów budynku i zagospodarowania terenu, które w wyniku realizacji zakresu podstawowego zostaną uszkodzone lub naruszone,
c) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji powyższych robót budowlanych
d) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie / zgłoszenie zakończenia robót budowlanych/budowy od organu nadzoru budowlanego,
e) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z dostarczeniem kompletu dokumentów zawierających wszystkie instrukcje zamontowanych instalacji i urządzeń,
f) przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika obiektu w zakresie obsługi zainstalowanych instalacji i urządzeń.
1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
a) wzorze umowy,
b) Programie funkcjonalno - użytkowym (PFU),
c) Specyfikacji warunków zamówienia wraz z jej ewentualnymi modyfikacjami i udzielonymi odpowiedziami na zapytania do SWZ.
2. Przedstawione w PFU wskazania na urządzenia techniczne, systemy, oprogramowania, materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a zwłaszcza art. 99 do 102.
3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, jednocześnie nie gorsze do opisanych w PFU normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego.
4. Wykonawca musi zapewnić prawidłowe działanie poszczególnych systemów technicznych i technologicznych oraz osiągniecie założeń funkcyjnych.
5. Kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć za realizację zamówienia pn.: „Lodowisko "Tafla" ul. Akademicka 29 - modernizacja układu chłodniczego - w systemie zaprojektuj i wybuduj” wynosi 1 620 717,19 zł brutto.
Wymagany okres gwarancji: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany okres gwarancji musi być równy z oferowanym okresem rękojmi).
Wymagany okres rękojmi: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń (oferowany okres rękojmi musi być równy z oferowanym okresem gwarancji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42513290-4 - Przemysłowe urządzenia chłodnicze
45212211-8 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1611300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2480000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1611300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "COOL" Daria Kalinowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1132092502
7.3.3) Ulica: Lipowa 10
7.3.4) Miejscowość: Chotomów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-123
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
WP Inwestor Sp. z o.o. - wykonanie instalacji przyłączeniowej oraz prace budowlane
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "COOL" Daria Kalinowska
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "COOL" Daria Kalinowska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1611300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-05 do 2023-07-26INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gliwicach. Wymiana windy"
- ZP/G/24/24 dostawa oraz instalacja spektrometru XRF z dyspersją energii umożliwiający odczyt, zapisywanie oraz raportowanie danych wraz ze szkoleniem pracowników.
- Dostawy materiałów stopowych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląskiego Instytutu Technologicznego
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych ze sporządzeniem map do celów prawnych na potrzeby postępowań dotyczących regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
- 71-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG.1200.2712.20.2024 Usługa napraw pogwarancyjnych i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Budowa placu odpraw dla samochodów ciężarowych w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.