Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00456101/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
- 2025/BZP 00466885/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Tarnowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146316500
1.5.8.) Numer faksu: 146316600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@atar.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://atar.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11849661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7c957e9-94c6-4ff1-b4b1-7e17123b8fd7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00334169/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-26/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151830,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Trenażery i akcesoria:1. Trenażer do nauki badania per rectum, cewnikowania oraz badania jąder * -1 szt.
2. Zestaw do Nauki Samobadania Piersi z Wymiennymi Guzkami* - 1 szt.
3. Zestaw ran przedstawiających odleżyny z tunelowaniem oraz kieszeniami* - 1 szt.
4. Zestaw silikonowych ran – kolostomie* - 1 szt.
5. Zestaw ran silikonowych - rany pooperacyjne* - 1 szt.
6. Kabel pulsoksymetru kompatybilny z systemem SimMan 3G (Laerdal)* - 1 szt.
7. Model do nauki pielęgnacji stomii wklęsłej* - 1 szt.
8. Model kolostomii w fałdzie skóry na podstawie* - 1 szt.
9. Model kolostomii z zapaleniem na podstawie* - 1 szt.
10. Model kolostomii pod poziomem skóry na podstawie* -1 szt.
11. Wymienna zewnętrzna skóra lewej części klatki piersiowej – część zużywalna do Fantomu Chester Chest - jasna karnacja - 2 szt.
12. Trenażer do nauki wykonywania lewatywy* - 2 szt.
13. Fantom do nauki zakładania i karmienia przez sondę, odsysania, pielęgnacji tracheotomii oraz gastrostomii* - 1 szt.
14. Zestaw do nauki szycia chirurgicznego* - 4 szt.
15. Zestaw do pozoracji ran dla pielęgniarek* -1 Szt.
*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 39806,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Analizator składu masy ciała:1. Analizator składu masy ciała* - 1 szt.
*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 18602,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Modele anatomiczne:1. Model anatomiczny szyi: Model naturalnej wielkości przedstawiający przednią powierzchnię szyi z uwzględnieniem doskonałymi mięśni, naczyń, głównych nerwów oraz gruczołów. Na płycie podstawy. - 1 szt.
2. Model układu moczowego: Model przedstawiający elementy układu moczowego uwzględniający obecność żyły głównej dolnej i aorty brzusznej. Model powinien uwzględniać budowę wewnętrzną nerki (korę, rdzeń w postaci piramid, zawartość zatoki nerki) i pęcherza moczowego. - 1 szt.
3. Model kręgu z rdzeniem kręgowym: Pojedynczy kręg z przekrojem poprzecznym rdzenia kręgowego z uwzględnieniem istoty białej i szarej rdzenia oraz parą nerwów rdzeniowych. Model na podstawie. - 1 szt.
4. Model wątroby z trzustką i dwunastnicą: Model naturalnej wielkości wątroby, trzustki i dwunastnicy, przedstawiający wzajemne położenia tych narządów, z uwzględnieniem przewodu wątrobowego i trzustkowego oraz pęcherzyka żółciowego. - 1 szt.
5. Model czaszki człowieka neuronaczyniowej: Naturalnej wielkości model anatomiczny czaszki człowieka wraz z unaczynieniem tętniczym po jednej stronie i unerwieniem po drugiej, z możliwością odłączenia sklepienia czaszki. Wewnątrz czaszki powinien być zaprezentowany przebieg głównych nerwów i naczyń. Czaszka osadzona na kręgach szyjnych. - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 8130,09 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Aparat EKG + wózek:1. Aparat EKG + wózek* - 1 szt.
*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
4.5.5.) Wartość części: 5397,41 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Opatrunki i zestawy do podciśnieniowej terapii leczenia ran:1. Mobilny system jednorazowego użytku do podciśnieniowej terapii leczenia ran - 3 Szt.
2. Urządzenie do stacjonarnej podciśnieniowej terapii leczenia ran + kompatybilny system opatrunków* - 1 Szt.
3. Urządzenie do podciśnieniowej terapii leczenia ran na 30 dni pełnej terapii+ kompatybilne opatrunki* - 1 Szt.
4. System opatrunków do podciśnienia kompatybilne z zakupionym sprzętem - 10 Szt.
5. zestaw bandaży do kompresji* -1 Zestaw
*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141113-4 - Bandaże
33141116-6 - Zestawy opatrunkowe
4.5.5.) Wartość części: 17402,75 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Głowica do USG:1. Głowica convex współpracująca z Ultrasonografem Philips Lumify - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.5.) Wartość części: 28694,44 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Elektrokardiograf:1. Elektrokardiograf - urządzenie do diagnostyki kardiologicznej* - 1 szt.
*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Spirometr:1. Spirometr* - 1 szt.
*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: Stetoskopy:1. Elektroniczny stetoskop SimScope WiFi z biblioteką dźwięków zjawisk osłuchowych rozszerzona wersja, gdzie stetoskop łączy się z laptopem poprzez WI-FI* - 1 szt.
2. Cyfrowy stetoskop klasy premium do zastosowania w diagnostyce osłuchowej pacjentów w warunkach klinicznych i ambulatoryjnych Littmann Core Digital lub równoważny* - 1 Szt.
*opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21797,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Częściach: Części 2: Analizator składu masy ciała, Części 5: Opatrunki i zestawy do podciśnieniowej terapii leczenia ran oraz Części 6: Głowica do USG nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Częściach: Części 2: Analizator składu masy ciała, Części 5: Opatrunki i zestawy do podciśnieniowej terapii leczenia ran oraz Części 6: Głowica do USG nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Częściach: Części 2: Analizator składu masy ciała, Części 5: Opatrunki i zestawy do podciśnieniowej terapii leczenia ran oraz Części 6: Głowica do USG nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa sprzętu i urządzeń dla utrzymania gotowości Ratownictwa Specjalistycznego (SGR) w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa ubrań specjalnych i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa środków łączności dla utrzymania gotowości Ratownictwa Specjalistycznego (SGR) w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Przedmiotem zamówienia jest jest dostawa worków trzykomorowych do żywienia pozajelitowego, odżywek dojelitowych oraz środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu interaktywnego, multimedialnego oraz pomocy do terapii sensorycznej na potrzeby projektu pn: Kompleksowy program podniesienia jakości edukacji w gminie Radwanice.
- Dostawa pomocy dydaktycznych do dwóch ośrodków wychowania przedszkolnego w ramach projektu
- Zakup 15 analizatorów do oznaczania hemoglobiny z krwi włośniczkowej lub żylnej na potrzeby RCKiK w Krakowie wraz z instalacją i przeszkoleniem personelu
- "Dostawa sprzętu medycznego oraz plecaków (zamówienie z podziałem na 4 części)"
- Dostawa ambulansów typu C z wyposażeniem
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.