eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojkowiceRozbudowa oczyszczalni ścieków w Wojkowicach przy ul. Gierymskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wojkowicach przy ul. Gierymskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego

1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.cieslinska.potrawa@wojkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wojkowice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wojkowice.bip.net.pl/?c=207

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wojkowicach przy ul. Gierymskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3c590b0-1e15-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052601/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wojkowicach w formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308206/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPM.271.53.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje zaprojektowanie oraz rozbudowę i modernizację oczyszczalni ścieków w Wojkowicach w celu
zwiększenia jej przepustowości. Zakres rzeczowy to m.in. wykonanie dokumentacji projektowej, remont istniejących
obiektów oraz uzupełnienie infrastruktury towarzyszącej, budowę komory osadu czynnego, rurociągów, mieszadeł,
osadników wtórnych, pomp dozujących, dmuchaw napowietrzających i recyrkulacji osadu, zabudowie szafy sterowniczej.
Rozbudowa oczyszczalni ścieków wiąże się z zaprojektowaniem i wybudowaniem oraz wyposażeniem nowego,
dodatkowego zbiornika zespolonego.
Inwestycja zlokalizowana jest w Wojkowicach przy ul. Gierymskiego 1. Teren położony jest na dział-ce o numerze 2137/1 o
powierzchni ok. 1,5 ha.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- Adaptację lub przeprojektowanie projektu budowlanego pod nazwą: “Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Wojkowicach”
oraz przygotowanie umowy przeniesienia praw autorskich projektu budowlanego na Wykonawcę,
- Weryfikacja warunków projektu budowlanego przez projektanta Wykonawcy i klasyfikacja w porozumieniu w projektantem
z pozwolenia na budowę, zaproponowanych zmian pod kątem wystąpienia istotnych i nieistotnych zmian w zapisach
projektu budowlanego,
- W przypadku wystąpienia istotnych zmian w projekcie budowlanym uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę po
zmianach,
- Wykonanie kompletnych projektów wykonawczych, w których będą zawarte wszystkie opracowania branżowe – 3 egz.
- Projekt zagospodarowania terenu i architektura,
- Wykonanie wykonawczego projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem całości obszaru Oczyszczalni ścieków
oraz wyszczególnieniem wszystkich istniejących i projektowanych sieci między obiektowych,
- Projekt konstrukcji,
- Projekt technologiczny,
- Projekt instalacji wod-kan i sieci zewnętrzne,
- Projekt instalacji elektrycznych i AKPiA,
- Projekt drogowy,
- inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania,
- Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz.
- Wykonanie przedmiarów i kosztorysów ofertowych obejmujących wszystkie projekty branżowe – 2 egz. w oparciu o które
będzie następowało rozliczenie zaawansowania prac (wynagrodzenie ryczałtowe),
- Uzyskanie zamiennego prawomocnego pozwolenia na budowę w przypadku zaistnienia istotnych zmian w projekcie,
- Obsługę geodezyjną,
- Obsługę geologiczną,
- Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową,
- Dostawę i montaż urządzeń i instalacji,
- Wykonanie prac polegających na połączeniu technologicznym i instalacyjnym istniejącego Etapu I z projektowanym i
budowanym Etapem II,
- Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów na wylocie z Oczyszczalni ścieków
dla Etapu II, zg z pozwoleniem wodno-prawnym,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej-technicznej dla potrzeb PINB Będzin – 2 egz.,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej na potrzeby rozliczenia środków finansowych z dotacji,
- Uczestniczenie przy uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie w zakresie przedłożenia niezbędnych dokumentów,
pozwalających inwestorowi skutecznie złożyć wniosek,
- Przeprowadzenie szkolenia obsługi Oczyszczalni,
- Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony
przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu Oczyszczalni ścieków,
- Wykonanie instrukcji eksploatacji Oczyszczalni ścieków oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń
niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji Oczyszczalni,
- Wykonanie tablicy informacyjnej, zgodnie z wytycznymi Rządowego Funduszu Polski Ład: Pro-gram Inwestycji
Strategicznych,
- Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji.
Na podstawie art. 69a ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 568 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz Regulaminu Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr 01/2021/260/PolskiLad dotyczą-cą Dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wojkowicach w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Kwota wynikająca ze wstępnej promesy nie jest równoznaczna z kwotą, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację inwestycji, będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Na wartość inwestycji składa się kwota, wynikająca ze wstępnej promesy oraz wkład własny zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2) ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.