Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00346571/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
- 2025/BZP 00359389/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-04
- 2025/BZP 00362519/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa informacyjna,promocyjna i komunikacyjna GMT w kanałach komunikacji tradycyjnej i cyfrowej,z uwzględnieniem mediów społecznościowych i organizacja wydarzeń promocyjno-informacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: (56) 611 8817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gp@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umtorun.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa informacyjna,promocyjna i komunikacyjna GMT w kanałach komunikacji tradycyjnej i cyfrowej,z uwzględnieniem mediów społecznościowych i organizacja wydarzeń promocyjno-informacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-287e96e8-30dd-43ce-9d97-4f3ecff2bdf2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475039
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346571
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 41/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej obsłudze informacyjnej, promocyjnej i komunikacyjnej Gminy Miasta Toruń w kanałach komunikacji tradycyjnej oraz cyfrowej, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych oraz organizacji wydarzeń promocyjno-informacyjnych.
2. W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1.1. SWZ, Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania na rzecz Zamawiającego:
1) działań komunikacyjnych i medialnych, w tym:
a) redakcja i przygotowywanie treści przeznaczonych do publikacji w serwisie miejskim www.torun.pl , mediach społecznościowych,
b) realizacja produkcji materiałów: tekstowych i graficznych, wideo HD,
c) gromadzenie i przetwarzanie informacji pozyskanych od Zamawiającego oraz od miejskich jednostek organizacyjnych, spółek z udziałem Gminy Miasta Toruń oraz podmiotów współpracujących z Gminą Miasta Toruń tylko i wyłącznie na potrzeby realizacji przedmiotowej umowy,
d) opracowywanie i redagowanie materiałów prasowych (artykuły, komunikaty, wywiady, reportaże, itp.),
e) wsparcie władz Miasta w zakresie współpracy z mediami – doradcze i operacyjne,
f) monitoring oraz dokumentowanie obecności Torunia w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Sprawne reagowanie na zmiany istniejących trendów i zasad funkcjonowania poszczególnych kanałów;
2) obsługi cyfrowej i mediów społecznościowych, w tym:
a) administrowanie oficjalnymi kanałami Miasta Torunia w mediach społecznościowych:
Facebook: https://www.facebook.com/MiastoTorun
Instagram: https://www.instagram.com/torunpl/
TikTok: https://www.tiktok.com/@miasto_torun
YouTube https://www.youtube.com/mojTorun
b) prowadzenie kampanii informacyjnych i promocyjnych na kanałach społecznościowych w wymiarze:
Facebook: 60 do 90 postów miesięcznie,
Instagram: min. 20 postów miesięcznie,
TikTok: min. 10 tiktoków + 2 influencerskie publikacje miesięcznie,
YouTube: jedna wideorelacja miesięcznie z wydarzeń oraz 1–2 filmy turystyczno-promocyjne miesięcznie przygotowane w jakości UHD, o proporcjach 16:9, długości do 3 minut z napisami,
c) publikowanie codzienne postów (w tym w weekendy i święta) w godz. 7:00–21:00 (możliwość zmiany w sytuacjach kryzysowych). Samodzielne przygotowywanie i publikowanie postów (grafika+tekst), zróżnicowanych w zależności od platformy, w języku polskim, a w przypadku zapotrzebowania Zamawiającego, również w języku angielskim,
d) przygotowanie grafik/multimediów związanych z bieżącym prowadzeniem kanałów z zachowaniem spójnej, jednolitej linii graficznej zgodniej z wytycznymi Zamawiającego,
e) przygotowanie cotygodniowego harmonogramu publikacji z wyprzedzeniem m.in. 3 dni roboczych. Akceptacja Zamawiającego jest niezbędnym warunkiem publikacji wszystkich materiałów. Zamawiający ma prawo do wniesienia poprawek w terminie 2 dni roboczych od otrzymania. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić uwagi Zamawiającego i dokonać poprawek w terminie 1 dnia roboczego, o ile Zamawiający nie wskaże dłuższego terminu lub strony nie ustalą innego terminu. Procedura będzie powtarzana do momentu uzyskania efektu, który będzie satysfakcjonował Zamawiającego i zostanie przez niego zaakceptowany. Materiały powinny być przedstawione do akceptacji Zamawiającego z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem lub w innym ustalonym przez Strony terminie,
f) przygotowanie i publikowanie treści nie uwzględnionych wcześniej w harmonogramie w przypadku powstania nagłego, wyjątkowego zapotrzebowania Zamawiającego. Treści powinny być przygotowane w mniej niż 4 godziny i po akceptacji Zamawiającego zamieszczone niezwłocznie lub w terminie ustalonym z Zamawiającym. W przypadku pojawienia się treści, o których mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca dokona odpowiedniej modyfikacji harmonogramu.
g) moderacja dyskusji oraz zapewnienie kontaktu w formule „help desk”, w porozumieniu z Zamawiającym, tj. wsparcie informacyjne dotyczące funkcjonowania miasta oraz Urzędu Miasta Torunia tak, aby użytkownik uzyskał pomoc lub otrzymał odpowiedź na zadane pytanie,
h) monitoring reakcji użytkowników oraz wzmianek na temat Zamawiającego i dyspozycyjność w sytuacjach kryzysowych (alerty, rekomendacje działań, publikacje kryzysowe po uzgodnieniu z Zamawiającym),
i) przygotowywanie i prowadzenie konkursów organizowanych w kanałach społecznościowych (koszt nagród w konkursach pokrywa Zamawiający),
j) stałe doradztwo w zakresie trendów i funkcjonowania kanałów social media;
3) płatnych działań informacyjnych (kampanii reklamowych), w tym:
a) realizacja miesięcznych kampanii reklamowych (liczba prowadzonych kampanii reklamowych będzie zależała od bieżących potrzeb Zamawiającego):
Meta Ads, TikTok Ads, Google Ads (YouTube),
minimalny czas trwania kampanii reklamowej (emisji i publikacji formatów reklamowych) będzie wynosił 1 dzień, a maksymalny 30 dni;
b) przygotowanie strategii, dobór formatów kampanii reklamowych,
c) przygotowanie kreacji oraz zaplanowanie kampanii reklamowych oraz jej ustawienie, a następnie przeprowadzenie na wybranym kanale Zamawiającego. Strony będą każdorazowo ustalały szczegóły kampanii reklamowych do 5. dnia każdego miesiąca za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w trakcie spotkania (ustalenia potwierdzane mailowo tego samego dnia lub kolejnego),
d) monitoring działań, optymalizacji kampanii reklamowych, raportowania ilościowe i jakościowe, poprzez przygotowanie raportów miesięcznych oraz doraźnie na żądanie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać Zamawiającemu raport w formie elektronicznej, do dnia 10 każdego miesiąca. Raporty powinny zawierać:
liczbę postów na poszczególnych kanałach,
statystyki zasięgów i reakcji na poszczególnych kanałach wraz z analizą,
ewentualne wyjaśnienia w przypadku niezrealizowanych działań;
4) monitoringu i analizy, w tym:
a) codzienne monitorowanie mediów społecznościowych z użyciem dedykowanych narzędzi do analizy mediów społecznościowych,
b) przekazywanie „na bieżąco” Zamawiającemu informacji o wzmiankach i trendach istotnych z punktu widzenia miasta,
c) opracowanie kwartalnych raportów merytorycznych, statystycznych i rekomendacyjnych;
5) pozyskiwania treści i współpracy z Zamawiającym, w tym:
a) samodzielne wyszukiwanie informacji, przygotowywanie treści i materiałów, publikacja i udostępnianie każdorazowo po akceptacji Zamawiającego,
b) korzystanie z informacji udostępnianych przez Urząd Miasta oraz miejskie jednostki organizacyjne i spółki z udziałem Gminy Miasta Toruń oraz podmioty współpracujące z Gminą Miasta Toruń,
c) współpraca przy tworzeniu materiałów graficznych, multimedialnych, scenariuszy wydarzeń;
6) organizacji wydarzeń promocyjno-informacyjnych, tj. organizacji wydarzeń na żywo, w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach na terenie miasta Torunia, wspierających bieżącą działalność komunikacyjną Gminy Miasta Toruń, w tym:
a) konferencji prasowych, briefingów, spotkań informacyjnych w liczbie nie większej niż 5 razy w miesiącu – Wykonawca zobowiązuje się zorganizować wydarzenie w terminie od 2 do 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w zależności od rodzaju wydarzenia lub w innym ustalonym przez Strony terminie a w wyjątkowych sytuacjach w terminie nie dłuższym 3 godz. od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego,
b) wydarzeń okolicznościowych z udziałem Prezydenta Miasta Torunia (np. rocznice, uroczystości miejskie, akcje społeczne, wydarzenia tematyczne) w liczbie nie większej niż 1 raz w miesiącu – Wykonawca zobowiązuje się zorganizować wydarzenie w terminie od 2 do 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania w zależności od rodzaju wydarzenia lub w innym ustalonym przez Strony terminie,
c) przygotowania i koordynacji wydarzeń, wskazanych w lit. a i b, w zakresie organizacyjnym i technicznym, tj. branding sali konferencyjnej (wystawienie roll-upów, ścianki promocyjnej itp. materiałów dostarczonych przez Zamawiającego), zapewnienie wsparcia w obsłudze multimedialnej (obsługa prezentacji, projektora itp.),
d) współpracy z innymi podmiotami pracującymi przy organizacji wydarzeń, wskazanych w lit. a i b, jeśli jest to konieczne, o czym Zamawiający będzie informował Wykonawcę z chwilą zgłoszenia zapotrzebowania na dane wydarzenie,
e) bieżący kontakt z uczestnikami wydarzeń oraz z mediami.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy określają wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 6 do SWZ oraz OPZ stanowiący Załącznik Nr 7 do SWZ.
4. Termin wykonania zamówienia: 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.10.2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79416000-3 - Usługi public relations
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tripla sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562382566
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- realizacja warsztatów społecznych oraz warsztatów z zakresu zatrudnienia dla uczestników projektu pn. "Aktywna Integracja" z podziałem na części
- Wykonanie robót remontowych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Gorzków
- Usługa wsparcia technicznego oraz rozbudowa aplikacji internetowej w projekcie Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Oddziale ZUS w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39
- Wycinka drzew w Toruniu - 2 części
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inżynier dla przedsięwzięcia pn.:Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie -Etap I.
- inżynier dla dwóch Kontraktów "Rekultywacja lagun osadowych" oraz "Stacja Termicznej Utylizacji Osadów".
- Inżynier dla Kontraktu "Kolektor Dolnej Terasy Wisły".
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
więcej: Usługi public relations »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.