Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00475663/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa koparko-ładowarki, wielofunkcyjnej pakowarki piasku na podwoziu oraz kontenerów kwatermistrzowskich w ramach Programu Ochrony Ludności
i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żabno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000529137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. Władysława Jagiełły 1
1.5.2.) Miejscowość: Żabno
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zabno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa koparko-ładowarki, wielofunkcyjnej pakowarki piasku na podwoziu oraz kontenerów kwatermistrzowskich w ramach Programu Ochrony Ludności
i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-844686d2-5645-43a4-a287-1307503f4518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020419/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa pakowarki piasku wielofunkcyjnej na podwoziu
1.2.5 Dostawa kontenerów
1.2.6 Dostawa koparko-ładowarki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-844686d2-5645-43a4-a287-1307503f45183.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2) Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”).
3) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie
wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do
korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia
wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7) Poza komunikacją za pomocą platformy e-Zamówienia, Zamawiający przewiduje również komunikację pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawca za pomocą poczty elektronicznej(z wyłączeniem składania ofert)::
a) a) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia
• Mateusz Libera, Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300,tel. +48/14 645 60 12, e-mail: dzp@zabno.pl
• Sebastian Pis, Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300,tel. +48/14 645 60 12, e-mail: dzp@zabno.pl
b) w sprawach proceduralnych:
• Tomasz Gdowski, Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300,tel. +48/14 645 60 12, e-mail: dzp@zabno.pl
• Arkadiusz Mosio, Urząd Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300,tel. +48/14 645 60 12, e-mail: dzp@zabno.pl
8) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
10) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
w postaci elektronicznej lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,
.pdf, .doc, .docx, .odt..
11) Wykonawcy w korespondencji kierowanej do Zamawiającego powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania
(znakiem sprawy).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ORG.271.1.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część 1 pn. „Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki”
a) Szczegółowy opis parametrów i zakres przedmiotu zamówienia określają:
• Formularz wymagań techniczno-użytkowych koparko-ładowarki – Załącznik nr 4.1 do SWZ,
• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
b) Zamawiający wymaga aby oferowana koparko-ładowarka była wyprodukowana nie wcześniej niż w 2025 roku z przeznaczeniem na rynki europejskie.
c) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, koparko-ładowarki wraz z niezbędnym wyposażeniem, spełniającym wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załącznikach do niej (w szczególności w formularzu wymagań techniczno-użytkowych pojazdu oraz projektowanych postanowieniach umownych).
d) Samojezdna koparko-ładowarka musi być sprawna technicznie i gotowa do pracy.
e) Pojazd musi być wyposażony zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych.
f) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym, jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i certyfikat zgodności CE.
g) Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie wymagane prawem systemy oraz standardowe wyposażenie fabryczne również niewymienione w SWZ przez Zamawiającego.
h) Wyposażenie pojazdu powinno obejmować m.in: gaśnicę, apteczkę i trójkąt ostrzegawczy.
i) Koparko-ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej. Nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełniania wymagań niniejszego postępowania.
j) Wykonawca zapewni transport koparko-ładowarki za pomocą własnych środków transportu lub będących w jego dyspozycji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o ruchu drogowym. Wykonawca odpowiada za warunki oraz bezpieczeństwo dostarczenia przedmiotu zamówienia.
k) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy.
l) Koszty ubezpieczenia na czas przewozu do miejsca przeznaczenia i rozładunku w miejscu przeznaczenia ponosi Wykonawca.
m) Miejscem dostawy pojazdu będzie siedziba Miejsko Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żabnie zlokalizowana pod adresem: ul. Św. Jana 3, 33-240 Żabno
n) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
o) Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostarczenia przedmiotu Umowy, za pośrednictwem e-mail z 3 dniowym wyprzedzeniem.
p) Wykonawca w chwili odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przekaże dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji, w tym:
• instrukcję obsługi w języku polskim
• świadectwo zgodności z normami CE
• książkę przeglądów serwisowych
q) W dniu dostawy koparko-ładowarki Wykonawca dokona w ramach kwoty wyszczególnionej w formularzu ofertowym przeszkolenia 2 (dwóch) pracowników Zamawiającego – w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji koparko-ładowarki potwierdzonego przez Wykonawcę (lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) stosownym zaświadczeniem.
r) Na dostarczony pojazd w ramach zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji oraz serwisu pogwarancyjnego na warunkach gwarancji podstawowej na okres określony w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ.
s) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w załącznikach szczegółowo opisujących przedmiotu zamówienia łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (pkt.)
1. Cena (Pc) 60 punktów
2. Termin wykonania zamówienia (Pt) 20 punktów
3. Okres serwisu pogwarancyjnego (Pg) 20 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób oceny ofert w kryterium termin wykonania zamówienia w kryterium (Pc):
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
gdzie:
Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin wykonania zamówienia w kryterium (Pt):
• Wykonanie zamówienia w terminie do 50 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.
• Wykonanie zamówienia w terminie do 45 dni od dnia zawarcia umowy – 10 pkt.
• Wykonanie zamówienia w terminie do 40 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.
c) Sposób oceny ofert w kryterium okres serwisu pogwarancyjnego w kryterium (Pg)
Serwis pogwarancyjny, wykonywany po upływie podstawowego okresu gwarancji (12 miesięcy), w ramach którego będą przeprowadzane prace serwisowe wynikające z instrukcji obsługi oraz wszelkie naprawy, które nie wynikają z nieprawidłowego użytkowania sprzętu. Wszelkie koszty obsług i napraw wraz z użytymi materiałami i wymienionymi częściami zamiennymi leżą po stronie Wykonawcy, w tym części eksploatacyjne. Okres należy podać w pełnych miesiącach. Minimalny okres serwisu pogwarancyjnego wynosi 12 miesięcy, natomiast maksymalny 24 miesiące.
Punkty w kryterium (Pg) wyliczone zostaną w następujący sposób:
a) Wykonawca który zaoferuje okres serwisu pogwarancyjnego do 12 miesięcy otrzyma
0 punktów.
W przypadku nie zaoferowania przez wykonawcę żadnego okresu lub zaoferowanie okresu krótszego niż 12 miesięcy, Zamawiający przyzna 0 (zero) punktów. Zaoferowanie natomiast okresu powyżej 24 miesięcy, skutkować będzie przyznaniem maksymalnej liczby 20 punktów.
b) Jeżeli Wykonawca zaoferuje serwis pogwarancyjny w okresie od 13 do 24 m-cy, punkty zostaną obliczone zgodne ze wzorem:
Pg = (oferowany okres w miesiącach (od 13 do 24 m-cy)/ 24 miesiące) x 20
3) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pt + Pg,
gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pt – liczba punktów uzyskanych w kryterium termin wykonania zamówienia
Pg – liczba punktów uzyskanych w kryterium okres serwisu pogwarancyjnego
4) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis pogwarancyjny
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Część 2 pn. „Dostawa fabrycznie nowej wielofunkcyjnej pakowarki piasku na podwoziu”
a) Szczegółowy opis parametrów i zakres przedmiotu zamówienia określają:
• Formularz wymagań techniczno-użytkowych– Załącznik nr 4.2 do SWZ,
• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
b) Zamawiający wymaga aby oferowana wielofunkcyjna pakowarka piasku na podwoziu była wyprodukowana nie wcześniej niż w 2025 roku z przeznaczeniem na rynki europejskie.
c) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem, spełniającym wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załącznikach do niej (w szczególności w formularzu wymagań techniczno-użytkowych oraz projektowanych postanowieniach umownych).
d) Sprzęt musi być sprawny technicznie i gotowy do pracy.
e) Pakowarka musi być wyposażony zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych.
f) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym, jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i certyfikat zgodności CE.
g) Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie wymagane prawem systemy oraz standardowe wyposażenie fabryczne również niewymienione w SWZ przez Zamawiającego.
h) Przedmiot zamówienia musi pochodzić z produkcji seryjnej. Nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełniania wymagań niniejszego postępowania.
i) Wykonawca zapewni transport sprzętu za pomocą własnych środków transportu lub będących w jego dyspozycji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o ruchu drogowym. Wykonawca odpowiada za warunki oraz bezpieczeństwo dostarczenia przedmiotu zamówienia.
j) Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy.
k) Koszty ubezpieczenia na czas przewozu do miejsca przeznaczenia i rozładunku w miejscu przeznaczenia ponosi Wykonawca.
l) Miejscem dostawy sprzętu będzie siedziba Miejsko Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żabnie zlokalizowana pod adresem: ul. Św. Jana 3, 33-240 Żabno
m) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
n) Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego o planowanym terminie dostarczenia przedmiotu Umowy, za pośrednictwem e-mail z 3 dniowym wyprzedzeniem.
o) Wykonawca w chwili odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przekaże wszystkie dokumenty wymienione w Załączniku nr 4.2.
p) W dniu dostawy wielofunkcyjnej pakowarki piasku na podwoziu Wykonawca dokona
w ramach kwoty wyszczególnionej w formularzu ofertowym przeszkolenia max 6 pracowników Zamawiającego – w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji sprzętu, potwierdzonego przez Wykonawcę (lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) stosownym zaświadczeniem.
q) Na dostarczony sprzęt w ramach zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji oraz serwisu pogwarancyjnego na warunkach gwarancji podstawowej na okres określony w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ.
r) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w załącznikach szczegółowo opisujących przedmiotu zamówienia łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (pkt.)
1. Cena (Pc) 60 punktów
2. Termin wykonania zamówienia (Pt) 20 punktów
3. Okres serwisu pogwarancyjnego (Pg) 20 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób oceny ofert w kryterium termin wykonania zamówienia w kryterium (Pc):
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
gdzie:
Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin wykonania zamówienia w kryterium (Pt):
• Wykonanie zamówienia w terminie do 50 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.
• Wykonanie zamówienia w terminie do 45 dni od dnia zawarcia umowy – 10 pkt.
• Wykonanie zamówienia w terminie do 40 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.
c) Sposób oceny ofert w kryterium okres serwisu pogwarancyjnego w kryterium (Pg)
Serwis pogwarancyjny, wykonywany po upływie podstawowego okresu gwarancji (12 miesięcy), w ramach którego będą przeprowadzane prace serwisowe wynikające z instrukcji obsługi oraz wszelkie naprawy, które nie wynikają z nieprawidłowego użytkowania sprzętu. Wszelkie koszty obsług i napraw wraz z użytymi materiałami i wymienionymi częściami zamiennymi leżą po stronie Wykonawcy, w tym części eksploatacyjne. Okres należy podać w pełnych miesiącach. Minimalny okres serwisu pogwarancyjnego wynosi 12 miesięcy, natomiast maksymalny 24 miesiące.
Punkty w kryterium (Pg) wyliczone zostaną w następujący sposób:
a) Wykonawca który zaoferuje okres serwisu pogwarancyjnego do 12 miesięcy otrzyma
0 punktów.
W przypadku nie zaoferowania przez wykonawcę żadnego okresu lub zaoferowanie okresu krótszego niż 12 miesięcy, Zamawiający przyzna 0 (zero) punktów. Zaoferowanie natomiast okresu powyżej 24 miesięcy, skutkować będzie przyznaniem maksymalnej liczby 20 punktów.
b) Jeżeli Wykonawca zaoferuje serwis pogwarancyjny w okresie od 13 do 24 m-cy, punkty zostaną obliczone zgodne ze wzorem:
Pg = (oferowany okres w miesiącach (od 13 do 24 m-cy)/ 24 miesiące) x 20
3) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pt + Pg,
gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pt – liczba punktów uzyskanych w kryterium termin wykonania zamówienia
Pg – liczba punktów uzyskanych w kryterium okres serwisu pogwarancyjnego
4) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis pogwarancyjny
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kontenerów kwatermistrzowskich:
1.3.1. Kontener o wymiarach 7x3m – 2 sztuki
1.3.2. Kontener o wymiarach 5x3 - 1 sztuka
a) Szczegółowy opis parametrów i zakres przedmiotu zamówienia określają:
• Formularz wymagań techniczno-użytkowych – Załącznik nr 4.3 do SWZ,
• Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, kontenerów wraz z niezbędnym wyposażeniem, spełniającym wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załącznikach do niej (w szczególności w formularzu wymagań techniczno-użytkowych oraz projektowanych postanowieniach umownych), w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Żabno.
c) Na dostarczone kontenery w ramach zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji. Ostateczny okres gwarancji zostanie określony w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ.
d) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację przedmiotu zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w załącznikach szczegółowo opisujących przedmiotu zamówienia łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (pkt.)
1. Cena (Pc) 60 punktów
2. Termin wykonania zamówienia (Pt) 20 punktów
3. Okres gwarancji jakości (Pg) 20 punktów
Razem 100 punktów
4) Sposób oceny ofert w kryterium termin wykonania zamówienia w kryterium (Pc):
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena (Pc):
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
gdzie:
Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin wykonania zamówienia w kryterium (Pt):
• Wykonanie zamówienia w terminie do 55 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.
• Wykonanie zamówienia w terminie do 50 dni od dnia zawarcia umowy – 10 pkt.
• Wykonanie zamówienia w terminie do 45 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.
c) Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (Pg):
1) Zaoferowanie 12 miesięcy gwarancji – 0 pkt.
2) Zaoferowanie 24 miesięcy gwarancji – 10 pkt.
3) Zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 20 pkt.
Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 36 miesiące. Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
5) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pt + Pg,
gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pt – liczba punktów uzyskanych w kryterium termin wykonania zamówienia
Pg – liczba punktów uzyskanych w kryterium okres serwisu pogwarancyjnego
6) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Serwis pogwarancyjny
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie parametrów dostarczanego asortymentu, terminu dostawy oraz wynagrodzenia.Szczegółowy zakres i warunki zmiany umowy określa Załącznik nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-844686d2-5645-43a4-a287-1307503f4518
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-22 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-20
INNE PRZETARGI ŻABNO
- Dostawa koparko-ładowarki, wielofunkcyjnej pakowarki piasku na podwoziu oraz kontenerów kwatermistrzowskich w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Remont drogi gminnej na część działki nr 61 w m. Goruszów
- Modernizacja boiska sportowego - boisko boczne w m. Odporyszów
więcej: przetargi ŻABNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja obiektu sportowego PROMIEŃ Mikluszowice w msc. Mikluszowice
- Dostawa fabrycznie nowej pakowarki do piasku (materiałów sypkich) - przyczepy specjalnej do Starostwa Powiatowego w Proszowicach woj. małopolskie
- Dostawa modułowych kontenerów magazynowych
- Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - II.
- "Zakup koparko - ładowarki oraz ładowarki kołowej w ramach realizacji zadań własnych z zakresu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na terenie Gminy Krzyżanowice" Z podziałem zamówienia na części.
- Zakup koparko-ładowarki
więcej: Piaskarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.