Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
VisitOpolskie: intensywna promocja potencjału turystycznego Województwa Opolskiego, kluczem do odbudowy i dynamicznego rozwoju regionu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532404257
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-053
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@orot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.orot.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Promocja turystyki i rekreacji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
VisitOpolskie: intensywna promocja potencjału turystycznego Województwa Opolskiego, kluczem do odbudowy i dynamicznego rozwoju regionu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ef66f1b-97e8-48e1-b429-b245a12c8946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ef66f1b-97e8-48e1-b429-b245a12c89463.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale 7 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny) został spełniony przez zamawiającego poprzez zamieszczenie stosownych informacji w rozdziale 39 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Kampania wizerunkowa województwa opolskiego – emisja i ekspozycja reklamy typu outdoor;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przez zamawiającego udostępniony w załączniku nr 1A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert dla każdej części postępowania został przez zamawiającego szczegółowo określony w rozdziale 15 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie emisji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Kampania wizerunkowa województwa opolskiego – kompleksowa realizacja promocji w mediach społecznościowych w oparciu o profile VisitOpolskie;
Zamawiający opisał szczegółowo przedmiot zamówienia dla części 2 postępowania w załączniku nr 1B do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert dla każdej części postępowania został przez zamawiającego szczegółowo określony w rozdziale 15 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie liczby odbiorców
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Kampania wizerunkowa województwa opolskiego – opracowanie unikalnej idei kreatywnej oraz contentu dla skutecznej realizacji projektu;
Zamawiający szczegółowo opisał przedmiot zamówienia dla części 3 postępowania w załączniku nr 1C do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert dla każdej części postępowania został przez zamawiającego szczegółowo określony w rozdziale 15 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość materiałów próbnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Organizacja i realizacja 5 wizyt studyjnych dla 5 wybranych blogerów/influencerów oraz promocja przez nich wybranych atrakcji turystycznych regionu;
Zamawiający szczegółowo opisał przedmiot zamówienia dla części 4 zamówienia w załączniku nr 1D do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert dla każdej części postępowania został przez zamawiającego szczegółowo określony w rozdziale 15 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu wykonania przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Podróże kulinarne po regionie, w tym realizacja i emisja materiałów filmowych o tematyce związanej z kuchnią tradycyjną Śląska Opolskiego;
Zamawiający szczegółowo opisał przedmiot zamówienia dla części 5 postępowania w załączniku nr 1E do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert dla każdej części postępowania został przez zamawiającego szczegółowo określony w rozdziale 15 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Opracowanie i emisja reklamy skierowanej do podróżujących samochodami;
Zamawiający opisał szczegółowo przedmiot zamówienia dla części 6 w załączniku nr 1F do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert dla każdej części postępowania został przez zamawiającego szczegółowo określony w rozdziale 15 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie liczby lokalizacji na mapie punktów użyteczności publicznej (POI)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Kompleksowe opracowanie, druk i dostawa mapy turystycznej województwa opolskiego;
Zamawiający szczegółowo opisał przedmiot zamówienia dla części 7 w załączniku nr 1G do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert dla każdej części postępowania został przez zamawiającego szczegółowo określony w rozdziale 15 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie nakładu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Tłumaczenie kluczowych treści portali www.visitopolskie oraz www.opolskibifyj.com na języki angielski, czeski i niemiecki.
Zamawiający szczegółowo opisał przedmiot zamówienia dla części 8 w załączniku nr 1H do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert dla każdej części postępowania został przez zamawiającego szczegółowo określony w rozdziale 15 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu wykonania przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie wzywał wykonawców do złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie wzywał wykonawców do złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą dla następujących części postępowania:1) Część 3 postępowania; wykaz przedmiotowych środków dowodowych zamawiający wskazał w rozdziale 15 SWZ, w sekcji oceny ofert dla części 3 postępowania.
2) Cześć 5 postępowania; wykaz przedmiotowych środków dowodowych zamawiający wskazał w rozdziale 15 SWZ, w sekcji oceny ofert dla części 5 postępowania
2. Braki formalne w dokumentach jakościowych mogą być uzupełnione. Zmiana polegająca na ulepszeniu dokumentów po terminie składania ofert nie jest dopuszczalna.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opisane szczegółowo w rozdziale 41 SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały opisane przez zamawiającego szczegółowo w rozdziale 36 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został przez zamawiającego wskazany w załączniku nr 3 do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-23 16:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-23 16:45
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Szczegółowe informacje o terminach wykonania realizacji zamówienia, w tym jeśli chodzi o poszczególne etapy działań, wskazano w załącznikach nr 1A – 1H do SWZ, które stanowią opisy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia.2. Zamawiający określa termin wykonania dla każdej części zamówienia do dnia 29.12.2025r. Projekt jest współfinansowany ze środków zewnętrznych Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki. Dla zapewnienia zgodności z zasadami kwalifikowalności oraz terminowego złożenia wniosku o płatność końcową i rozliczeń (w tym odbiorów, fakturowania i płatności), konieczne jest wskazanie daty granicznej wykonania świadczenia. Określenie terminu w postaci liczby dni/tygodni/miesięcy nie gwarantowałoby dochowania tej daty ze względu na zmienną, niezależną od Zamawiającego datę zawarcia umowy (procedury odwoławcze, kontrolne itd.). Rozwiązanie to odpowiada rzeczywistym potrzebom Zamawiającego (art. 99 Pzp), pozostaje proporcjonalne i niedyskryminujące (art. 16 Pzp), a zarazem zgodne z regułą zawierania umów na czas oznaczony (art. 434 ust. 1 Pzp).
3. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia musi nastąpić w 2025 r. w związku z tym faktura musi zostać skutecznie doręczona do Zamawiającego najpóźniej do 30.12.2025 r. do godz. 12:00.
4. Zamawiający informuje, że przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 310 ustawy Pzp, a więc w sytuacji, w której środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
5. Zamawiający wymaga dla części 3 i 5 zamówienia złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Szczegóły w rozdziale 41 SWZ.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/93/2025 Zakup i dostawa mebli laboratoryjnych dla Wydziału Chemii i Farmacji
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie urządzenia do diagnostyki i rehabilitacji zawrotów głowy u dzieci wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi.
- Roboty budowlane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego
- Zakup i dostawa słuchawek dla Centrum Kontaktu Klientów ZUS
- Dostawa gadżetów promujących rozpowszechnienie informacji o świadczonej pomocy określonej w ustawie dla pracodawców, bezrobotnych i poszukujących pracy, promujących KFS oraz WUP w Opolu
- [D/88/2025] Zakup i dostawa Systemu wirtualnej symulacji VR
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- VisitOpolskie: intensywna promocja potencjału turystycznego Województwa Opolskiego, kluczem do odbudowy i dynamicznego rozwoju regionu
- Usługa promocji komercjalizacji wyników badań naukowych wśród partnerów biznesowych (2 części)
- Zakup kalendarzy na 2026r. oraz album pamiątkowy dla Dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej.
- Organizacja 10 Festiwali Naukowych dla szkół w ramach projektu ERA INŻYNIERA- Rozwój kompetencji kluczowych w Gminie Stalowa Wola
- Promocja Miasta Zamość poprzez sport - piłka nożna
- Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych oznakowanych logo Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.