Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wgos@um.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-272f9530-2243-41eb-aa15-73e44088aa73
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039074/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Odbiór i transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WGOŚ.2711.0007.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport z PSZOK-u kontenerów przeznaczonych do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych typu KP – 7 wersja uniwersalna, przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30720 - zestawem specjalistycznych pojazdów (samochód ciężarowy z przyczepą).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji przy następujących warunkach i założeniach: w maksymalnej wartości dla Części I - nie przekraczającej 9.344,00 PLN netto.2) prawo opcji może polegać na zwiększeniu krotności transportów w danej Części ponad ilość objętą zamówieniem podstawowym (pkt 4.4 SWZ) w trakcie trwania umowy lub przedłużeniu terminu realizacji zawartej umowy o maksymalnie 12 miesięcy biorąc pod uwagę cenę jednostkową za 1 transport (w zakresie każdej części zamówienia osobno) obowiązująca w zawartej umowie określona na chwilę skorzystania z prawa opcji;
3) do prawa opcji stosuje się zapisy SWZ, załączników do SWZ oraz zapisy umowy o zamówienie i rozlicza jak umowę podstawową;
4) prawo opcji uruchamiane jest jednostronnym oświadczeniem woli zamawiającego, skierowanym do wykonawcy w terminie przed końcem obowiązywania umowy w sprawie zamówienia i będzie miało zastosowanie w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości transportu kontenerów;
5) wykonawca nie ma prawa żądania od zamawiającego skorzystania z prawa opcji ani żądania zwiększenia lub zmniejszenia jego zakresu;
6) wielkość i zakres prawa opcji ustala zamawiający (w zakresie każdej części zamówienia osobno),
7) szacunkowa ilość transportów objęta prawem opcji w okresie 12 miesięcy wskazana jest w pkt 4.4 SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości netto dla Części I - nie przekraczającej 2.669,00 PLN.
2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 polegać będą na powtórzeniu podobnych usług do tych objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub zajdzie potrzeba ich wykonania. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie zamówienia. Zamówienia te będą udzielane z zastosowaniem jednostkowych cen ryczałtowych, obowiązujących w umowie dla zamówienia podstawowego, a jeśli nie będzie to możliwe, na warunkach wynegocjowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport z PSZOK-u kontenerów przeznaczonych do gromadzenia i wywozu odpadów komunalnych typu od KP -10 do KP - 38, wersja uniwersalna, przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30722 - zestawem specjalistycznych pojazdów (samochód ciężarowy z przyczepą).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w maksymalnej wartości dla Części II - nie przekraczającej 223.383,00 PLN netto.2) prawo opcji może polegać na zwiększeniu krotności transportów w danej Części ponad ilość objętą zamówieniem podstawowym (pkt 4.4 SWZ) w trakcie trwania umowy lub przedłużeniu terminu realizacji zawartej umowy o maksymalnie 12 miesięcy biorąc pod uwagę cenę jednostkową za 1 transport (w zakresie każdej części zamówienia osobno) obowiązująca w zawartej umowie określona na chwilę skorzystania z prawa opcji;
3) do prawa opcji stosuje się zapisy SWZ, załączników do SWZ oraz zapisy umowy o zamówienie i rozlicza jak umowę podstawową;
4) prawo opcji uruchamiane jest jednostronnym oświadczeniem woli zamawiającego, skierowanym do wykonawcy w terminie przed końcem obowiązywania umowy w sprawie zamówienia i będzie miało zastosowanie w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości transportu kontenerów;
5) wykonawca nie ma prawa żądania od zamawiającego skorzystania z prawa opcji ani żądania zwiększenia lub zmniejszenia jego zakresu;
6) wielkość i zakres prawa opcji ustala zamawiający (w zakresie każdej części zamówienia osobno),
7) szacunkowa ilość transportów objęta prawem opcji w okresie 12 miesięcy wskazana jest w pkt 4.4 SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości netto dla Części II - nie przekraczającej 63.823,00 PLN.
2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 polegać będą na powtórzeniu podobnych usług do tych objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub zajdzie potrzeba ich wykonania. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie zamówienia. Zamówienia te będą udzielane z zastosowaniem jednostkowych cen ryczałtowych, obowiązujących w umowie dla zamówienia podstawowego, a jeśli nie będzie to możliwe, na warunkach wynegocjowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport z PSZOK-u odpadów niebezpiecznych samochodem ciężarowym wersja uniwersalna, przystosowana do współpracy z urządzeniami hakowymi oraz bramowymi zgodnymi z normą DIN 30722.
Kontener na odpady niebezpieczne znajduje się na terenie PSZOK-u i jest kontenerem transportowym.
Transport odpadów niebezpiecznych regulują przepisy ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 643)
Przygotowanie oraz załadunek do środka transportu leży po stronie Zamawiającego, natomiast zabezpieczenie ładunku podczas transportu należy do Wykonawcy.
Odpady niebezpieczne transportowane będą w następujących pojemnikach:
- beczkach PE/PE HD wielorazowego użytku z odejmowanym wiekiem, pojemność 200l;
- kartonowych tubach na świetlówki o wymiarach 1550 mm x 410 mm x 370 mm, wielokrotnego użytku z min. 5-co warstwowej tektury, nośność min. 50 kg;
- pojemnik z tworzywa sztucznego wielorazowego użytku z otwieranym wiekiem/pokrywą i otworem wrzutowym do zbiórki baterii o pojemności min. 120l;
- worki typu big-bag o pojemności do 2 m3;
-pojemnik na odpady medyczne o poj. od 1L do 5L.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w maksymalnej wartości dla Części III - nie przekraczającej 4.347,00 PLN netto.2) prawo opcji może polegać na zwiększeniu krotności transportów w danej Części ponad ilość objętą zamówieniem podstawowym (pkt 4.4 SWZ) w trakcie trwania umowy lub przedłużeniu terminu realizacji zawartej umowy o maksymalnie 12 miesięcy biorąc pod uwagę cenę jednostkową za 1 transport (w zakresie każdej części zamówienia osobno) obowiązująca w zawartej umowie określona na chwilę skorzystania z prawa opcji;
3) do prawa opcji stosuje się zapisy SWZ, załączników do SWZ oraz zapisy umowy o zamówienie i rozlicza jak umowę podstawową;
4) prawo opcji uruchamiane jest jednostronnym oświadczeniem woli zamawiającego, skierowanym do wykonawcy w terminie przed końcem obowiązywania umowy w sprawie zamówienia i będzie miało zastosowanie w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości transportu kontenerów;
5) wykonawca nie ma prawa żądania od zamawiającego skorzystania z prawa opcji ani żądania zwiększenia lub zmniejszenia jego zakresu;
6) wielkość i zakres prawa opcji ustala zamawiający (w zakresie każdej części zamówienia osobno),
7) szacunkowa ilość transportów objęta prawem opcji w okresie 12 miesięcy wskazana jest w pkt 4.4 SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości dla Części III - nie przekraczającej 1.242,00 PLN netto.
2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 polegać będą na powtórzeniu podobnych usług do tych objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub zajdzie potrzeba ich wykonania. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie zamówienia. Zamówienia te będą udzielane z zastosowaniem jednostkowych cen ryczałtowych, obowiązujących w umowie dla zamówienia podstawowego, a jeśli nie będzie to możliwe, na warunkach wynegocjowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:1) posiadają wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów komunalnych obejmujące co najmniej następujące rodzaje i kody odpadów komunalnych: 15 01 01; 15 01 02; 15 01 03; 15 01 04; 15 01 05; 15 01 06, 15 01 07; 16 01 03; 17 01 01; 17 01 02; 17 01 03; 17 01 07; 17 02 01,17 02 02, 17 02 03, 17 03 80, 17 04 02, 17 04 03, 17 04 04, 17 04 05,20 17 04 06, 17 04 07, 20 01 10; 20 01 11; 20 01 32; 20 01 01; 20 01 02; 20 01 21*; 20 01 23*; 20 01 35*; 20 01 36; 20 01 38; 20 01 39; 20 01 40; 20 01 99; 20 02 01; 20 03 07; 20 03 99 - dotyczy Części I-II,
2) posiadają wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty
w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego na podstawie art. 49 ustawy dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w zakresie transportu odpadów komunalnych obejmujące co najmniej następujące rodzaje i kody odpadów komunalnych:15 01 10*; 15 01 11*; 20 01 19*; 20 01 21*; 20 01 23*, 20 01 25; 20 01 26*, 20 01 27*;20 01 28; 20 01 29*; 20 01 30; 20 01 33*; 20 01 34; 20 01 35* - dotyczy Części III.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w pkt 10.1 i 10.2 SWZ, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania”.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 11.2 SWZ nie będzie wymagał złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Jednocześnie Zamawiający wymaga w treści złożonej oferty jednoznacznej identyfikacji Wykonawcy w zakresie numeru BDO, co pozwoli Zamawiającemu na samodzielną weryfikację wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach w zakresie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 11.2 SWZ dla poszczególnych Części.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty (tj. dokumentów, o których mowa w pkt 18.5 SWZ) należy dołączyć:1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ, również w przypadku o którym mowa w pkt 13.3 lub 14.3 SWZ (jeśli dotyczy);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 13.2 SWZ - w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeśli dotyczy);
3) oświadczenie, o którym mowa w pkt 14.5 SWZ (jeśli dotyczy);
4) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt 12.11 SWZ (jeśli dotyczy);
5) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, z którego będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);
6) dokument pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 18.6.2 SWZ (jeśli dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych w SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ, natomiast spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 11.2 SWZ odpowiednio w zakresie każdej Części wykazuje ten z wykonawców, który będzie wykonywał czynności, do wykonania których wymagane jest posiadanie uprawnień, o których mowa w pkt 11.2 SWZ.
Ponadto należy mieć na uwadze, iż zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tego z wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjanta), który wykona usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Tym samym, w myśl przepisów ustawy Pzp tylko ten spośród wykonawców, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu może realizować zakres przedmiotu zamówienia, którego warunek dotyczy. Informacja o zakresie prac, które poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonają w zakresie przedmiotu zamówienia należy zawrzeć w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 14.5 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w pkt 12.4 SWZ).
4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2 SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 12.2 i 12.3 SWZ w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp”. Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy sporządzić w formie określonej w pkt 12.4 SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy wraz z ofertą. Składając powyższe oświadczenie należy mieć na uwadze również regulację zawartą w art. 117 ust. 2 ustawy Pzp – patrz także pkt 14.2 SWZ.
6. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań, o którym mowa w art. 60 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określa projekt umowy będący załącznikiem do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Adres poczty elektronicznej podany w pkt 1.5.9. niniejszego ogłoszenia nie służy do komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami w postępowaniu, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń przekazywane odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl.
2. Formę dokumentów lub oświadczeń, załączników jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SWZ.
3. Wymagania techniczne związane ze składaniem oferty w formie elektronicznej zawarte zostały w SWZ. Szczegółowy sposób składania oferty, dokumentów lub oświadczeń, załączników zawiera SWZ.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remonty ulic o nawierzchni twardej (z wyłączeniem jezdni o nawierzchni bitumicznej) na terenie miasta Kalisza w 2026 roku.
- Odbiór i transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
- Budowa budynku magazynowego (magazyn sprzętu pożarniczego) - instalacja elektryczna
- "Odzież robocza i ochronna dla pracowników"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych związanych z bieżącą działalnością Urzędu Miasta Kalisza
- "Sukcesywne dostawy: wyrobów medycznych (chwytak atraumatyczny, nożyczki laparoskopowe proste oraz inne wyroby medyczne dla potrzeb Bloku Operacyjnego)
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Burzenin w 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Poświętne w 2026 r.
- Usunięcie i unieszkodliwienie materiałów zawierających azbest z terenu gminy Wolbórz
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kołaki Kościelne
- Odbiór i transport kontenerów z odpadami komunalnymi zebranymi w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Stara Kornica oraz z PSZOK w Nowej Kornicy w 2026 r.
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.