eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TworógDroga dojazdowa do pól ul. Wyzwolenia w Połomii o długości 0,619km



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Droga dojazdowa do pól ul. Wyzwolenia w Połomii o długości 0,619km

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tworóg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Tworóg

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarka@ug.tworog.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tworog.pl/aktualnosci

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Droga dojazdowa do pól ul. Wyzwolenia w Połomii o długości 0,619km

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-797712f3-34ae-45f2-834a-6d9060b748d1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005721/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Droga dojazdowa do pól ul. Wyzwolenia w Połomii o długości 0,619km

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192999

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej (zwanej dalej również „platformą”) dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192999

12.1. Składanie dokumentów innych niż oferta, w tym oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy i formularza Wyślij wiadomość.
12.2. Oświadczenia lub dokumenty składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy jako załączniki. Wymagania dotyczące dokumentów oraz oświadczeń składanych przez Wykonawców określa rozdział 11. SWZ.

Kontakt ze wskazaną osobą następuje pisemnie na adres: gospodarka@ug.tworog.pl lub poprzez platformę.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.11. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:
12.11.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
12.11.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
12.11.3. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
12.11.4. włączona obsługa JavaScript,
12.11.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
12.11.6. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
12.11.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
12.12. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, z wyjątkiem złożenia oferty z załącznikami oraz podmiotowych środków dowodowych, z zastrzeżeniem, że po otwarciu ofert Wykonawca może komunikować się wyłącznie za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej wskazanego w formularzu oferty.
12.13. Komunikacja w postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w niniejszym rozdziale.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 29.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Zamawiający przekazuje poniższe informacje.
29.2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tworóg, reprezentowana przez Wójta Gminy Tworóg, z siedzibą:
Gmina Tworóg
ul. Zamkowa 16
42-690 Tworóg
29.3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach oraz prawach dotyczących ochrony swoich danych osobowych w następujący sposób:
29.3.1. pisemnie pod adresem: ul. Zamkowa 16, 42-690 Tworóg,
29.3.2. pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: iod@ug.tworog.pl
29.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z ustawą Pzp) - przetwarzanie ze względu na niezbędność wykonania umowy oraz niezbędność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
29.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez co najmniej 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do dochodzenia lub obrony roszczeń.
29.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych związany jest z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; podanie danych jest niezbędne do realizacji zarówno postępowania, jak i dalszych etapów czyli podpisania umowy i jej realizacji.
29.7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz o dostępie do informacji publicznej, włączając w to systemy informatyczne pośredniczące.
29.8. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w szerszym zakresie mogą być Organy Państwowe.
29.9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
29.10. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do własnych danych osobowych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo sprostowania własnych danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO własnych danych osobowych;
4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.
29.11. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO.
29.12. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
29.13. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
29.14. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Grp.I.271.23.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi o szerokości 5,0m z poboczem 0,75m, o długości 613 m, powierzchni 3136,19 m2
Podstawowe parametry rozwiązania drogowego:
• Wytyczenie punktów głównych trasy drogi
• Korytowaniu na głębokość 15 cm szerokości 5,0m z utylizacją zbędnego urobku ziemnego
• Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne



• Ścinanie poboczy – utylizacja zbędnego urobku
• Podbudowa z kruszywa kamiennego warstwa dolna o frakcji 31,5/63mm o grubości 15cm
• Podbudowa z kruszywa kamiennego warstwa górna o frakcji 0/31,5mm o grubości 10cm
• Pobocza szer. 0,75m z gruntu odzyskanego z koryta
• Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna.

Docelowa realizacja zadania, obejmującego wykonanie podbudowy tłuczniowej z wykonaniem nawierzchni tłuczniowej o grubości po zagęszczeniu min. 25 cm wierzch utwardzenia zaklinować, zamknąć drobną frakcją kruszywa tak by materiał nie był w stanie luźnym (dobrze zagęścić). Spadek poprzeczny 2% obustronny lub miejscowo jednostronny. Profil podłużny zostanie dopasowany do istniejącego spadku podłużnego drogi gminnej, na wysokości zbliżonej do rzędnych istniejących terenu z niezbędną korektą łuków poziomych i pionowych.
Konstrukcja nawierzchni:
- nawierzchnia z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mech, 0-31,5 mm warstwa o gr. 10 cm
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech, 31,5/63 mm warstwa
o gr. 15 cm
Konstrukcja poboczy:
- ścięcie i profilowanie poboczy
- pobocze z gruntu niespoistego – gr. 10 cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający w będzie kierował się następującymi kryteriami oceny i wagami, dotyczącymi jednakowo każdej części zamówienia.
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium Maksymalna liczba punktów
1. Cena 60% 60
2. Gwarancja – gwarancja i rękojmia na przedmiot zamówienia 40% 40
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie zaoferowanej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie jako maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna maksymalną liczbę punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, obliczona wg wzoru:
"Liczba punktów = " "Cena oferty najtańszej" /"Cena oferty badanej " " "×" 60 "
Kryterium „Gwarancja” – ocenie podlegać będzie okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę na przedmiot oferty, w tym wykonane roboty budowlane oraz użyte materiały i urządzenia, na warunkach określonych w umowie, podanego przez Wykonawcę w ofercie. Okres gwarancji będzie liczony w pełnych latach licząc od daty odbioru końcowego. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu oferuje co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi, który może wydłużyć. Dopuszczalne jest podawanie wydłużonego okresu gwarancji i rękojmi tylko w pełnych miesiącach. W przypadku zaoferowania okresu dłuższego niż 60 miesięcy, w celu oceny oferty zamawiający przyjmie, że zaoferowano 60 miesięcy, a do umowy wpisany zostanie okres gwarancji i rękojmi zgodny z treścią oferty. W przypadku niepodania w formularzu oferty dłuższego okresu gwarancji i rękojmi za wady, zamawiający przyzna w tym kryterium 0 punktów. W tej sytuacji do umowy zostanie wpisany minimalny czas gwarancji i rękojmi (36 miesiące). W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesiące, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Punktacja w niniejszym kryterium przyznana zostanie w następujący sposób:

Długość deklarowanego okresu gwarancji Liczba punktów
36 miesięcy 0 pkt
48 miesięcy 20pkt
60 miesięcy 40pkt

16.5. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów oceny ofert, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
16.6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku).
Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną, a jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w ten sposób, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
7.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
7.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
7.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
7.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał dwa zadania, każde z nich polegające na budowie lub przebudowie drogi lub dróg o wartości co najmniej 170 tysięcy złotych brutto.
b) Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem, w tym co najmniej:
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej, która:
 Posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
Uwagi:
Zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach, Zamawiający dopuszcza pełnienie ww. funkcji przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskich
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
7.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
7.5. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.5.2. potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.5. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
10.5.1. potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
- wykazu robót budowlanych wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
- wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

18.2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty i załącza do niej:
18.2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem w załączeniu; Oświadczenie te stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe w przypadku, gdy Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych. Oświadczenie te składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
18.2.2. Pełnomocnictwo – w przypadkach określonych w pkt 11.12. SWZ;
18.2.3. Oświadczenie określające, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia;
18.2.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz oświadczenie podmiotu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy;
18.2.5. Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa – w przypadku zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa.
Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
18.3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z treścią zawartą w formularzach stanowiących załączniki do SWZ, w języku polskim.
18.4. Wykonawca wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podaje nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
18.5. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę zostanie uznana sytuacja, w której Wykonawca występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie uczestnikiem oferty wspólnej.

25.2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:
25.2.1. kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość umowy o zamówienie publiczne zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania wraz z dowodem opłacenia składki przed podpisaniem umowy;
25.2.2. kosztorys ofertowy wskazujący wyliczenie ceny ofertowej, sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej (zgodnie z § 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym)
25.2.3. dane osoby wskazanej do kontaktu ws. realizacji zamówienia;
25.2.4. podania danych niezbędnych do przygotowania umowy, tj. imienia, nazwiska osoby podpisującej umowy, numeru konta, na które będzie przelane wynagrodzenie oraz innych informacji wymaganych w projektowanych postanowieniach umowy;
25.2.5. złożenia dokumentu pełnomocnictwa dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
25.2.6. w przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów;
25.2.7. zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zgodnie z rozdziałem 26. SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

17. OFERTA SKŁADANA PRZEZ WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE
17.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
17.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
17.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
17.4. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, żeby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
17.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
17.6. Wszelka korespondencja w sprawie oferty dokonywana będzie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego na adres wskazany w ofercie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Dopuszczalna jest zmiana Umowy, która nie wpłynie na ogólny charakter Umowy, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności, na warunkach określonych poniżej:
1) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) wprowadzenia zmiany parametrów technicznych, technologii lub sposobu wykonania robót, wprowadzenia robót zamiennych lub wprowadzenia materiałów lub urządzeń nowszej generacji, powodujących spełnienie co najmniej jednego z następujących warunków:
− podwyższenie jakości wykonywanych robót,
− zaoszczędzenie kosztów realizacji Umowy lub kosztów eksploatacji obiektu budowlanego,
− wydłużenie okresu eksploatacji robót po ich zakończeniu,
− prawidłowe wykonanie zamówienia w przypadku błędów lub nieścisłości w dokumentacji projektowej,
− dostosowanie do zmian spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub niedostępnością materiałów lub urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej,
b) zaniechania wykonania robót, w szczególności których wykonanie z przyczyn technicznych okazało się zbędne, zmieniły się okoliczności związane z wykonaniem Umowy lub wykonanie poszczególnych robót nie leży w interesie publicznym,
c) wprowadzenia zmian nieistotnych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w wykonywanych robotach budowlanych;
2) zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
b) wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt 1,
c) wprowadzenia robót dodatkowych
– zgodnie z kosztorysem ofertowym lub wyceną ofertową lub z uwzględnieniem cen, zasad i składników cenotwórczych z kosztorysu ofertowego;
3) zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku gdy:
a) zmiana terminu będzie następstwem działania organów administracji publicznej, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
b) wystąpi siła wyższa, mająca istotny wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
c) pojawiły się okoliczności nieprzewidziane w chwili zawarcia Umowy, które powodują zwiększenie nakładu pracy, zmieniają chronologię wykonywania prac lub opóźniają realizację robót zasadniczych, zwłaszcza w przypadku wykonywania robót dodatkowych, zamiennych lub innych robót,
d) wystąpiły niekorzystne warunki atmosferyczne odstępujące od normy dla danej pory roku, które uniemożliwiły prowadzenie robót, w tym ze względu na pogorszenie jakości robót lub niezgodność z technologią wykonania, warunkami określonymi w dokumentacji projektowej, normami lub innymi przepisami, przez co najmniej 7 dni następujących bezpośrednio po sobie, co zostało odpowiednio udokumentowane przez Wykonawcę i potwierdzone przez Zamawiającego,
e) wystąpiła konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
f) wystąpiła kolizja z innymi równolegle prowadzonymi robotami budowlanymi,
g) dochowanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności z powodu wstrzymania realizacji Umowy, lub przyczyn, za które Wykonawca, pomimo zachowania należytej staranności, nie odpowiada,
– o czas występującego opóźnienia wynikającego z zaistniałego utrudnienia lub uniemożliwienia skutkującego brakiem możliwości dotrzymania terminu umownego;
4) zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia, podwykonawców lub warunków płatności wynagrodzenia – na zasadach określonych w Umowie.
Szczegółowy zakres zmian ujęty w postępowaniu wskazuje załącznik do postępowania pn: Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-30 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1192999

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-30 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.