Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzętu komunalnego do bieżącego utrzymania dróg – Zakup ciągników rolniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RZGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 500-lecia 22
1.5.2.) Miejscowość: Rzgów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-030
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akiljan@rzgow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.rzgow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komunalnego do bieżącego utrzymania dróg – Zakup ciągników rolniczych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b8b9ea1-1761-4206-8110-e4d4a90a82a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083532/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu komunalnego do bieżącego utrzymania dróg- Zakup ciągników rolniczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://rzgow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rzgow.ezamawiajacy.pl
poczta elektroniczna: sekretariat@rzgow.pl; akiljan@rzgow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w SWZ Rozdz. 11
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób, których dane wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu jest Burmistrz Rzgowa (Plac 500-lecia 22, 95-030 Rzgów). Więcej informacji na stronie www.rzgow.pl lub w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Rzgowie - zakładka Ochrona Danych Osobowych.
2) kontakt do inspektora danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Rzgowie: odo@rzgow.pl
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, dalej: Pzp, w związku z wykonaniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
4) odbiorcami danych osobowych wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów prawa (np. organom kontrolnym), inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z zamawiającym przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest zamawiający.
5) dane osobowe wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących wykonawcy. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.25.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – Zakup i dostawa ciągnika rolniczego o mocy w przedziale 90 - 100 KM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), zawiera on minimalne wymagania techniczno – użytkowe dla zamawianych pojazdów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert (kryteria oceny ofert dla każdej części są takie same):
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia(G) 40
Oferty zostaną ocenione odrębnie w ramach każdej części zamówienia.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2 Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
C- ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
17.3 Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia” (G)
Maksymalna liczba punktów do uzyskania 40, zgodnie z poniższym opisem: Minimalna wymagana gwarancja i rękojmia = 24 miesiące
a) jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot umowy równy:
- 24 miesięcy – otrzyma w tym kryterium 0 pkt
- 36 miesięcy – otrzyma w tym kryterium 40 pkt
b) jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia krótszy niż 24 miesiące, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ;
c) jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia dłuższy niż 36 miesięcy, wówczas oferta otrzyma maksymalną liczbę punktów, tj. 40 pkt, a Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia zgodnie z ofertą;
d) jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia inny niż wskazane w lit. a), Zamawiający do oceny przyjmie okres zaokrąglając w dół do parametrów podanych w pkt a). W takiej sytuacji umowa zostanie jednakże zawarta z uwzględnieniem okresu faktycznie zadeklarowanego przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
17.3 Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – Zakup i dostawa ciągnika rolniczego o mocy w przedziale 110 – 120 KM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), zawiera on minimalne wymagania techniczno – użytkowe dla zamawianych pojazdów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert (kryteria oceny ofert dla każdej części są takie same):
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia(G) 40
Oferty zostaną ocenione odrębnie w ramach każdej części zamówienia.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2 Punkty za kryterium „Cena” (C) zostaną obliczone według wzoru:
Cn
C = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
C- ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
17.3 Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia” (G)
Maksymalna liczba punktów do uzyskania 40, zgodnie z poniższym opisem: Minimalna wymagana gwarancja i rękojmia = 24 miesiące
a) jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot umowy równy:
- 24 miesięcy – otrzyma w tym kryterium 0 pkt
- 36 miesięcy – otrzyma w tym kryterium 40 pkt
b) jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia krótszy niż 24 miesiące, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ;
c) jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia dłuższy niż 36 miesięcy, wówczas oferta otrzyma maksymalną liczbę punktów, tj. 40 pkt, a Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia zgodnie z ofertą;
d) jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia inny niż wskazane w lit. a), Zamawiający do oceny przyjmie okres zaokrąglając w dół do parametrów podanych w pkt a). W takiej sytuacji umowa zostanie jednakże zawarta z uwzględnieniem okresu faktycznie zadeklarowanego przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
17.3 Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie:6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:
1) dla części 1 zamówienia jedną dostawę ciągnika rolniczego o wartości nie mniejszej niż 280 000,00 zł brutto,
2) dla części 2 zamówienia jedną dostawę ciągnika rolniczego o wartości nie mniejszej niż 310 000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty na obie części zamówienia Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie dostawy ciągników rolniczych o łącznej wartości nie mniejszej niż suma wartości wskazana powyżej dla poszczególnych części zamówienia (590 000,00 zł brutto – łącznie 2 dostawy).
W przypadku, gdy Wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres dostaw, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić je rodzajowo i podać wartość dostaw dotyczących ciągników rolniczych.
Jeżeli Wykonawca wykazał się doświadczeniem nabytym w ramach kontraktu realizowanego wspólnie z innymi wykonawcami np. w ramach konsorcjum, Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie (rzeczowo) nie wykonał wskazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienie w zakresie faktycznie (rzeczowo) wykonanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów, np. umowa konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), a także w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, Zamawiający żąda wykazania spełnienia ww. dotyczących zdolności technicznej w taki sposób, aby co najmniej jeden podmiot posiadał doświadczenie w wykonaniu zamówień, o których mowa powyżej.
6.2. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału
w postępowaniu odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - zamawiający pobierze samodzielnie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (dla danej części):
a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wykaz dostaw wg. wzoru zał. nr 7);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą, następujących przedmiotowych środków dowodowych, odpowiednio dla części zamówienia której dotyczy oferta, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia: specyfikacja techniczna produktu (opisy techniczne, karty katalogowe lub inne dokumenty) wydana przez producenta, która potwierdzi parametry techniczne co do których Wykonawca oświadczył w ofercie (zał. nr 3a / 3b), że oferowane przez niego pojazdy je spełniają. Ww. dokumenty służyć mają potwierdzeniu spełniania minimalnych parametrów technicznych dotyczących przedmiotu zamówienia zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.2) Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów (przedmiotowych środków dowodowych) lub złożone dokumenty będą niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Specyfikacja techniczna produktu (opisy techniczne, karty katalogowe lub inne dokumenty) wydana przez producenta, która potwierdzi parametry techniczne co do których Wykonawca oświadczył w ofercie (zał. nr 3a / 3b), że oferowane przez niego pojazdy je spełniają. Ww. dokumenty służyć mają potwierdzeniu spełniania minimalnych parametrów technicznych dotyczących przedmiotu zamówienia zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ (wg załączników nr 4 i 5 do SWZ) składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
b) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 8.4 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie danego warunku.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umów oraz art. 455 Pzp7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://rzgow.ezamawiajacy.pl w sposób określony w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-21
INNE PRZETARGI RZGÓW
- Realizacja dostawy i wymiany szafy sterowniczej na przepompowni ścieków w miejscowości Starowa Góra ul. Piaskowa wraz z wentylacją pomieszczenia
- Zakup sprzętu komunalnego do bieżącego utrzymania dróg - Zakup ciągników rolniczych
więcej: przetargi RZGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby OL i OC Gminy Moszczenica. Zadanie realizowane w ramach programu - "Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z beczkowozem na wodę pitną w ramach zadania pn.: Doposażenie Gminy Lipinki w sprzęt na potrzeby realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody pitnej poprzez zakup ciągnika wraz z przyczepą" - 2 części
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej niezbędnych do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- "Zakup ciągnika do usuwania skutków klęsk żywiołowych oraz transportu sprzętu ratowniczego i materiałów pomocowych"
- Zakup i dostawa ciągnika wraz ze zbiornikiem do przewożenia wody pitnej"
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.