Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00445066/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
- 2022/BZP 00465464/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-29
- 2022/BZP 00489825/01 - Wynik z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy i przebudowy budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie w celu utworzenia laboratorium klasy BSL 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291807
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Żołnierska
1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 10-251
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.7.) Numer telefonu: 895248358
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wsse.olsztyn@wp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wsse.logintrade.net
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473717
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00445066/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zmiana terminu składania ofert z 05.12.2022 r. na 06.12.2022 r. nastąpiła w wyniku zmiany SWZ oraz zmian w załącznika nr 8 - Projektowane postanowienia umowy.
Po zmianie:
Zamawiający zgodnie z art. 137 ust.6 przedłuża termin składania ofert.
Nowy termin składania ofert wyznacza się na dzień 08.12.2022r. godzina 10:00, termin otwarcia ofert wyznacza się na dzień 08.12.2022 r. godzina 10:30
NOWE DOKUMENTY DO POSTĘPOWANIA do pobrania na stronie internetowej prowadzonego postępowania (https://wsse.logintrade.net/zapytania_email,108129,eca3186fc7d6ac5dd4d9abf1f84fc029.html):
- SWZ po zmianach;
- POPRAWIONY Załącznik nr 4 do SWZ_WYKAZ USŁUG PROJEKTOWYCH/ROBÓT BUDOWLANYCH
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
A. zdolności występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 2 do SWZ.
B. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 2 do SWZ.
C. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
D.1 zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie zdolności technicznej wykażą:
1) że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali usługę:
- co najmniej jedną dokumentację projektową na nadbudowę lub przebudowę funkcjonującego obiektu użyteczności publicznej z przeznaczeniem na laboratorium specjalistyczne, o powierzchni łącznej minimum 500m2 oraz gdzie wg tej dokumentacji zostały wykonane obiekty lub inwestycje na obiekcie oraz
2) że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum jedna robotę budowlaną w tym:
- przebudowę obiektu użyteczności publicznej przeznaczonego na laboratorium - nadbudowana kondygnacja na istniejącym obiekcie o powierzchni łącznej podanej przebudowie lub wybudowanej minimum 600m2, której wartość wynosiła minimum 6 000 000,00. zł. brutto (słownie: sześć milionów złotych) prace rozbiórkowe, budowlane i instalacyjne (bez wyposażenia typu: meble, analizatory, urządzenia IT itp.) i których funkcjonowanie nie zostało zatrzymane w skutek prowadzenia tych prac
D.2
Dotyczy wykonawców dokumentacji projektowej.
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
wykazując się osobami (kadrą), które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia (wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami), tj.:
1) Architekt (minimum 1 osoba)
2) Projektant branży sanitarnej (minimum 1 osoba)
3) Projektant branży konstrukcyjno-budowlanej (minimum 1 osoba)
4) Projektant branży elektrycznej (minimum 1 osoba)
5) Projektant branży teletechnicznej (minimum 1 osoba)
6) Koordynator, asystent, kierownik zespołu (minimum 1 osoba)
Zamawiający dopuszcza by Architekt, Projektant branży sanitarnej, Projektant branży konstrukcyjnej, Projektant branży elektrycznej i teletechnicznej, były łączone, tj. wykonywane przez jedną osobę, jeżeli pozwalają na to uprawnienia – dotyczy również koordynatora w pkt 6.
D.3
Dotyczy wykonania robót budowlanych.
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykazując się osobami (kadrą), które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia (wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami), tj.:
1) 1 osobą z uprawnieniami wykonawczymi Kierownika Budowy
2) 1 osoba - Kierownik robót budowlanych
3) 1 osoba - Kierownik robót sanitarnych
4) 1 osoba - Kierownik robót elektrycznych i AKPiA
5) 1 osoba - Kierownik robót teletechnicznych
Wszystkie wyżej wymienione osoby (1-5) muszą mieć minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu poszczególnych funkcji oraz posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
UWAGA. Dopuszcza się łączenie ww stanowisk, uprawnień i kwalifikacji oraz funkcji, które może posiadać 1 lub więcej niż jedna osoba, (rodzaj i zakres czynności wykonywanych oraz posiadane uprawnienia podać w zał. nr 3 do SWZ)
Wymieniony powyżej skład należy traktować, jako minimalne wymaganie Zamawiającego – obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia – nie spełnia.
Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu znajduje się w SWZ w części "Informacja o warunkach udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego".
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
A. zdolności występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 2 do SWZ.
B. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 2 do SWZ.
C. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
D.1 zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie zdolności technicznej wykażą:
1) że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali usługę:
- co najmniej jedną dokumentację projektową na nadbudowę lub przebudowę funkcjonującego obiektu użyteczności publicznej z przeznaczeniem na laboratorium specjalistyczne, o powierzchni łącznej minimum 500m2 oraz gdzie wg tej dokumentacji zostały wykonane obiekty lub inwestycje na obiekcie
LUB
- co najmniej jedną dokumentację projektową na przebudowę lub modernizację części funkcjonującego obiektu użyteczności publicznej ze ścisłym zapewnieniem odpowiedniej klasy czystości, odpowiednim przepływem powietrza czystego i zużytego oraz ścisłym utrzymaniem i monitorowaniem parametrów cieplno-wilgotnościowych oraz kaskady ciśnień oraz gdzie wg tej dokumentacji zostały wykonane obiekty lub inwestycje na obiekcie
oraz
2) że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum jedna robotę budowlaną w tym:
- przebudowę obiektu użyteczności publicznej przeznaczonego na laboratorium - nadbudowana kondygnacja na istniejącym obiekcie o powierzchni łącznej podanej przebudowie lub wybudowanej minimum 600m2, której wartość wynosiła minimum 6 000 000,00. zł. brutto (słownie: sześć milionów złotych) prace rozbiórkowe, budowlane i instalacyjne (bez wyposażenia typu: meble, analizatory, urządzenia IT itp.) i których funkcjonowanie nie zostało zatrzymane w skutek prowadzenia tych prac
D.2
Dotyczy wykonawców dokumentacji projektowej.
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
wykazując się osobami (kadrą), które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia (wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami), tj.:
1) Architekt (minimum 1 osoba)
2) Projektant branży sanitarnej (minimum 1 osoba)
3) Projektant branży konstrukcyjno-budowlanej (minimum 1 osoba)
4) Projektant branży elektrycznej (minimum 1 osoba)
5) Projektant branży teletechnicznej (minimum 1 osoba)
6) Koordynator, asystent, kierownik zespołu (minimum 1 osoba)
Zamawiający dopuszcza by Architekt, Projektant branży sanitarnej, Projektant branży konstrukcyjnej, Projektant branży elektrycznej i teletechnicznej, były łączone, tj. wykonywane przez jedną osobę, jeżeli pozwalają na to uprawnienia – dotyczy również koordynatora w pkt 6.
D.3
Dotyczy wykonania robót budowlanych.
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykazując się osobami (kadrą), które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia (wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami), tj.:
1) 1 osobą z uprawnieniami wykonawczymi Kierownika Budowy
2) 1 osoba - Kierownik robót budowlanych
3) 1 osoba - Kierownik robót sanitarnych
4) 1 osoba - Kierownik robót elektrycznych i AKPiA
5) 1 osoba - Kierownik robót teletechnicznych
Wszystkie wyżej wymienione osoby (1-5) muszą mieć minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu poszczególnych funkcji oraz posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
UWAGA. Dopuszcza się łączenie ww stanowisk, uprawnień i kwalifikacji oraz funkcji, które może posiadać 1 lub więcej niż jedna osoba, (rodzaj i zakres czynności wykonywanych oraz posiadane uprawnienia podać w zał. nr 3 do SWZ)
Wymieniony powyżej skład należy traktować, jako minimalne wymaganie Zamawiającego – obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia – nie spełnia.
Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu znajduje się w SWZ w części "Informacja o warunkach udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego".
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-06 10:00
Po zmianie:
2022-12-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-06 10:30
Po zmianie:
2022-12-08 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-04
Po zmianie:
2023-01-06
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Nowy termin składania ofert wyznacza się na dzień 08.12.2022r. godzina 10:00, termin otwarcia ofert wyznacza się na dzień 08.12.2022 r. godzina 10:30
NOWE DOKUMENTY DO POSTĘPOWANIA do pobrania na stronie internetowej prowadzonego postępowania (https://wsse.logintrade.net/zapytania_email,108129,eca3186fc7d6ac5dd4d9abf1f84fc029.html):
- SWZ po zmianach;
- POPRAWIONY Załącznik nr 4 do SWZ_WYKAZ USŁUG PROJEKTOWYCH/ROBÓT BUDOWLANYCH
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach etap II
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- " Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pleśnej "
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa Stadionu w miejscowości Stara Dąbrowa" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja budynku OSP w Zakrzewie
- Modernizacja budynku remizy OSP w miejscowości Rakówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





