Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00378209/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00384494/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00393104/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP/CZD/093/24 Obsługa bankowa Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” – prowadzenie rachunku bieżącego wraz z kredytem w rachunku bieżącym w kwocie 15 mln złotych (...) przez okres 36 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czd.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipczd.ezamawiajacy.pl/pn/ipczd/demand/163057/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/CZD/093/24 Obsługa bankowa Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” – prowadzenie rachunku bieżącego wraz z kredytem w rachunku bieżącym w kwocie 15 mln złotych (...) przez okres 36 miesięcy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aa6930c-2d5d-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/CZD/093/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 289544,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
obsługa bankowa Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” – prowadzenie rachunku bieżącego wraz z kredytem w rachunku bieżącym w kwocie 15 mln złotych oraz prowadzenie rachunków pomocniczych na okres 36 miesięcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Otwarcie i prowadzenie bieżącego rachunku bankowego:
1. Otwarcie i prowadzenie oprocentowanego rachunku bieżącego z kredytem odnawialnym w kwocie 15 mln złotych.
2. Możliwość otwierania i prowadzenia oprocentowanych rachunków pomocniczych w złotych polskich (PLN). Możliwość składania dyspozycji drogą elektroniczną.
3. Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach: bieżącym i pomocniczym w złotych polskich, nie może być mniejsze niż stawka WIBOR 1M razy współczynnik w wysokości 0,5 czyli Wibor 1 M x 0,5” – pkt I.3. OPZ
4. Odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach będą dopisywane do salda poszczególnych rachunków w okresach miesięcznych, tj. na koniec każdego miesiąca kalendarzowego. Odsetki od lokat dopisywane będą na koniec okresu trwania lokaty.
5. Wykonawca zobowiązany jest otworzyć i prowadzić na rzecz Instytutu rachunki bankowe zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji wyłącznie dyspozycji z rachunku, podpisanych przez osoby upoważnione przez Instytut.
II. Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi rachunków bankowych, jego serwisowanie oraz szkolenie pracowników Instytutu.
III. Zapewnienie doradcy bankowego oraz doradcy technicznego do współpracy z Zamawiającym.
IV. Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych, jako operacji przeprowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych.
V. W przypadku potrzeb Zamawiającego udostępnienie kart płatniczych z określonym limitem, bez opłat i prowizji.
VI. Realizacja operacji walutowych związanych z dokonywaniem płatności walutowych.
VII. Obsługa gotówkowa.
VIII. Przyjmowanie lokat.
IX. Udostępnienie kredytu w rachunku bieżącym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VeloBank SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011105189
7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego 2C
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 393/2025 Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Widocznej 45a w Warszawie.
- Zakup ekranu LED i dużych monitorów LCD na potrzeby monitoringu infrastruktury teleinformatycznej i usług w MS
- Dostawa urządzeń chłodniczych w podziale na pakiety
- Zakup usługi wytworzenia blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz usługi wytworzenia Książek formularzy przejazdu UE
- Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
- Dostawa kondensacyjnych liczników cząstek (CPC)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt obrotowy krótkoterminowy w rachunku kredytowym w linii odnawialnej z limitem do 25.000.000 zł
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Wołomińskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu w 2025 roku w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na terenie Gminy i na spłatę .........."
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 968 552,05 PLN na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Najem samoobsługowych urządzeń płatniczych i usług dodatkowych do Sądu Okręgowego w Radomiu, Sądu Rejonowego w Lipsku,Sądu Rejonowego w Przysusze,Sądu Rejonowego w Szydłowcu,Sądu Rejonowego w Zwoleniu
- "Udzielenia kredytu długoterminowego w wysokości 2 517 190 PLN dla Gminy Janów z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu ..."
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.