eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZP/CZD/093/24 Obsługa bankowa Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" - prowadzenie rachunku bieżącego wraz z kredytem w rachunku bieżącym w kwocie 15 mln złotych (...) przez okres 36 miesięcy.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP/CZD/093/24 Obsługa bankowa Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” – prowadzenie rachunku bieżącego wraz z kredytem w rachunku bieżącym w kwocie 15 mln złotych (...) przez okres 36 miesięcy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czd.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ipczd.ezamawiajacy.pl/pn/ipczd/demand/163057/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/CZD/093/24 Obsługa bankowa Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” – prowadzenie rachunku bieżącego wraz z kredytem w rachunku bieżącym w kwocie 15 mln złotych (...) przez okres 36 miesięcy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aa6930c-2d5d-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378209

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/CZD/093/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 289544,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
obsługa bankowa Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” – prowadzenie rachunku bieżącego wraz z kredytem w rachunku bieżącym w kwocie 15 mln złotych oraz prowadzenie rachunków pomocniczych na okres 36 miesięcy.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Otwarcie i prowadzenie bieżącego rachunku bankowego:
1. Otwarcie i prowadzenie oprocentowanego rachunku bieżącego z kredytem odnawialnym w kwocie 15 mln złotych.
2. Możliwość otwierania i prowadzenia oprocentowanych rachunków pomocniczych w złotych polskich (PLN). Możliwość składania dyspozycji drogą elektroniczną.
3. Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach: bieżącym i pomocniczym w złotych polskich, nie może być mniejsze niż stawka WIBOR 1M razy współczynnik w wysokości 0,5 czyli Wibor 1 M x 0,5” – pkt I.3. OPZ
4. Odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach będą dopisywane do salda poszczególnych rachunków w okresach miesięcznych, tj. na koniec każdego miesiąca kalendarzowego. Odsetki od lokat dopisywane będą na koniec okresu trwania lokaty.
5. Wykonawca zobowiązany jest otworzyć i prowadzić na rzecz Instytutu rachunki bankowe zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji wyłącznie dyspozycji z rachunku, podpisanych przez osoby upoważnione przez Instytut.
II. Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi rachunków bankowych, jego serwisowanie oraz szkolenie pracowników Instytutu.
III. Zapewnienie doradcy bankowego oraz doradcy technicznego do współpracy z Zamawiającym.
IV. Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych, jako operacji przeprowadzonych na poszczególnych rachunkach bankowych.
V. W przypadku potrzeb Zamawiającego udostępnienie kart płatniczych z określonym limitem, bez opłat i prowizji.
VI. Realizacja operacji walutowych związanych z dokonywaniem płatności walutowych.
VII. Obsługa gotówkowa.
VIII. Przyjmowanie lokat.
IX. Udostępnienie kredytu w rachunku bieżącym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VeloBank SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011105189

7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego 2C

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.