eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MałdytyDowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Szymanowie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie w roku szkolnym 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Szymanowie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie w roku szkolnym 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Małdyty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 10

1.5.2.) Miejscowość: Małdyty

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-330

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 897586124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maldyty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maldyty.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Szymanowie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie w roku szkolnym 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-326d5b7b-d634-4781-9dbd-413d706bc3ca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021832/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla dzieci Niesłyszących w Olsztynie w roku szkolnym 2025/2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-326d5b7b-d634-4781-9dbd-413d706bc3ca

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). Zamawiający nie przewiduje
sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w
SWZ. Dokumentacja postępowania jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniana na stronie https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej na adres: gmina@maldyty.pl, z
zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
2. Strona internetowa, na której prowadzone jest postępowanie i na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz
inne dokumenty dotyczące postępowania, została wskazana w rozdziale I SWZ. Postępowanie można wyszukać również ze strony
głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania /konkursy”).
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia GKMiR.271.5.2025.
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
9.1 w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
9.2 jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
11. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków jaką można wprowadzić w formularzu ogłoszenia o zamówieniu informacje dotyczące
wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia
w rozdziałach 16 i 21 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: * administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Małdyty,
ul. Kopernika 10, 14-330 Małdyty, tel. 89 758 61 24; * Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: Jacek Lewandowski:
iod@maldyty.pl, adres do korespondencji: Urząd Gminy w Małdytach, ul. Kopernika 10, 14-330 Małdyty, tel. 89 758 61 24; *
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w
Szymanowie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie w roku szkolnym2025/2026", znak postępowania GKMiR.271.5.2025, prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.); * odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.
3 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; * Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; * obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp; * w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; * posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących; Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art.
275 pkt 1 ustawy - usługi− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art.
18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; * nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKMiR.271.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych i ich odwiezienie wraz z opieką do Specjalnego Ośrodka
Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie oraz dziecka niepełnosprawnego z miejscowości Zajezierze 30 do Specjalnego
Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie.
2)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę osoby dorosłej przewożonym dzieciom i uczniom niepełnosprawnym, przy
czym Wykonawca uwzględni wytyczne dyrektorów szkół/placówek w sprawie zatrudnienia opiekunów oraz inne uwagi
dotyczące dowozu zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SWZ.
3)Kierowcy i opiekunowie nie mogą być skazani za przestępstwa określone w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art.
189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz.
1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego oraz nie mogą
widnieć w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. Wykonawca w dniu zawarcia umowy jest zobowiązany do
przedstawienia oświadczenia
o zweryfikowaniu pracowników zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1802).
4)Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia i stosowania „Standardów ochrony małoletnich” na
podstawie art. 32 ust. 5-7, art. 39 ust. 4-4a i art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe.
5)Wykonawca ma obowiązek uzyskania informacji przed zatrudnieniem opiekunek i kierowców na podstawie art. 21 ustawy
z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 31) czy
nie figurują w rejestrze przestępstw na tle seksualnym.
6)Środki transportu powinny być oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych.
7) Samochód na trasie z/do Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie musi być dostosowany
technicznie do przewozu dziecka na wózku inwalidzkim oraz miejsce do przewożenia niezłożonego wózka inwalidzkiego.
8)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy.
9)Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku rezygnacji ucznia z kontynuowania
nauki szkolnej Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie.
10)Zamawiający ma prawo w każdym czasie nie wyrazić zgody na świadczenie usługi przez Wykonawcę, jeżeli stan
pojazdu lub stan kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości.
11)Wykonawca zapewnia najwyższy poziom usług, sprawność techniczną pojazdu, a także odpowiednie kwalifikacje
zawodowe kierowcy i opiekuna, który musi posiadać udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej
pomocy medycznej lub pierwszej pomocy przedmedycznej.
12)Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonego13) Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia ucznia pojazdem sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu według
przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonego przewozu.
14)W czasie ogłoszonej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej epidemii lub pandemii, wykonawca będzie realizował
usługę zgodnie wymogami sanitarnymi określonymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz
zaleceniami/wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego wydanymi w związku z epidemią lub pandemią. Wykonawca z
najwyższą starannością będzie przestrzegał wymagań sanitarnych, mając na uwadze przede wszystkim dobro
przewożonych dzieci.
15)Średnia dzienna ilość km dowozów wraz z odwozami wynosi około 404 km.
16)Szczegółowy opis zamówienia, stanowi załącznik Nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-11-03 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w
Rozdziale 26 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji pojazdu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję/zezwolenie/licencję na wykonywanie
krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym(tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 ze zm.).
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
* doświadczenie zawodowe – Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał należycie, minimum 1 usługę
transportową (u jednego Zamawiającego) w zakresie przewozu osób pojazdem o wartości min. 110 000 zł brutto (słownie:
sto dziesięć tysięcy złotych 00/100) i trwającej przez nieprzerwany okres co najmniej 5 miesięcy. Jeżeli Wykonawca wykaże
usługę wykonywaną (w trakcie realizacji), to okres wykonanej (zrealizowanej) usługi na dzień składania ofert musi wynosić
co najmniej 5 miesięcy.
* potencjał techniczny - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym
tj. dysponuje co najmniej 2 zarejestrowanymi, sprawnymi technicznie pojazdami posiadające aktualne ubezpieczenia OC i
NW przystosowanymi do przewozu osób (w tym co najmniej 1 pojazd zapewniający przewóz 1 ucznia oraz opiekuna na
trasie Zajezierze 30 - do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla dzieci niesłyszących w Olsztynie*1 oraz co
najmniej 1 pojazd zapewniający przewóz 19 uczniów oraz opiekuna do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w
Szymanowie dla dzieci z różnego rodzaju niepełnosprawnością, z fotelami wyposażonymi w bezwładnościowe biodrowe
pasy bezpieczeństwa, z miejscem na co najmniej 1 wózek inwalidzki z mocowaniem umożliwiającym zamocowanie wózka,
musi posiadać na wyposażeniu fotelik samochodowy dla dziecka niepełnosprawnego o wadze około 55 kg, z
czteropunktowym pasem bezpieczeństwa oraz miejsce do przewożenia niezłożonego wózka inwalidzkiego. Wszelkie
uchwyty mocujące winny posiadać atesty
Środek transport do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Olsztynie*1Pojazd/y przeznaczony/e do
świadczenia usługi przewozu muszą spełniać m.in. następujące wymagania:
Pojazd kategorii M1, wyposażony w pasy bezpieczeństwa lub urządzenia przytrzymujące dla dzieci, w fotelik
bezpieczeństwa dla dziecka lub inne urządzenie przytrzymujące dla dzieci, zgodnym z:
1) masą i wzrostem dziecka oraz 2) właściwymi warunkami technicznymi określonymi w przepisach Unii Europejskiej lub w
regulaminach EKG ONZ dotyczących urządzeń przytrzymujących dla dzieci w pojeździe. Pozostałe wymagania dotyczące
pojazdy zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia
2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia - Dz. U. z 2016 r. poz.
2022 z późn. zm.). Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do ich przewozu
zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 z późn. zm.)
Pozostałe warunki udziału w postępowaniu opisane są w rozdziale 11 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualna licencja na
wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
(tekst. jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1539). Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
2)wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń ciągłych są wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
Wykonawcy, w przypadku świadczeń ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór stanowi załącznik nr 5
do SWZ);
3) Wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do
dysponowania zasobami (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysięcy zł 00/100);
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Gminy Małdyty w Morąsko –
Zalewskim Banku Spółdzielczym w Zalewie Oddział w Małdytach nr 20 8843 0003 0020 0022 2000 0080 z adnotacją:
„Wadium – Znak sprawy: GKMiR.271.5.2025,
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku
bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub
poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone
zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w
ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia ...– do dnia ...”,;
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Małdyty;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby poręczenie
lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
9. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty:
a) oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
oświadczenie należy dołączyć do oferty w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii,
b) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w
dziale 13 ust. 1 SWZ w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
oraz brak podstaw wykluczenia,
c) dokumenty, o których mowa w dziale 14 ust.1 pkt 2, 3 SWZ, winni złożyć wspólnie.
d) dokumenty, o których mowa w dziale 14 ust.1 pkt 1 i 4, SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie we własnym imieniu.
2) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) Wypełniając formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane
dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie, wraz z załącznikiem 3b do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono we wzorze/projekcie umowy (załącznik nr 4 do SWZ ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-22 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-22 08:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.