Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00400822/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-01
- 2025/BZP 00403132/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu nagłośnienia kina, oświetlenia scenicznego i pętli indukcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Białostocki Ośrodek Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366210700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionowa, 5
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-281
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@bok.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bok.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-539c1d9d-fb13-4ac8-9f96-d1ff1d22e0c71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu nagłośnienia kina, oświetlenia scenicznego i pętli indukcyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-539c1d9d-fb13-4ac8-9f96-d1ff1d22e0c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086964/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup nagłośnienia kina i urządzeń techniki scenicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400822
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - system nagłośnienia kina,1. Specyfikację techniczną sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia w zakresie każdej części określono w Załączniku Nr 6 do SWZ.
2. Zakres zamówienia w ramach każdej części obejmuje zrealizowanie prac towarzyszących przedmiotowej dostawie takich jak transport sprzętu, rozładunek sprzętu, montaż, szkolenie*
pracowników Zamawiającego z obsługi sprzętu (*szkolenie dotyczy Cz. I ) oraz wszelkie inne usługi dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia w tym m.in. serwis
gwarancyjny i świadczenie usług gwarancyjnych.
3. Termin dostawy i montażu sprzętu należy bezwzględnie ustalić z Zamawiającym z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
4. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy (dot. Cz. I-III) - załącznik Nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 2 lat (dot. Cz. I-III).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32342412-3 - Głośniki
4.5.5.) Wartość części: 172692,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - oświetlenie sceniczne,1. Specyfikację techniczną sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia w zakresie każdej części określono w Załączniku Nr 6 do SWZ.
2. Zakres zamówienia w ramach każdej części obejmuje zrealizowanie prac towarzyszących przedmiotowej dostawie takich jak transport sprzętu, rozładunek sprzętu, montaż, oraz wszelkie inne
usługi dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia w tym m.in. serwis gwarancyjny i świadczenie usług gwarancyjnych.
3. Termin dostawy i montażu sprzętu należy bezwzględnie ustalić z Zamawiającym z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
4. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy (dot. Cz. I-III) - załącznik Nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 2 lat (dot. Cz. I-III).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
4.5.5.) Wartość części: 63170,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - pętle indukcyjne.1. Specyfikację techniczną sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia w zakresie każdej części określono w Załączniku Nr 6 do SWZ.
2. Zakres zamówienia w ramach każdej części obejmuje zrealizowanie prac towarzyszących przedmiotowej dostawie takich jak transport sprzętu, rozładunek sprzętu, montaż, szkolenie*
pracowników Zamawiającego z obsługi sprzętu (*szkolenie dotyczy III) oraz wszelkie inne usługi dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia w tym m.in. serwis gwarancyjny i świadczenie usług gwarancyjnych.
3. Termin dostawy i montażu sprzętu należy bezwzględnie ustalić z Zamawiającym z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem.
4 Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy (dot. Cz. I-III) - załącznik Nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 2 lat (dot. Cz. I-III).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48952000-6 - System nagłaśniający
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
33185000-0 - Aparaty słuchowe
4.5.5.) Wartość części: 32439,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172692,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172692,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172692,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kinekspert Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291600434
7.3.3) Ulica: Przybyszewskiego
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172692 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postepowanie zostało unieważnione ponieważ w tej części postępowania nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Kultury bez Barier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181763221
7.3.3) Ulica: Batalionów Chłopskich 76/70
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-308
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa 7 mobilnych stacji uzdatniania wody
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych opon do autobusów Podlaskiej Komunikacji Samochodowej Nova Spółka Akcyjna
- Dostawa paliw ciekłych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Białymstoku
- Dostawa aparatu do elastografii wątroby
- Odbiór, załadunek, transport i utylizację odpadów medycznych niebezpiecznych wywarzanych w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
- Usługa podłączenia do energii elektrycznej tymczasowych miejsc składowania w ramach programu Tarcza Wschód z podziałem na dwa zadania
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BIB.271.30.2025 Zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej, paliwa i transportu - dostawa agregatów prądotwórczych, aparatów powietrznych, mobilnych masztów oświetleniowych
- Wykonanie systemu klimatyzacji i modernizacja instalacji elektrycznej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa artykułów elektrycznych dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego PCK w podziale na siedem zadań.
- Adaptacja Sali przy Szkole Podstawowej w Rojewie na cele kulturalne - OŚWIETLENIE SCENICZNE
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem sprzętu nagłośnieniowo-szkoleniowego - zestawu konferencyjnego (sytemu dyskusyjnego)
- "Zakup sceny mobilnej z nagłośnieniem"
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.