eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych i dymoszczelnych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy



Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych i dymoszczelnych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W OLEŚNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932255744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 707 04 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckiw-olesnica@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckiw-olesnica.ohp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych i dymoszczelnych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0cc5a2a-77f1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00166130/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych i dymoszczelnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/840987

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszystkie informacje znajdują się w rozdziale XII SWZ oraz pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszystkie informacje znajdują się w rozdziale X SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszelkie informacje znajdują się w rozdziale XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKiW.DZP.271.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 125392,62 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie polega na dostawie i montażu drzwi pożarowych w Centrum Kształcenia
i Wychowania OHP w Oleśnicy, przy ul. Zamkowej 4 w Oleśnicy. Drzwi oraz ich montaż i wyposażenie muszą spełniać wszelkie wymagane normy i przepisy obowiązującego prawa dot. bezpieczeństwa pożarowego. Część 1 zamówienia dotyczy dostawy 13 drzwi przeciwpożarowych, dymoszczelnych jednoskrzydłowych wraz z montażem na klatce schodowej K1 i K4 Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy. Podstawowy zakres prac:
- demontaż obecnych drzwi
- dostawa 13 drzwi przeciwpożarowych, dymoszczelnych zgodnie
z zestawieniem w pkt 1.1 wraz z ościeżnicą i niezbędnym wyposażeniem
- obróbka wstępna otworu drzwiowego
- obróbka właściwa ościeżnicy (uzupełnienie tynków i ich wykończenie wokół drzwi
- utylizacja zdemontowanych drzwi
- wywiezienie i utylizacja gruzu i odpadów, uprzątnięcie terenu budowy
- inne niezbędne roboty

Wszystkie skrzydła muszą mieć odporność ogniową na poziomie EI30 oraz odporność na rozprzestrzenianie się dymu S200 i posiadać w zestawie wyposażenie niezbędne
do prawidłowego montażu i funkcjonowania drzwi, tj.:
- ościeżnica, w kolorze drzwi;
- samozamykacz
- po dwie uszczelki pęczniejące w kanałach wrębu ościeżnicy;
- uszczelka opadająca;
- zamek na wkładkę o podwyższonej odporności termicznej;
- trzy zawiasy czopowe regulowane w trzech płaszczyznach;
- uszczelki o podwyższonej odporności termicznej;
- zaczep zamka
- progi opadające
- inne wyposażenie niezbędne do doprowadzenia drzwi do stanu zgodności
z obowiązującymi przepisami prawa dot. bezpieczeństwa pożarowego.

Zamawiający wymaga aby montowane drzwi miały gładką powierzchnię i były wykonane z metalu z okleiną imitującą drewno. Wykończenie drzwi jednolite dla całej dostawy w ramach realizacji jednej części zamówienia – odcień „jasne drewno”, odcień klamek „srebrny”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie polega na dostawie i montażu drzwi pożarowych w Centrum Kształcenia
i Wychowania OHP w Oleśnicy, przy ul. Zamkowej 4 w Oleśnicy. Drzwi oraz ich montaż i wyposażenie muszą spełniać wszelkie wymagane normy i przepisy obowiązującego prawa dot. bezpieczeństwa pożarowego. Część 2 dotyczy dostawy 8 drzwi przeciwpożarowych, dymoszczelnych półtoraskrzydłowych i dwuskrzydłowych wraz z montażem na klatce schodowej K1 i K4. * Jedne drzwi typu półtoraskrzydłowe posiada naświetle. Jest ono widoczne zdjęciu drzwi nr 7 w Załączniku nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga zabudowania tego naświetla materiałem ognioodpornym.

Podstawowy zakres prac:
- demontaż obecnych drzwi
- dostawa 8 drzwi przeciwpożarowych, dymoszczelnych zgodnie
z zestawieniem w pkt 1.2 wraz z ościeżnicą i niezbędnym wyposażeniem
- obróbka wstępna otworu drzwiowego
- obróbka właściwa ościeżnicy (uzupełnienie tynków i ich wykończenie wokół drzwi
- utylizacja zdemontowanych drzwi
- wywiezienie i utylizacja gruzu i odpadów, uprzątnięcie terenu budowy
- inne niezbędne roboty

Wszystkie skrzydła muszą mieć odporność ogniową na poziomie EI30 oraz odporność na rozprzestrzenianie się dymu S200 i posiadać w zestawie wyposażenie niezbędne
do prawidłowego montażu i funkcjonowania drzwi, tj.:
- ościeżnica, w kolorze drzwi;
- samozamykacz
- po dwie uszczelki pęczniejące w kanałach wrębu ościeżnicy;
- uszczelka opadająca;
- zamek na wkładkę o podwyższonej odporności termicznej;
- trzy zawiasy czopowe regulowane w trzech płaszczyznach;
- uszczelki o podwyższonej odporności termicznej;
- zaczep zamka
- progi opadające
- inne wyposażenie niezbędne do doprowadzenia drzwi do stanu zgodności
z obowiązującymi przepisami prawa dot. bezpieczeństwa pożarowego.

Zamawiający wymaga aby montowane drzwi były wykonane z materiału drewnianego lub drewnopodobnego z odpowiednią okładziną ognioochronną, z podziałami
(np. za pomocą płycin, ram). Wykończenie drzwi jednolite dla całej dostawy w ramach realizacji jednej części zamówienia – odcień „jasne drewno”, odcień klamek „srebrny”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

2.1. Aktualne certyfikaty w klasie odporności ogniowej EI30;
2.2. Aktualne certyfikaty w klasie dymoszczelności S200;
2.3. Materiały informacyjne w postaci katalogów, folderów, opisów przedmiotu zamówienia – zawierających informacje niezbędne do ustalenia zgodności oferty ze specyfikacją.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2.1. Aktualne certyfikaty w klasie odporności ogniowej EI30;
2.2. Aktualne certyfikaty w klasie dymoszczelności S200;
2.3. Materiały informacyjne w postaci katalogów, folderów, opisów przedmiotu zamówienia – zawierających informacje niezbędne do ustalenia zgodności oferty ze specyfikacją.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

formularz ofertowy, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, 1.4. OŚWIADCZENIE, O KTÓRYM MOWA W ART. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, którą część zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby , w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
2.1. postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2.2. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
2.3. ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”,
o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1.2 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy,
to jest innych niż zmiany zdefiniowane w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i niewymagających przewidzenia w SWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w istotnych postanowieniach umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: CKiW OHP w Oleśnicy, ul. Zamkowa 4, za pośrednictwem platformy zakupowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.