eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych i dymoszczelnych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych i dymoszczelnych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W OLEŚNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932255744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 707 04 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckiw-olesnica@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckiw-olesnica.ohp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/840987

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych i dymoszczelnych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0cc5a2a-77f1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00166130/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż drzwi przeciwpożarowych i dymoszczelnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472278

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CKiW.DZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125392,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie polega na dostawie i montażu drzwi pożarowych w Centrum Kształcenia
i Wychowania OHP w Oleśnicy, przy ul. Zamkowej 4 w Oleśnicy. Drzwi oraz ich montaż i wyposażenie muszą spełniać wszelkie wymagane normy i przepisy obowiązującego prawa dot. bezpieczeństwa pożarowego. Część 1 zamówienia dotyczy dostawy 13 drzwi przeciwpożarowych, dymoszczelnych jednoskrzydłowych wraz z montażem na klatce schodowej K1 i K4 Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy. Podstawowy zakres prac:
- demontaż obecnych drzwi
- dostawa 13 drzwi przeciwpożarowych, dymoszczelnych zgodnie
z zestawieniem w pkt 1.1 wraz z ościeżnicą i niezbędnym wyposażeniem
- obróbka wstępna otworu drzwiowego
- obróbka właściwa ościeżnicy (uzupełnienie tynków i ich wykończenie wokół drzwi
- utylizacja zdemontowanych drzwi
- wywiezienie i utylizacja gruzu i odpadów, uprzątnięcie terenu budowy
- inne niezbędne roboty

Wszystkie skrzydła muszą mieć odporność ogniową na poziomie EI30 oraz odporność na rozprzestrzenianie się dymu S200 i posiadać w zestawie wyposażenie niezbędne
do prawidłowego montażu i funkcjonowania drzwi, tj.:
- ościeżnica, w kolorze drzwi;
- samozamykacz
- po dwie uszczelki pęczniejące w kanałach wrębu ościeżnicy;
- uszczelka opadająca;
- zamek na wkładkę o podwyższonej odporności termicznej;
- trzy zawiasy czopowe regulowane w trzech płaszczyznach;
- uszczelki o podwyższonej odporności termicznej;
- zaczep zamka
- progi opadające
- inne wyposażenie niezbędne do doprowadzenia drzwi do stanu zgodności
z obowiązującymi przepisami prawa dot. bezpieczeństwa pożarowego.

Zamawiający wymaga aby montowane drzwi miały gładką powierzchnię i były wykonane z metalu z okleiną imitującą drewno. Wykończenie drzwi jednolite dla całej dostawy w ramach realizacji jednej części zamówienia – odcień „jasne drewno”, odcień klamek „srebrny”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.5.5.) Wartość części: 77618,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie polega na dostawie i montażu drzwi pożarowych w Centrum Kształcenia
i Wychowania OHP w Oleśnicy, przy ul. Zamkowej 4 w Oleśnicy. Drzwi oraz ich montaż i wyposażenie muszą spełniać wszelkie wymagane normy i przepisy obowiązującego prawa dot. bezpieczeństwa pożarowego. Część 2 dotyczy dostawy 8 drzwi przeciwpożarowych, dymoszczelnych półtoraskrzydłowych i dwuskrzydłowych wraz z montażem na klatce schodowej K1 i K4. * Jedne drzwi typu półtoraskrzydłowe posiada naświetle. Jest ono widoczne zdjęciu drzwi nr 7 w Załączniku nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga zabudowania tego naświetla materiałem ognioodpornym.

Podstawowy zakres prac:
- demontaż obecnych drzwi
- dostawa 8 drzwi przeciwpożarowych, dymoszczelnych zgodnie
z zestawieniem w pkt 1.2 wraz z ościeżnicą i niezbędnym wyposażeniem
- obróbka wstępna otworu drzwiowego
- obróbka właściwa ościeżnicy (uzupełnienie tynków i ich wykończenie wokół drzwi
- utylizacja zdemontowanych drzwi
- wywiezienie i utylizacja gruzu i odpadów, uprzątnięcie terenu budowy
- inne niezbędne roboty

Wszystkie skrzydła muszą mieć odporność ogniową na poziomie EI30 oraz odporność na rozprzestrzenianie się dymu S200 i posiadać w zestawie wyposażenie niezbędne
do prawidłowego montażu i funkcjonowania drzwi, tj.:
- ościeżnica, w kolorze drzwi;
- samozamykacz
- po dwie uszczelki pęczniejące w kanałach wrębu ościeżnicy;
- uszczelka opadająca;
- zamek na wkładkę o podwyższonej odporności termicznej;
- trzy zawiasy czopowe regulowane w trzech płaszczyznach;
- uszczelki o podwyższonej odporności termicznej;
- zaczep zamka
- progi opadające
- inne wyposażenie niezbędne do doprowadzenia drzwi do stanu zgodności
z obowiązującymi przepisami prawa dot. bezpieczeństwa pożarowego.

Zamawiający wymaga aby montowane drzwi były wykonane z materiału drewnianego lub drewnopodobnego z odpowiednią okładziną ognioochronną, z podziałami
(np. za pomocą płycin, ram). Wykończenie drzwi jednolite dla całej dostawy w ramach realizacji jednej części zamówienia – odcień „jasne drewno”, odcień klamek „srebrny”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.5.5.) Wartość części: 47774,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Sebmark Marek Olejnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181560934

7.3.3) Ulica: Augustyna Kordeckiego 13

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Sebmark Marek Olejnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181560934

7.3.3) Ulica: Augustyna Kordeckiego 13

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.