eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TłuszczBudowa linii oświetlenia drogowego na terenie gminy Tłuszcz



Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa linii oświetlenia drogowego na terenie gminy Tłuszcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TŁUSZCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 10

1.5.2.) Miejscowość: Tłuszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-240

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@tluszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tluszcz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa linii oświetlenia drogowego na terenie gminy Tłuszcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5f89470-5f74-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018338/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie dokumentacji technicznej i budowa linii oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429599/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.45.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65238,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa linii oświetlenia drogowego w ul. Łąkowej w Tłuszczu
Zakres robót:
• Wytyczenie trasy linii w terenie.
• Posadowienie słupów – szt. 3.
• Wykonanie linii napowietrznej długości ok. 151 m.
• Montaż lamp oświetleniowych typu LED 30W – szt. 3.
• Wykonanie pomiarów rezystancji izolacji kabla energetycznego i oporności uziemień.
• Wykonanie inwentaryzacyjnego pomiaru powykonawczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 15680,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa linii oświetlenia drogowego w ul. Bajkowej w Tłuszczu
Zakres robót:
• Wytyczenie trasy linii w terenie.
• Posadowienie słupów – szt. 1.
• Wykonanie linii napowietrznej długości ok. 42 m.
• Montaż lamp oświetleniowych typu LED 30W – szt. 1.
• Wykonanie pomiarów rezystancji izolacji kabla energetycznego i oporności uziemień.
• Wykonanie inwentaryzacyjnego pomiaru powykonawczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 6345,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Białki – Choszczowe w stronę drogi powiatowej nr 4329W
Zakres robót:
• Wytyczenie trasy linii w terenie.
• Posadowienie słupów – szt. 5.
• Wykonanie linii napowietrznej długości ok. 269 m.
• Montaż lamp oświetleniowych typu LED 30W – szt. 3.
• Wykonanie pomiarów rezystancji izolacji kabla energetycznego i oporności uziemień.
• Wykonanie inwentaryzacyjnego pomiaru powykonawczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 22048,9 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Ołdaki od nr 3C w kierunku drogi gminnej Kury/Balcery – etap 1
Zakres robót:
• Wytyczenie trasy linii w terenie.
• Posadowienie słupów – szt. 1.
• Wykonanie linii napowietrznej długości ok. 42 m.
• Montaż lamp oświetleniowych typu LED 30W – szt. 1.
• Wykonanie pomiarów rezystancji izolacji kabla energetycznego i oporności uziemień.
• Wykonanie inwentaryzacyjnego pomiaru powykonawczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 10961,49 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia drogowego w ul. Aksamitnej w m. Postoliska
Zakres robót:
• Wytyczenie trasy linii w terenie.
• Posadowienie słupów – szt. 2.
• Wykonanie linii napowietrznej długości ok. 107 m.
• Montaż lamp oświetleniowych typu LED 30W – szt. 2.
• Wykonanie pomiarów rezystancji izolacji kabla energetycznego i oporności uziemień.
• Wykonanie inwentaryzacyjnego pomiaru powykonawczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 10202,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków na realizację zadaniem objętych postępowaniem do wymaganej kwoty oferty najkorzystniejszej.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków na realizację zadaniem objętych postępowaniem do wymaganej kwoty oferty najkorzystniejszej.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków na realizację zadaniem objętych postępowaniem do wymaganej kwoty oferty najkorzystniejszej.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 4 postępowania dotyczącej zadania pn. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Ołdaki od nr 3C w kierunku drogi gminnej Kury/Balcery – etap 1 załączono do postępowania przetargowego błędny opis przedmiotu zamówienia. Prawidłowy zakres robót określał przedmiar robót oraz załączone dokumenty o nazwach:
Ołdaki_Kury_1 Etap_Plan
Ołdaki_Kury_1 Etap_Schemat.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków na realizację zadaniem objętych postępowaniem do wymaganej kwoty oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.