eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Usługa okresowych przeglądów serwisowych, konserwacji, badań technicznych, napraw ambulansów w tym napraw blacharsko- lakierniczych



Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa okresowych przeglądów serwisowych, konserwacji, badań technicznych, napraw ambulansów w tym napraw blacharsko- lakierniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdyni Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190502151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 14

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-349

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pogotowie.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/828288

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa okresowych przeglądów serwisowych, konserwacji, badań technicznych, napraw ambulansów w tym napraw blacharsko- lakierniczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb15058c-6550-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470719

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00148300/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa okresowych przeglądów serwisowych, konserwacji, badań technicznych, napraw ambulansów w tym napraw blacharsko- lakierniczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/01/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa okresowych przeglądów serwisowych, konserwacji, badań technicznych oraz napraw ambulansów w tym napraw blacharsko- lakierniczych, tj.:
1) wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych i konserwacji zgodnie z harmonogramem zalecanym przez producenta marki Mercedes/ Volkswagen, wykonywanie niezbędnych napraw łącznie z montażem, wymianą elementów uszkodzonych, zużytych, niesprawnych i zakup części zamiennych (również dla potrzeb Zamawiającego) do następujących pojazdów:
a)Mercedes Sprinter 319 CDI BLUTEC rok produkcji 2017 GA 077CK
b)Mercedes Sprinter 319 CDI BLUTEC rok produkcji 2016 GA 264AJ
c)Mercedes Sprinter 319 CDI BLUTEC rok produkcji 2015 GA 6590X
d)Mercedes Sprinter 319 CDI BLUTEC rok produkcji 2015 GA 5690X
e)Mercedes Sprinter 319 CDI BLUTEC rok produkcji 2014 GA 887AY
f)Mercedes Sprinter 319 CDI rok produkcji 2012 GA7921X
g)Mercedes Sprinter 419 CDI rok produkcji 2022 GA825JG
h)Mercedes Sprinter 419 CDI rok produkcji 2022 GA824JG
i)Mercedes Sprinter 419 CDI rok produkcji 2022 GA781JG
j)Mercedes Sprinter 319 CDI rok produkcji 2018 GA 757FN
k)Mercedes Sprinter 319 CDI rok produkcji 2018 GA 909FJ
l)Volkswagen Crafter SYN1E rok produkcji 2021 GA 210HL
m)Volkswagen Crafter SYN1E rok produkcji 2021 GA 211HL
n)Mercedes Sprinter 319 CDI rok produkcji 2021 WR 823EP
2) przystąpienie do realizacji usługi (okresowego przeglądu serwisowego, konserwacji, naprawy, wymiany, innych czynności serwisowych), po przejęciu przedmiotu umowy na podstawie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego (protokół zlecenia) w dniu przyjęcia,
3) sprowadzanie brakujących części zamiennych (czas oczekiwania nie może przekraczać 24 godzin w Polsce). Czas oczekiwania na sprowadzenie brakujących części z zagranicy nie może przekraczać 10 dni roboczych,
4) prowadzenie rejestru komputerowego wykonanych napraw oraz zastosowanych części zamiennych,
5) wykonywanie usługi zgodnie z normami czasowymi ustalonymi przez producenta dla danej marki według AUDATEX, EUROTAX lub innym równoważnym programem.
2. W sytuacji, gdy w wyniku przeprowadzonej diagnostyki konieczna będzie naprawa wymagająca zakupu części, materiałów itp., Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu kosztorys zawierający nazwy części lub materiałów, ilość oraz ceny. Zamawiający po przeanalizowaniu kosztorysu, o którym mowa w zdaniu powyżej może wyrazić zgodę na zakup części lub materiałów przez Wykonawcę za cenę wskazaną w kosztorysie, lub dokonać zakupu materiałów lub części i przekazać je Wykonawcy celem dokonania naprawy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności:
1) wymiana klocków hamulcowych;
2) wymiana klocków i tarcz;
3) wymiana szczęk hamulcowych oś przednia/ tylna;
4) wymiana linki hamulcowej;
5) wymiana amortyzatorów zawieszenie przednie;
6) wymiana amortyzatorów zawieszenie tylne;
7) wymiana oleju skrzynia;
8) wymiana oleju tylny most;
9) wymiana sprzęgła;
10) wymiana łożyska koła;
11) wymiana paska klinowego;
12) wymiana alternatora;
13) wymiana rozrusznika;
14) wymiana linki sprzęgła;
15) wymiana pompy wody;
16) wymiana przegubu/manżety;
17) wymiana rozrządu;
18) wymiana uszczelki pod głowicą;
19) wymiana napinacza paska klinowego;
20) wymiana pompki paliwa diesel;
21) wymiana skrzyni biegów;
22) wymiana sworznia wahacza;
23) wymiana tulei wahacza;
24) wymiana łączników stabilizatora oś przednia/ oś tylna;
25) naprawa zawieszenia przód (w zależności od zakresu naprawy);
26) wymiana świec żarowych;
27) wymiana wtryskiwaczy;
28) wymiana filtra paliwa + powietrza;
29) diagnostyka komputerowa (odczyt kodów błędów, usunięcie błędów );
30) serwis klimatyzacji;
31) naprawa elektryki przedziału medycznego w zakresie oświetlenia i gniazd elektrycznych 230V/12V);
32) serwis i przechowalnia ogumienia (wymiana i naprawa opon).
33) naprawy blacharsko- lakiernicze
34) mycie ambulansów na myjni bezdotykowej w systemie bezgotówkowym- dostępność 24 godz./ dobę 7 dni w tygodniu
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór uszkodzonych i zwrot naprawionych pojazdów z i do siedziby MSPR na koszt Wykonawcy w tym transport uszkodzonych pojazdów za pomocą autolawety. Ładowność autolawety min. 4 100 kg.
5. Zamawiający zastrzega zgodnie z przepisem art. 121 ustawy Pzp do osobistego wykonania przez Wykonawcę następujących kluczowych elementów zamówienia:
a) wykonywanie diagnostyki komputerowej silnika,
b) wykonywanie napraw przy użyciu podnośnika dwukolumnowego dla pojazdów min. 4 100 kg,
c) wykonywanie serwisu ogumienia w tym przechowywanie opon,
d) wykonywanie napraw blacharsko- lakierniczych- posiadanie bezpyłowej komory lakierniczej
e) wykonywanie badań technicznych okresowych pojazdów- posiadanie stacji kontroli pojazdów.
6. Wymagania Zamawiającego w zakresie warsztatu samochodowego Wykonawcy:
a. odległość serwisu od siedziby Zamawiającego w promieniu max. 10 km – Zamawiający w celu zbadania czy oferta Wykonawcy spełnia wymagania Zamawiającego w tym zakresie będzie mierzyć odległość za pomocą powszechnie dostępnej bezpłatnej aplikacji Google Maps i wyniki tych pomiarów będą dla Zamawiającego wiążące;
b. wyposażenie diagnostyczne dla pojazdów marki Mercedes/ Volkswagen;
c. minimum dwa podnośniki samochodowe dwukolumnowe- udźwig min. 4 100 kg;
d. minimum trzy kryte stanowiska napraw mechanicznych o wysokości wjazdu minimum 3,5 m;
e. możliwość napraw elektrycznych przedziału medycznego ambulansu w zakresie oświetlenia i gniazd elektrycznych 230V/12V itp.;
f. odpowiednie narzędzia do obsługi napraw układu zawieszenia i kierowniczego, instalacji elektrycznej oraz remontu silnika;
g. serwis i przechowywanie ogumienia;
h. zaplecze magazynowe z częściami zamiennymi;
i. całodobowe powiadamianie o awariach;
j. całodobowa możliwość przekazania niesprawnego ambulansu w tym transport autolawetą. Ładowność autolawety min. 4 100 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów

50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Obsługi Pojazdów 'FRED' Tomasz Krauza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220418663

7.3.4) Miejscowość: Bojano

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.