eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie projektów oraz dostawa i montaż ławek na terenach administrowanych przez ZGN Mokotów m.st. Warszawy, w ramach realizacji zwycięskich projektów Budżetu Obywatelskiego (...)



Ogłoszenie z dnia 2025-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Opracowanie projektów oraz dostawa i montaż ławek na terenach administrowanych przez ZGN Mokotów m.st. Warszawy, w ramach realizacji zwycięskich projektów Budżetu Obywatelskiego (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Irysowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgnmokotow.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgnmokotow.ezmawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektów oraz dostawa i montaż ławek na terenach administrowanych przez ZGN Mokotów m.st. Warszawy, w ramach realizacji zwycięskich projektów Budżetu Obywatelskiego (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00c17315-20c9-4f79-be20-fb60669fb2ae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021069/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Realizacja 2 projektów budżetu obywatelskiego w 2025 r. pn.: „Zamontujmy 30 ławek na Mokotowie” oraz „Dostawienie ławek w miejscach zamieszkania i miejscach publicznych w dzielnicy Mokotów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411328

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.PNK.260.40.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etap I – sporządzenie przez uprawnionego geodetę map do celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000 dla 18 lokalizacji oraz wykonanie projektów zagospodarowania terenów z naniesionymi nowymi
elementami małej architektury przez projektanta posiadającego wymagane uprawnienia budowlane na podstawie map stanowiących załącznik nr 2 do umowy, a także dokonanie zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę w Wydziale Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy wraz z uzyskaniem przez
Wykonawcę dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów zaświadczenia o braku sprzeciwu
odpowiedniego organu do ww. zgłoszenia robót budowlanych – 18 szt.
Opracowana dokumentacja projektowa winna być zgodna z aktami prawnymi, które mają zastosowanie do wykonania
przedmiotu umowy zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej, ze sztuką budowlaną oraz ze standardami
i wytycznymi ujętymi w zarządzenia 1682/2017 z dnia 23.10.2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego
Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej
mobilności i percepcji.
Etap II – dostawa i montaż elementów małej architektury
Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenach Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy stanowiących własność m.st.
Warszawy.
Wykonawca będzie mógł przystąpić do realizacji usługi dostawy i montażu po uzyskaniu zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę od odpowiedniego organu (Wydział Architektury Budownictwa dla Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy).
Montaż elementów małej architektury odbędzie się w oparciu o mapy stanowiące załącznik nr 2 do umowy, wskazujące
szczegółową lokalizację każdego z elementów.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w rozdziale VI SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113600-3 - Ławki

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183985,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256791,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183985,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNI ARCZ sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512444911

7.3.3) Ulica: Wiolinowa

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183985,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.