Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00327541/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
- 2025/BZP 00355440/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-31
- 2025/BZP 00420233/01 - Wynik z dnia 2025-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w 2025 r. z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdwlodz.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4803411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w 2025 r. z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cc7c806-e6d8-406a-8384-a457678ab4f1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018710/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Renowacja rowów
1.1.6 Remont poboczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327541
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.2611.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7195459,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1.1 Profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Poddębice – OD Uniejów4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 256428,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1.2 Profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Poddębice – OD Zygry4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 398940,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1.3 Ścinka poboczy w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Poddębice4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 1268325,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez RDW Łowicz4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 1097586,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3.1 Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez RDW Piotrków Trybunalski – OD Koluszki4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 429165,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3.2 Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez RDW Piotrków Trybunalski – OD Januszewice4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 579441,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4.1 Profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Bełchatów4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 779580,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4.2 Ścinka poboczy w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Bełchatów4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 933187,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5.1 Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez RDW Sieradz – OD Widawa4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 1002948,75 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5.2 Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez RDW Sieradz – OD Działoszyn4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 449857,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214512,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230600,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214512,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Pisarek „Usługi w Zakresie Budownictwa”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311416356
7.3.4) Miejscowość: Łask
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214512,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157159,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501061,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157159,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U Rafit Mieczysław Szpilewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391010240
7.3.4) Miejscowość: Wisznice
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mariusz Pisarek USŁUGI W ZAKRESIE BUDOWNICTWA
jakie przetargi wygrała firma
Mariusz Pisarek USŁUGI W ZAKRESIE BUDOWNICTWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157159,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176428,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434313,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176428,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WA-TRANS Wiesław Wacławski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751009353
7.3.4) Miejscowość: Piątek
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
renowacja rowów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SZPILEWICZ MIECZYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SZPILEWICZ MIECZYSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176428,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264759,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487655,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264759,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIEROŃ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681854059
7.3.4) Miejscowość: Żarnów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługi Transportowe i Sprzętem Budowlanym Marcin Sieroń: profilowanie poboczy
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264759,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356296,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664406,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356296,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU KOŁODZIEJ Dawid Kołodziej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692226881
7.3.4) Miejscowość: Drużbice
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356296,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74820,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 782218,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74820,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U Rafit Mieczysław Szpilewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391010240
7.3.4) Miejscowość: Wisznice
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74820,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254587,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449405,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254587,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U Rafit Mieczysław Szpilewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391010240
7.3.4) Miejscowość: Wisznice
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254587,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145287,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216642,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145287,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U Rafit Mieczysław Szpilewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391010240
7.3.4) Miejscowość: Wisznice
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SZPILEWICZ MIECZYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SZPILEWICZ MIECZYSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145287,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostosowanie przestrzeni w bibliotece w celu przygotowania zaplecza socjalnego dla studentów korzystających z CIB w trybie całodobowym w budynku przy ul. Muszyńskiego 2
- Termomodernizacja budynku G w SP ZOZ MSWiA w Łodzi przy ul. Północnej 42 - powtórka
- Dostawa inkubatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni...
- 144/TP/ZP/U/2025 usługa odśnieżania terenów zewnętrznych we wszystkich obiektach USK nr 2 w Łodzi oraz lądowiska dla śmigłowców w Łodzi przy ul. Żeromskiego 113
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- " Dostawa agregatów prądotwórczych zamontowanych na specjalistycznych przyczepach transportowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej ul. PCK w Zebrzydowicach
- Budowa obiektu P+R przy dworcu kolejowym w miejscowości Długołęka wraz z rozbudową drogi powiatowej i elementami towarzyszącymi (w formule zaprojektuj - wybuduj)
- "Modernizacja rowu granicznego Rumia-Reda - zamiana rowu na koryto z elementów typu "L" na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ul. Kosynierów w Rumi".
- "Remont drogi gminnej 002997T Świerków przez wieś, działka nr ewid. 666 obr. 008 Kwilina"
- Remont drogi gminnej nr 140426K Głupczów-Solcza w miejscowości Głupczów w km 0+000 - 0+305 o długości 305 mb
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





