Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00327541/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
- 2025/BZP 00355440/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-31
- 2025/BZP 00469944/01 - Wynik z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w 2025 r. z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdwlodz.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4803411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w 2025 r. z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cc7c806-e6d8-406a-8384-a457678ab4f1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018710/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Renowacja rowów
1.1.6 Remont poboczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327541
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.2611.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7195459,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1.1 Profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Poddębice – OD Uniejów4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 256428,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1.2 Profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Poddębice – OD Zygry4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 398940,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1.3 Ścinka poboczy w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Poddębice4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 1268325,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez RDW Łowicz4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 1097586,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3.1 Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez RDW Piotrków Trybunalski – OD Koluszki4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 429165,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3.2 Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez RDW Piotrków Trybunalski – OD Januszewice4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 579441,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4.1 Profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Bełchatów4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 779580,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4.2 Ścinka poboczy w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Bełchatów4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 933187,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5.1 Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez RDW Sieradz – OD Widawa4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 1002948,75 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5.2 Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez RDW Sieradz – OD Działoszyn4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 449857,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160490,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344409,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163922,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. MACIEJ Piotr Łuczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6680005978
7.3.4) Miejscowość: Uniejów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Łuczak - P.H.U. "MACIEJ"
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Łuczak - P.H.U. "MACIEJ"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163922,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 681335,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 759789,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 681335,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WA-TRANS Wiesław Wacławski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751009353
7.3.4) Miejscowość: Piątek
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
odmulenie i wyprofilowanie rowu przydrożnego
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 681335,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Budowa drogi leśnej nr 79+79/1 wraz z trzema placami składowymi w Leśnictwie Okocim
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- "Remont drogi gminnej zlokalizowanej na działkach nr ewid. 330/11, 330/19 obręb geod. 0015 Szewce, gmina Nowiny"
- Przebudowa ul. Szymanowskiego w Bartoszycach etap 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





