Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00374724/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 16 01 03
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11596401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 16 01 032.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cae0905-0c08-479c-87aa-7b94ec59e95b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374724
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZ-OP/2025 r.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 45360 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie „Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 16 01 03” w Master - Odpady i Energia sp. z o.o. (zużyte opony) pochodzących z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – opony osobowe oraz ciężarowe zbierane w kontenerze lub luzem.
2. Sposób zagospodarowania odpadu o kodzie 16 01 03 musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku lub unieszkodliwiania wyszczególnionymi
w załączniku nr 1 lub 2 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2021r., poz. 779,
ze zm.).
3. Szacunkowa ilość odpadów do zagospodarowania nie przekroczy 120 Mg ale nie będzie niższa niż 60 Mg w okresie trwania zawartej w wyniku postępowania umowy. Rzeczywista ilość przekazanego do zagospodarowania odpadu wg zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia ilości odebranych odpadów. Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest wartością szacunkową, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający będzie realizował załadunek tych odpadów do uprzednio podstawionych przez Wykonawcę kontenerów lub na naczepy typu wanna, ruchoma podłoga.
5. Jednostki transportowe powinny być dostosowane do transportu odpadów i posiadać trwałe zabezpieczenia uniemożliwiające zwiewanie lub wysypywanie się odpadów podczas transportu.
6. Odpad o kodzie 16 01 03 będzie się składał z opon osobowych oraz opon ciężarowych.
7. Odbiór odpadów o kodzie 16 01 03 odbywał się będzie w dniach od poniedziałku do piątku
w godzinach od 6.00 do 21.00, w ilościach uprzednio ustalonych (e-mailem) przez Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy, transportem Wykonawcy i na jego koszt.
8. Wykonawca zobowiązany jest do terminowego odbioru i transportu odpadów w miejsce docelowego zagospodarowania nie dłużej niż w terminie 72 h od momentu zgłoszenia odbioru przez Zamawiającego. Załadunek odpadu należy do Zamawiającego.
9. Ważenie odpadu będzie się odbywało na wagach Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie zakładu Zamawiającego i będzie potwierdzone wygenerowanym w rejestrze BDO potwierdzeniem wystawienia KPO. Dokument ten stanowić będzie wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych o kodzie 16 01 03 oraz wystawienia faktury VAT. Każdy transport odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie ewidencjonowany w systemie wagowym oraz rejestrze BDO. Wykonawca, po zakończeniu każdego transportu, będzie potwierdzał ilości odebranych
do zagospodarowania odpadów o kodzie 16 01 03 na wystawionej przez Zamawiającego w systemie BDO karcie przekazania odpadów.
10. Dokumenty związane z przekazaniem odpadów będą wystawiane na zasadach wynikających
z wymagań prawnych w tym zakresie.
11. Odpady będą przygotowane przez Zamawiającego do odbioru luzem lub w kontenerze wstawionym przez Wykonawcę po wcześniejszym uzgodnieniu.
12. Odpady zostaną zagospodarowane na instalacji Wykonawcy, na którą Wykonawca posiada decyzję zezwalającą na przedmiotowym terenie prowadzić działalność w zakresie przetwarzania odpadów o kodzie 16 01 03 (decyzja ta będzie stanowiła załącznik do umowy) lub z którą Wykonawca posiada podpisaną umowę na zagospodarowanie odpadów o takim kodzie.
13. Załadunek odpadu o kodzie 16 01 03 i jego koszt leży po stronie Zamawiającego. Koszty transportu i zagospodarowania odpadów leżą po stronie Wykonawcy. Odbiór będzie się odbywał w ilości określonej w zamówieniu odbioru odpadu, które będzie przesłane mailem do przedstawiciela Wykonawcy lub uzgodnione zostanie telefonicznie.
14. Wykonawca najpóźniej w przeddzień wykonania odbioru odpadów, drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w Umowie wyśle awizację zawierającą: godzinę przyjazdu pojazdu, numery rejestracyjne jednostki transportowej, imię i nazwisko kierowcy wraz z numerem BDO transportującego.
W przypadku braku awizacji we wskazanym terminie, wydanie odpadów nie będzie zrealizowane, a Zamawiający będzie uprawniony do naliczenia kar umownych zgodnie z zapisami Umowy.
15. Dokument w postaci dowodu ważenia wygenerowany u Zamawiającego będzie stanowić wyłączną podstawę do określenia masy odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
Na podstawie dowodów ważenia wygenerowanych u Zamawiającego będzie następowało rozliczanie z Wykonawcą.
16. Skalkulowana przez Wykonawcę cena jednostkowa za 1 Mg będzie podstawą do określenia należności za faktycznie odebraną ilość odpadów w danym miesiącu. Cena jednostkowa będzie zawierała w sobie wszelkie koszty, w tym m.in. koszty transportu i zagospodarowania odpadów.
17. Zamawiający będzie każdorazowo sporządzał Kartę Przekazania Odpadu za pośrednictwem indywidulanego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach (BDO) oraz o gospodarce odpadami zgodnie z art. 67 ust 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. z 2021 poz. 779) oraz przekazywał potwierdzenie wygenerowania karty wskazanemu przez Wykonawcę Przewoźnikowi. Wykonawca lub prowadzący instalację końcową, z którym Wykonawca
ma podpisaną umowę zobowiązany jest potwierdzić Kartę Przekazania Odpadu niezwłocznie
po dostarczeniu odpadu wraz z DW.
18. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku transportu odpadów od chwili ich wydania przez Zamawiającego do czasu poddania ich i zakończenia procesów zagospodarowania. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi się posłużył do wykonania przedmiotu zamówienia np. Przewoźników.
19. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu pisemne potwierdzenie poddania odebranego odpadu procesowi zagospodarowania po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego, w którym będzie miał miejsce odbiór jego odbiór, w terminie 14 dni od zakończenia miesiąca oraz umożliwi weryfikację prawidłowego zagospodarowania odebranych odpadów zgodnego
z przepisami ustawy o odpadach (w szczególności określonych w warunkach decyzji administracyjnej Wykonawcy).
20. Zamawiający oświadcza, że jest dużym przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 118 z późn.zm.).
21. Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy (wskazanemu przez niego Przewoźnikowi) przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo
ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność
za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające.
22. Wykonawca uprawniony jest do powierzenia realizacji części przedmiotu umowy podwykonawcom wyłącznie po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
23. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działanie lub zaniechanie Podwykonawcy
i oświadcza, że podwykonawca będzie posiadał wszelkie niezbędne pozwolenia do wykonania powierzonej części przedmiotu umowy.
24. Odebrany odpad nie będzie podlegał zwrotowi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45360 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116510,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45360 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RECYKL ORGANIZACJA ODZYSKU S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772791258
7.3.3) Ulica: Letnia3
7.3.4) Miejscowość: Śrem
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RECYKL ORGANIZACJA ODZYSKU S.A.
jakie przetargi wygrała firma
RECYKL ORGANIZACJA ODZYSKU S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45360 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-05 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Udostępnienie włókien światłowodowych na potrzeby transmisji danych w Gminie Miasta Tychy w latach 2026 - 2027
- Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2026-2027
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Tychy w 2026 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG RATOWNICTWA WODNEGO I PIERWSZEJ POMOCY PRZEDMEDYCZNEJ W WODNYM PARKU TYCHY
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
- Dostawa samodzielnego kontenerowego systemu filtracji wody pitnej w ramach zadań 1 - 2 - II Postępowanie:
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych z budynków Urzędu Gminy Michałowice
- Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z terenu gminy Kotlin
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Działoszyce"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jaśliska.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach należących do Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wąsewo w 2026 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





