Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00409517/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ubrań specjalnych oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191123504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Beniowskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-382
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 769-05-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.przetargi@kmpsp.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-gdansk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e48dd06a-3f92-4218-a027-8ccc3d8e78811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ubrań specjalnych oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e48dd06a-3f92-4218-a027-8ccc3d8e7881
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469542
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00180846/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa ubrań specjalnych oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409517
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.II.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 314622,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań specjalnych 4-częściowych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku:1) zamówienie podstawowe obejmuje 24 kpl. ubrań specjalnych 4-częściowych
2) prawo opcji obejmuje 12 kpl. ubrań specjalnych 4-częściowych.
2. Przedmiot zamówienia składa się z: ubrania specjalnego składającego się z kurtki i spodni zgodnych z normą PN-EN 469:2020 oraz ubrania specjalnego lekkiego składającego się z kurtki lekkiej oraz spodni lekkich do ubrania specjalnego, zgodnych z normą PN-EN ISO 15384.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.5.5.) Wartość części: 167883,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej (wyposażenia osobistego strażaka) dla Komendy Miejskiej PSP w Gdańsku. Przez 1 kpl. należy rozumieć zestaw, w skład którego wchodzą niżej wymienione elementy:1. hełm z latarką nahełmową ATEX - 1 szt.
2. rękawice techniczne - 1 para,
3. rękawice specjalne - 2 pary
4. bielizna termoaktywna - 1 kpl.
5. kominiarka - 2 szt.
6. buty specjalne gumowe - 1 para,
7. buty specjalne skórzane - 1 para,
8. narzędzie typu multitool - 1 szt.
9. worek transportowy (marynarski) - 1 szt.
Zamówienie podstawowe obejmuje 24 kpl. środków ochrony indywidualnej, prawo opcji obejmuje 12 kpl. środków ochrony indywidualnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18444110-7 - Hełmy
18832000-0 - Obuwie specjalne
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18310000-5 - Bielizna osobista
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 146739,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109224,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123984,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123984,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCANTEX STĘPIEŃ-KOĆMIEL S.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 220186106
7.3.3) Ulica: gen. Stanisława Skalskiego 25
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SCANTEX STĘPIEŃ-KOĆMIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SCANTEX STĘPIEŃ-KOĆMIEL SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123984,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118581,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118581,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118581,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kadimex Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 145947900
7.3.3) Ulica: Wólczyńska 290
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-919
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118581,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-08INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa 11 szt. kabin akustycznych dla Politechniki Gdańskiej na potrzeby realizacji Projektu "Akademicki Kompas: Mechanizm Przeciwdziałania Drop-outowi na Politechnice Gdańskiej".
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego pojazdu operacyjnego typu SUV.
- Kompleksowy remont sześciu dachów w budynkach mieszkalnych przy ul. Przybrzeżnej 20A, Smolnej 9, Kolonia Rola 26 i 32, Gwiazda Morza 10 oraz Szarotki 7 w Gdańsku.
- Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia
- Prace modernizacyjne związane z wymianą regulatora napięcia generatora bloku energetycznego nr 4 w Elektrowni Połaniec.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i wyposażenia na potrzeby realizacji zadań OLiOC w Gminie Spytkowice
- Wykonanie zadania w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa sprzętu do działań ratowniczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Powiatu Sejneńskiego z przeznaczeniem dla KP PSP w Sejnach
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC
- Dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim - postępowanie nr 4
więcej: Bielizna osobista »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.