Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie i koordynowanie prac przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez GDDKIA Oddział we Wrocławiu w sezonie 2024/2025 i 2025/2026 (dalej jako Dyżury ZUD) w Rejonie w Wołowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Ślaskich 186
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-139
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: abarczyk@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie i koordynowanie prac przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez GDDKIA Oddział we Wrocławiu w sezonie 2024/2025 i 2025/2026 (dalej jako Dyżury ZUD) w Rejonie w Wołowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98821c81-16d8-43a2-ae3f-d9be4c87c40a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224111/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.37 Prowadzenie i koordynowanie prac przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych adm. przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu w sezonie zimowym 2024/2025 i 2025/2026 ( dalej jako dyżury ZUD): zadanie 7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przewidziano możliwość udzielenia zamówień, z 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zarówno w ogłoszeniu o zamówieniu, jak i w treści SIWZ:
- ogłoszenie o zamówieniu (2021/S 129-342678 z dnia 07 lipca 2021r. sek. VI.3. pkt 11); - SIWZ –Tom I rozdział 1 ust. 6.5. W chwili obecnej Zamawiający zamierza udzielić zamówienia, w trybie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych działań Spełnione są łącznie przesłanki udzielenia zamówienia, w trybie art. 214 ust. 1 pkt. 7
ustawy Pzp: nie upłynął okres 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; zamówienie udzielane jest dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego; zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług i robót; zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i postanowieniach SWZ; zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy uwzględnianiu wartości zamówienia podstawo
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2021/S 129-342678
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/WR.D-3.2421.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 545952,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie i koordynacja prac przy zimowym utrzymaniu dróg krajowych, polega na monitorowaniu w sezonie zimowym sytuacji panujących na drogach krajowych administrowanych przez Obwody Drogowe Rejonu i przekazywanie zebranych informacji do Zespołu Zarządzania Ruchem a także w przypadku zaistnienia niesprzyjających warunków na drogach, koordynowanie pracami związanymi z zimowym utrzymaniem dróg (m.in. wysyłanie sprzętu do odśnieżania i/lub likwidacji śliskości).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 623354,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623354,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 623354,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBOT1 B. Orzechowska i Z. Gryglewicz Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970015265
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBOT 1 B. ORZECHOWSKA I Z. GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ROBOT 1 B. ORZECHOWSKA I Z. GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 623354,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-30INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego.
- ZAKUP PRZENOŚNEGO URZĄDZENIA RENTGENOWSKIEGO DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ IM. PROFESORA JÓZEFA KOSACKIEGO
- BZP.2710.36.2025.MG Dostawa i rozbudowa instalacji audio-video w sali 307 w budynku UWr przy ulicy Kuźniczej 21-22 we Wrocławiu - etap drugi
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWYCH DLA WNĘTRZ PODWÓRZOWYCH UL. WESOŁA - BOROWSKA - PRZESTRZENNA - ŁÓDZKA WE WROCŁAWIU
- Usługa szkoleniowa dla uczestników projektu "Dolnośląska OdNowa. Regiony Rewitalizacji"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS we Wrocławiu oraz podległych Placówek Terenowych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Zagospodarowanie terenu przy Al. Jana Pawła II 18 w Jeleniej Górze"
- Pełnienie nadzoru inwestor.przy realiz. zad. pn. "Budowa spójności komunikac. półn-zach. strefy przemysłowej w Pile - II etap" - Budowa drogi zbiorczej z infrastrukturą w tryb. "zaprojekt. i wybuduj"
- Obsługa Punktów Informacyjno-Dyspozycyjnych w sezonie zimowym 2025/2026 w podziale na 3 zadania
- Wykonanie usługi przeglądów pięcioletnich: Część I: stanu tech. budynku... Część II: instalacji el.i piorunochronnej w budynkach... dla SRK S.A., Oddział AZM"
- wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy i modernizacji kamienic Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ulicy Wronieckiej 14 i 15
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych i elektrycznych podczas modernizacji systemu wentylacji i klimatyzacji na Sali konferencyjnej im. G Gęsickiej
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.