Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00367451/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy nabiału i tłuszczów roślinnych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W STRZELCACH OPOLSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KAROLA MIARKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_strzelce_opolskie@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk1strzelceopolskie.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad937962-e6d5-4b56-a72e-5ff52c9ca9871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy nabiału i tłuszczów roślinnych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad937962-e6d5-4b56-a72e-5ff52c9ca987
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105068/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawy nabiału i tłuszczów roślinnych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00367451
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.12.2025.KH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – nabiał1. Jogurt naturalny - Wymagana gramatura 150g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 5-10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość - 130 kg
2. Serek homogenizowany naturalny - Wymagana gramatura 150g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 5-10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość - 150 kg
3. Serek homogenizowany owocowy - Wymagana gramatura 150g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 30 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość - 750 kg
4. Serek wiejski ziarnisty - Wymagana gramatura 150g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 5-10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość -150 kg
5. Produkt topiony do smarowania - Wymagana gramatura 100g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 10-30kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 90 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość - 420 kg
6. Serek kanapkowy naturalny - Wymagana gramatura 150g. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 10-30 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość - 720 kg
7. Serek typu fromage naturalny - Wymagana gramatura 80g kostka. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 40 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość - 680 kg
8. Mleko w proszku odtłuszczone - Dostawy sukcesywne po około 20 kg. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość - 160 kg
9. Ser twaróg półtłusty - Wymagana gramatura 200g kostka. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Dostawy sukcesywne po około 120 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość - 2 750 kg
10. Śmietana 12% - Wymagana gramatura nie większa niż 400 g. Dostawy sukcesywne po około 30-50 kg. Bez zawartości produktów pochodzenia wieprzowego. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni, Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość - 950 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 91495,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – oleje i tłuszcze roślinne1 Margaryna roślinna do smarowania pieczywa - Zawartość tłuszczu minimum 50%, bez dodatków pochodzenia zwierzęcego, gramatura kostki 200g – 250g. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie: około 1500 kg. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość - 8 600 kg
2 Olej roślinny - Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie: około 600 - 650 l. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm. Ilość - 3 700 l
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 81733,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85152,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127248,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85152,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85152,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81490,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103898,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81490,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-TRADE S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122698196
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81490,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach zad. pn.:"Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej": "Dostawa motopompy do wody czystej(...)
- "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, zmianą kolorystyki, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Karola Miarki 7-9".
- Dostawa agregatów prądotwórczych - 2 szt.
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
- Montaż i uruchomienie dźwigów osobowego i osobowo-towarowego w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich
- "Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Żłobków Miejskich w Słupsku na rok 2026.
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Pszczynie Łące w 2026 r."
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby szkoły podstawowej oraz oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej nr 24 im. Powstańców Śląskich w Rudzie Śląskiej od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- "Dostawa i zakup artykułów żywnościowych do Stołówki szkolnej i przedszkolnej w Szkole Podstawowej im. Obrońców Ojczyzny w Nowym Miszewie."
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Skokach w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





