eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StuposianyZarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce - Dostawa karmy na lata 2025-2026



Ogłoszenie z dnia 2025-10-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce - Dostawa karmy na lata 2025-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO STUPOSIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1A

1.5.2.) Miejscowość: Stuposiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stuposiany@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-stuposiany

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce - Dostawa karmy na lata 2025-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de7d1ac7-7920-4c2c-a49b-257cb7ac0350

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034678/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce - Dostawa karmy na lata 2025-2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce", współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus - platformazakupowa.pl (dalej„Platforma”):
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany lub przy użyciu poczty elektronicznej: stuposiany@krosno.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” oraz w Regulaminie korzystania z Platformy, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej pod wskazanym wyżej linkiem, w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący, a ponadto powinien zapoznać się z Instrukcją składania ofert/wniosków dostępną pod wskazanym wyżej linkiem, i stosować do niej.
4. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można skompresować zgodnie z ust. 9), przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
5. Za datę złożenia oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń lub ich kopii oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 3 lub złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem danych osobowych Wykonawców będących osobami fizycznymi jest Nadleśnictwo Stuposiany 1A, 38-713 Lutowiska. Przedstawicielem administratora jest Nadleśniczy Ewa Tkacz, z administratorem można skontaktować się pisemnie pod Adresem Nadleśnictwo Stuposiany 1A, 38-713 Lutowiska, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: stuposiany@krosno.lasy.gov.pl, telefonicznie pod numerem: + 48 13 461 0010
• Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce – Dostawa karmy na lata 2025-2026 prowadzonym w trybie podstawowym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, ze zm. – dalej: „ustawa” lub „Pzp”)
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres czasu wyznaczony przepisami Kodeksu cywilnego regulującymi terminy przedawnienia roszczeń (podstawowy termin to obecnie 6 lat od daty wymagalności roszczenia). Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku wszczęcia postępowania przed sądem albo innym organem skutkującym przerwaniem biegu przedawnienia roszczeń;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

2. Stosownie do wymogów wynikających z przepisu art. 19.1 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający informuje o ograniczeniach dotyczących uprawnień w zakresie danych osobowych, o których mowa w przepisach art. 19.1 ust. 2 i 4 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP.

3. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu realizacji projektu pn. „Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce” nr FEPW.02.03-IW.01-0003/24 stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.1.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: buraki cukrowe – 25 ton. Buraki cukrowe stanowią korzeń bez naci, oczyszczone z ziemi, pochodzące ze zbiorów w 2025 roku. Dostawa obejmuje transport i rozładunek w miejscowości Tarnawa Niżna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03113100-7 - Buraki cukrowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:

1) Cena - 60 %,
2) Termin płatności - 40 %.

2. Kryteria oceny ofert oraz sposób obliczania punktów:

O = W ceny + W terminu płatności

Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:

a) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu
wzoru:
Cn
Wc = ------------ x 100 pkt. x 60 %
Co
gdzie:
W c - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
C n - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
C o - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr do SWZ).

b) W ramach kryterium „Termin płatności” (Tp)
Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium:



Termin płatności Liczba punktów
7 dni 0 pkt.
14 dni 20 pkt.
21 dni 40 pkt.

Tp - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, przyjmuje się 40 pkt.

Minimalny okres płatności wynosi 7 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności o 7 lub 14 dni.
Kryterium terminu płatności będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu płatności dla poszczególnych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie deklarowanego terminu płatności spowoduje, że obowiązywać będzie termin 7 dniowy, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.

3. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. a, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz SIWZ i została
oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: baloty wykonane z wysłodków buraczanych w ilości 10 szt. Baloty stanowi kiszonka wykonana z wysłodków buraków cukrowych w postaci balotów wykonanych prasą i owiniętych folią owijarką. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w miejscu składowania zlokalizowanym w miejscowości Stuposiany. Baloty nie mogą być uszkodzone tzn. folia nie może być przebita lub przedarta.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:

1) Cena - 60 %,
2) Termin płatności - 40 %.

2. Kryteria oceny ofert oraz sposób obliczania punktów:

O = W ceny + W terminu płatności

Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:

a) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu
wzoru:
Cn
Wc = ------------ x 100 pkt. x 60 %
Co
gdzie:
W c - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
C n - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
C o - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr do SWZ).

b) W ramach kryterium „Termin płatności” (Tp)
Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium:



Termin płatności Liczba punktów
7 dni 0 pkt.
14 dni 20 pkt.
21 dni 40 pkt.

Tp - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, przyjmuje się 40 pkt.

Minimalny okres płatności wynosi 7 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności o 7 lub 14 dni.
Kryterium terminu płatności będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu płatności dla poszczególnych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie deklarowanego terminu płatności spowoduje, że obowiązywać będzie termin 7 dniowy, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.

3. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. a, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz SIWZ i została
oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia: siano suche w postaci balotów – 40 szt. o wadze około 12 ton ze zbiorów tegorocznych, bez śladów i zapachu pleśni. Siano w balotach o wymiarach około 1,2x1,2 m (lub w balotach o innych wymiarach lub kształcie o masie sumarycznej około 12 ton). Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w miejscu składowania zlokalizowanym w miejscowości Tarnawa Niżna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03114200-5 - Siano

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:

1) Cena - 60 %,
2) Termin płatności - 40 %.

2. Kryteria oceny ofert oraz sposób obliczania punktów:

O = W ceny + W terminu płatności

Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:

a) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu
wzoru:
Cn
Wc = ------------ x 100 pkt. x 60 %
Co
gdzie:
W c - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
C n - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
C o - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr do SWZ).

b) W ramach kryterium „Termin płatności” (Tp)
Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium:



Termin płatności Liczba punktów
7 dni 0 pkt.
14 dni 20 pkt.
21 dni 40 pkt.

Tp - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, przyjmuje się 40 pkt.

Minimalny okres płatności wynosi 7 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności o 7 lub 14 dni.
Kryterium terminu płatności będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu płatności dla poszczególnych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie deklarowanego terminu płatności spowoduje, że obowiązywać będzie termin 7 dniowy, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.

3. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. a, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz SIWZ i została
oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia: owies ziarno w ilości 10 ton. Ziarno suche, o wilgotności poniżej 13%, bez śladów i zapachu pleśni. Dostawa obejmująca transport i załadunek do elewatora zlokalizowanego w miejscowości Muczne. Transport samochodem przystosowanym do rozładunku do elewatora.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03144000-2 - Produkty rolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:

1) Cena - 60 %,
2) Termin płatności - 40 %.

2. Kryteria oceny ofert oraz sposób obliczania punktów:

O = W ceny + W terminu płatności

Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:

a) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu
wzoru:
Cn
Wc = ------------ x 100 pkt. x 60 %
Co
gdzie:
W c - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
C n - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
C o - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr do SWZ).

b) W ramach kryterium „Termin płatności” (Tp)
Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium:



Termin płatności Liczba punktów
7 dni 0 pkt.
14 dni 20 pkt.
21 dni 40 pkt.

Tp - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, przyjmuje się 40 pkt.

Minimalny okres płatności wynosi 7 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności o 7 lub 14 dni.
Kryterium terminu płatności będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu płatności dla poszczególnych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie deklarowanego terminu płatności spowoduje, że obowiązywać będzie termin 7 dniowy, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.

3. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. a, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz SIWZ i została
oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 zamówienia: dostawa 4 ton kruch solnych do lizawek. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Muczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14410000-8 - Sól kamienna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:

1) Cena - 60 %,
2) Termin płatności - 40 %.

2. Kryteria oceny ofert oraz sposób obliczania punktów:

O = W ceny + W terminu płatności

Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:

a) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu
wzoru:
Cn
Wc = ------------ x 100 pkt. x 60 %
Co
gdzie:
W c - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
C n - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
C o - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr do SWZ).

b) W ramach kryterium „Termin płatności” (Tp)
Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium:



Termin płatności Liczba punktów
7 dni 0 pkt.
14 dni 20 pkt.
21 dni 40 pkt.

Tp - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, przyjmuje się 40 pkt.

Minimalny okres płatności wynosi 7 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności o 7 lub 14 dni.
Kryterium terminu płatności będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu płatności dla poszczególnych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie deklarowanego terminu płatności spowoduje, że obowiązywać będzie termin 7 dniowy, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.

3. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. a, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz SIWZ i została
oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, którego wzór został określony w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.
Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale, w postaci elektronicznej, lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-17 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-17 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.