Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowę fabrycznie nowej tablicy informacji pasażerskiej, zintegrowanej z systemem TRISTAR przy przystanku Racławicka 01 w Gdyni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@beerkancelaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: LegisLatte Radca Prawny Anna Beer
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040048737
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Wyczółkowskiego 51
1.11.4.) Miejscowość: Gdańsk
1.11.5.) Kod pocztowy: 80-147
1.11.6.) Województwo: pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@beerkancelaria.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://beerkancelaria.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowę fabrycznie nowej tablicy informacji pasażerskiej, zintegrowanej z systemem TRISTAR przy przystanku Racławicka 01 w Gdyni.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71761644-aaf9-4259-9ee4-e27a25cc2c49
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038361/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zaprojektowanie i budowa fabrycznie nowej tablicy tablicy informacji pasażerskiej zintegrowanej z systemem TRISTAR przy przystanku Racławicka 01 w Gdyni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11778413.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1177841
Zgodnie z Rozdziałem 6 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem 7 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.271.53.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa fabrycznie nowej tablicy informacji pasażerskiej, zintegrowanej z systemem TRISTAR przy przystanku Racławicka 01 w Gdyni.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym uzyskanie wymaganych przepisami wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień projektowych, warunków technicznych od gestorów sieci kolidujących z projektowaną inwestycją oraz opinii innych organów,
2) wybudowanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej tablicy informacji pasażerskiej przy przystanku Racławicka 01 w Gdyni,
3) zintegrowanie tablicy informacji pasażerskiej z systemem TRISTAR,
4) wykonanie dokumentacji odbiorowej powykonawczej, którą Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu w formie papierowej oraz w formie elektronicznej, określonej w załączniku A1 do SWZ,
5) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami, na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz w okresie rękojmi i gwarancji na roboty budowlane.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
a) Plan sytuacyjny skrzyżowania Wielkopolska – Racławicka - Parkowa - załącznik A1 do SWZ,
b) Program funkcjonalno-użytkowy (dalej również jako PFU) – załącznik A2 do SWZ,
c) Dokumentacja powykonawcza – załącznik nr A3 do SWZ,
d) Szczegółowe specyfikacje techniczne systemu TRISTAR – załącznik A4 do SWZ,
e) Projektowane postanowienia umowy (dalej również jako PPU) – załącznik nr 7 do SWZ
4. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonaną dokumentację projektową, na warunkach określonych w PPU.
5. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez Zamawiającego i Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
3. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swym zakresem budowę lub przebudowę obiektu budowlanego wyposażonego w tablicę elektroniczną lub ekran elektroniczny, służący do wyświetlania informacji na temat transportu zbiorowego w czasie rzeczywistym takich jak informacje o czasach odjazdów lub przyjazdów pojazdów komunikacji zbiorowej, o wartości jednostkowej zamówienia równiej lub wyższej niż 30 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub korzystających z zasobów innych podmiotów, wymagany warunek musi być spełniony przez jednego Wykonawcę.
Przez „jedną robotę budowlaną” należy rozumieć jedną umowę.
oraz
3.1 skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
3.1.1 projektanta, posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3.1.2 kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3.1.3 kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej
Zamawiający dopuszcza posiadanie ww. uprawnień przez jedną osobę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2) i 3) oraz ust.2 ustawy.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419 z późn. Zm.).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w załączniku nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1177841
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-27 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Podstawa wykluczenia:Z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1) – 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 poz. 514 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa drukowania publikacji oraz gazety uczelnianej
- Dostawa kontenerów do sterylizacji narzędzi chirurgicznych wraz z pokrywami stosowanych w Szpitalach Pomorskich Sp. z o.o.
- Wdrożenie systemu OTAGO w obsłudze dochodów niepodatkowych
- Zagospodarowanie terenu leśnego przy ul. Unruga w Gdyni (BO, RD).
- Zaprojektowanie i budowę fabrycznie nowej tablicy informacji pasażerskiej, zintegrowanej z systemem TRISTAR przy przystanku Racławicka 01 w Gdyni.
- Dostawa trzech samochodów osobowych dla Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w Górkach Dużych w ramach projektu "Nasze świetlice sołeckie" na 2025 r.
- Budowa podkarpackiego centrum ratownictwa i koordynacji transgranicznych działań ratowniczych w zakresie zwalczania zagrożeń dla środowiska
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji 4 Stacji Uzdatniania Wody oraz rozbudowy sieci wodociągowej na terenie Gminy Sorkwity
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych technika analityka i technika pojazdów samochodowych, w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- "Remont dróg gminnych na terenie Gminy Racławice zniszczonych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych technika informatyka i technika grafiki i poligrafii cyfrowej, "Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.