Og³oszenie z dnia 2025-10-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIERKLANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. M³yñska 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierklaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swierklaniec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d6d38ad0-84ff-4eba-a7e5-2fbec2ccc5c9
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00465231
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00068002/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Us³ugi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,211705,f530bf527e44580fc9143087a8f07de6.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, to znaczy:
• poczt± elektroniczn± na adres e-mail: barbara.drozdziel@ugswierklaniec.pl oraz kancelaria@ugswierklaniec.pl lub
• poprzez platformê przetargow± pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej dostêpnymi pod adresem https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w ust. 1.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57 D lok. B/J, 53-680 Wroc³aw; numer telefonu 71/787 35 34; adres e-mail: helpdesk@logintrade.net
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 32 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w rozdziale 32 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.2.22.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych polegaj±cych na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek pocztowych, paczek pocztowych, zwrotów przesy³ek oraz paczek pocztowych niedorêczonych, potwierdzeñ odbioru - w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r. oraz odbieranie przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego przy ul. M³yñskiej 3 w ¦wierklañcu w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±cznikach do specyfikacji:
• opis przedmiotu zamówienia - za³±cznik numer 1,
• projekt umowy - za³±cznik numer 5.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe, to znaczy musi posiadaæ wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach, o ile zmiany te nie bêd± modyfikowa³y ogólnego charakteru umowy w okoliczno¶ciach:1) W przypadku zmian przepisów prawa,
2) W przypadku powstania konieczno¶ci dostosowania rozwi±zañ przyjêtych
w Umowie i jej za³±cznikach w odniesieniu do sposobu realizacji us³ug
3) W przypadku powstania konieczno¶ci poprawy jako¶ci, wydajno¶ci lub bezpieczeñstwa realizacji us³ug
4) W przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej
5) W zakresie innych zmian sposobu realizacji us³ug ni¿ wskazane powy¿ej w pkt 1 do 4 powy¿ej je¶li nie spowoduje to wzrostu cen jednostkowych,
6) W zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania niniejszej umowy wskazanego w §2 Umowy, w przypadku gdy:
a) ³±czna warto¶æ nale¿nego Wykonawcy za wykonane us³ugi wynagrodzenia, w okresie obowi±zywania niniejszej umowy nie osi±gnie kwoty Maksymalnego Wynagrodzenia, w przypadku gdy po stronie Zamawiaj±cego bêdzie istnia³o zapotrzebowanie na dalsz± kontynuacjê ¶wiadczenia us³ug
b) je¶li nie bêdzie mo¿liwe zawarcie przez Zamawiaj±cego z kolejnym wykonawc± (wykonawcami) wybranym (wybranymi) w toku kolejnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, umowy (umów)
7) W zakresie zmiany Maksymalnego Wynagrodzenia wskazanego w §4 ust. 1 w przypadku:
a) gdy oka¿e siê, ¿e ³±czna warto¶æ nale¿nego Wykonawcy za wykonane us³ugi wynagrodzenia przed up³ywem okresu obowi±zywania niniejszej umowy osi±gnie kwotê Maksymalnego Wynagrodzenia,
b) w przypadku wprowadzenia do umowy zmian, o których mowa w pkt 1) do pkt 4) powy¿ej, je¶li zmiany te bêd± podwy¿sza³y koszty realizacji us³ug
8) W przypadku zmiany podwykonawcy lub wprowadzenia podwykonawcy ‒ na zasadach opisanych w § 6 umowy.
9) W zakresie zmiany cen jednostkowych wskazanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej Umowy i Maksymalnego Wynagrodzenia
10) W przypadku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu zamówienia dopuszczalne s± zmiany niniejszej Umowy obejmuj±ce wy³±czenie okre¶lonych us³ug pocztowych z zakresu przedmiotu zamówienia lub ograniczenie ich ilo¶ci.
Szczegó³owe warunki zmian umowy s± opisane w projekcie umowy - z³±cznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-21 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,211705,f530bf527e44580fc9143087a8f07de6.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-21 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-19
INNE PRZETARGI ¦WIERKLANIEC
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r."
- Dostawa narzêdzi TIK do SP w Orzechu w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie ¦wierklaniec"
wiêcej: przetargi ¦WIERKLANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie 24 miesiêcy
- ¦wiadczenie Us³ug Pocztowych
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r."
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Gminy Somonino w roku 2026 i 2027"
- Us³ugi pocztowe zwi±zane z wysy³k± korespondencji w roku 2026
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta Gdyni (wysy³ka korespondencji w 2026 roku)
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.