Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie szkolnych pracowni nauki zawodów w Zespole Szkół Samorządowych w Witnicy w sprzęt komputerowy, oprogramowanie i materiały dydaktyczne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WITNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Witnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-460
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 7216440
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@witnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie szkolnych pracowni nauki zawodów w Zespole Szkół Samorządowych w Witnicy w sprzęt komputerowy, oprogramowanie i materiały dydaktyczne.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8b0433b-4c7b-467d-afc5-fa3fa05e3339
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023588/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Doposażenie szkolnych pracowni nauki zawodów w Zespole Szkół Samorządowych w Witnicy w sprzęt komputerowy, oprogramowanie i materiały dydaktyczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach projektu „Specjalista dla rynku pracy – efektywny system formalnego kształcenia zawodowego”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Priorytet 6: Fundusze Europejskie na wsparcie obywateli, Działanie 6.7: Edukacja – ZIT.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8b0433b-4c7b-467d-afc5-fa3fa05e33393.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8b0433b-4c7b-467d-afc5-fa3fa05e3339
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
4) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
9) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,
10) Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ksztalceniezawodowe@witnica.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Witnica jest Burmistrz Witnicy, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6. 66-460 Witnica, tel. +48 957216440, fax. +48 957515218,
e-mail: urzad@witnica.pl
2. administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: iod@itmediagrup.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy, a także podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
● na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
● na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
● na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
● prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. nie przysługuje Pani/Panu:
● w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
● prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
● na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZIP.271.28.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i materiałów dydaktycznych, w tym:
1. Doposażenie Pracowni aplikacji internetowych i baz danych:
1.1. serwer plików z oprogramowaniem chmurowym i dyskami – szt. 1
1.2. laptop z systemem operacyjnym – szt. 1
1.3. zestaw komputerowy – zestawów 18
1.4. drukarka CMYK – szt. 1
1.5. zestaw edukacyjny Arduino (lub równoważny) – szt. 18
1.6. monitor interaktywny – szt. 1
1.7. drukarka 3D – szt. 4
1.8. filament – 40 kg
2. Doposażenie Pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych
2.1 zestaw komputerowy dostosowany do roli serwera – zestawów 18
2.2. drukarka sieciowa – szt. 6
2.3. zestaw narzędzi sieciowych – szt. 18
2.4. router – szt. 6
2.5. punkt dostępowy – szt. 6
2.6. patch panel 24-porty – szt. 20
2.7. wtyczki RJ45 – szt. 2000
2.8. moduł keystone UTP RJ45 – szt. 100
2.9. gniazdo UTP RJ45 – szt. 20
2.10. kabel UTP linka – m. 600
2.11. kabel UTP drut – m. 600
2.12. narzędzie uderzeniowe szt. 15
2.13. tester kabli UTP – szt. 10
2.14. zestaw wkrętaków – szt. 8
2.15. przełącznik zarządzalny – szt. 12
2.16. narzędzie do ściągania izolacji z kabli UTP, kat. 5e - szt. 12
2.17. zaciskarka do wtyczek RJ45 (przelotowych) – szt. 8
2.18. wtyczki RJ45 (przelotowe) szt. 500
2.19. obcinaczki do kabli – szt. 10
3. Doposażenie Pracowni transportu
3.1. laptop z systemem operacyjnym – szt. 17
3.2. szafa do ładowania laptopów – szt. 1
3.3. planszowa gra logistyczna – szt. 6
3.4. model pojazdu – szt. 7
3.5. mapa administracyjno-drogowa Polski (magnetyczna) – szt. 1
3.6. drukarka CMYK – szt. 1
3.7. oprogramowanie Catrall Truck Edu (lub równoważne) – szt. 17
3.8. oprogramowanie iCargo (lub równoważne) – licencja roczna dla 17 osób
3.9. oprogramowanie Wirtualne Laboratoria Logistyczno-Spedycyjne i Magazynowe (lub równoważne) - licencja 3-letnia, 32 loginy
3.10. monitor interaktywny – szt. 1
4. Doposażenie Pracowni magazynów
4.1. laptop z systemem operacyjnym – szt. 17
4.2. szafa do ładowania laptopów – szt. 1
4.3. oprogramowanie Branżowe Symulacje Biznesowe (lub równoważne) – licencja 3-letnia na 180 kluczy
5. Doposażenie Pracowni urządzeń techniki komputerowej
5.1. serwer plików z oprogramowaniem chmurowym i dyskami – szt. 1
5.2. laptop z systemem operacyjnym – szt. 1
5.3. zestaw komputerowy – zestawów 18
5.4. drukarka – szt. 1
5.5. zestaw zamiennych tuszy do drukarki – zestaw 5
5.6. toner do drukarki – szt. 24
5.7. bęben do drukarki – szt. 10
5.8. toner do drukarki (kolor) – zestaw 2
5.9. bęben do drukarki (kolor) – zestaw 1
5.10. zasilacz komputerowy – 5 szt.
5.11. dysk SSD SATA – szt. 18
5.12. taśma SATA – szt. 32
5.13. pasta termoprzewodząca – szt. 10
5.14. sprężone powietrze – szt. 10
5.15. wkrętak – szt. 5
5.16. pendrive – szt. 10
5.17. oprogramowanie MS OFFICE 2024 PRO EDU (lub równoważne) – licencja dożywotnia dla 18 osób
2) Zamówienie obejmuje dostawę do Zespołu Szkół Samorządowych, ul. Traugutta 1, 66-460 Witnica, oraz wniesienie przedmiotu dostawy w miejscu przeznaczenia.
3) Wykonawca w ramach zawartej umowy dokona szkolenia 1 osoby w zakresie obsługi urządzeń i oprogramowania (w przypadku urządzeń).
4) Wykonawca udzieli min. 24-miesięcznej gwarancji na dostarczane urządzenia.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SWZ – OPZ.
6) Wszystkie materiały i urządzenia, które zostały oznaczone w Opisie Przedmiotu Zamówienia znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem lub precyzyjnym wymiarem należy traktować jako opis produktu referencyjnego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, które będą posiadały co najmniej cechy i parametry albo oczekiwania technologiczne, jakościowe oraz funkcjonalności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykonał w sposób należyty w okresie w ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie dostawy obejmujące sprzęt komputerowy wraz z akcesoriami komputerowymi i oprogramowaniem, każda o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto.
3. Zamawiający oceniając warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, może na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, za pośrednictwem platformy zakupowej lub poczty elektronicznej, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, za pośrednictwem platformy zakupowej lub poczty elektronicznej, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane, lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykonawca wraz z ofertą przedkłada przedmiotowe środki dowodowe, w tym Opis Parametrów Przedmiotu Dostawy – Załącznik nr 7 oraz:1.1. DLA SERWERA PLIKÓW:
a) wydruk wyników testu wydajnościowego procesora pobrany ze strony https://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający wydajność procesora na poziomie określonymi w załączniku nr 5 – OPZ,
1.2. DLA LAPTOPA:
a) Certyfikat ISO 9001,
b) Certyfikat ISO 14001,
c) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE,
d) Certyfikat TCO lub EPEAT – na potwierdzenie certyfikacji TCO wymagany jest certyfikat lub wydruk ze strony: http://tcocertified.com/product-finder/; na potwierdzenie certyfikacji EPEAT wymagany jest wydruk z wpisu do rejestru EPEAT w internetowym katalogu http://www.epeat.net
e) raport z testu CrossMark lub Procyon Office Productivity lub Geekbench 6 single-core oraz multi-core potwierdzający wydajność laptopa na poziomie określonymi w załączniku nr 5 – OPZ,
f) wydruk wyników testu zamontowanego procesora pobrany ze strony https://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający wydajność procesora na poziomie określonym w załączniku nr 5 – OPZ,
g) wydruk wyniku testu zamontowanej karty graficznej pobrany ze strony
https://www.videocardbenchmark.net/ potwierdzający wydajność katy graficznej na poziomie określonym w załączniku nr 5 – OPZ.
1.3. DLA MONITORA :
a) Certyfikat ISO 9001,
b) Certyfikat ISO 14001,
c) deklarację zgodności UE i oznakowanie CE,
d) Certyfikat TCO lub EPEAT – na potwierdzenie certyfikacji TCO wymagany jest certyfikat lub wydruk ze strony: http://tcocertified.com/product-finder/; na potwierdzenie certyfikacji EPEAT wymagany jest wydruk z wpisu do rejestru EPEAT w internetowym katalogu http://www.epeat.net.
1.4. DLA KOMPUTERA STACJONARNEGO (ZESTAWU):
a) Certyfikat ISO 9001,
b) Certyfikat ISO 14001,
c) deklaracją zgodności UE i oznakowaniem CE,
d) Certyfikat TCO lub EPEAT – na potwierdzenie certyfikacji TCO wymagany jest certyfikat lub wydruk ze strony: http://tcocertified.com/product-finder/; na potwierdzenie certyfikacji EPEAT wymagany jest wydruk z wpisu do rejestru EPEAT w internetowym katalogu http://www.epeat.net,
e) raport z testu CrossMark lub Procyon Office Productivity lub Geekbench 6 single-core oraz multi-core oferowanej jednostki centralnej komputera potwierdzający wydajność sprzętu na poziomie określonymi w załączniku nr 5 – OPZ,
f) wydruk wyników testu wydajnościowego procesora pobrany ze strony https://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający jego wydajność na poziomie określonymi w załączniku nr 5 – OPZ,
g) wydruk wyniku testu wydajnościowego karty graficznej pobrany ze strony
https://www.videocardbenchmark.net/ potwierdzający jej wydajność na poziomie określonymi w załączniku nr 5 – OPZ.
2. Za przedmiotowy środek dowodowy Zamawiający uznaje oferowane przez Wykonawcę parametry techniczne w Załączniku nr 7 – Opis Parametrów Przedmiotu Dostawy. Wymóg wskazania: „Nazwa, Producent, Model, Nr katalogowy, oznaczenie karty graficznej, model procesora” nie stanowi przedmiotowego środka dowodowego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia wszystkich przedmiotowych środków dowodowych wymienionych powyżej.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określono w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa wzór umowy stanowiący integralną część SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem portalu ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-19
INNE PRZETARGI WITNICA
- Doposażenie szkolnych pracowni nauki zawodów w Zespole Szkół Samorządowych w Witnicy w sprzęt komputerowy, oprogramowanie i materiały dydaktyczne.
- Wzmacnianie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Witnica
- Zakup i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Witnica
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku "Radosny Maluszek" w Witnicy w ramach programu "Aktywne Place Zabaw 2025"
więcej: przetargi WITNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów edukacyjnych narzędzi informatycznych dla szkół - zestawu komputerowego w ramach Projektu "Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem Branżowego Centrum Umiejętności w Skarżysku-Kamiennej-II
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
- ZAKUP SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- Dostawa wyposażenia ICT do pracowni komputerowej oraz Laboratorium Inteligentnych Instalacji Elektrycznych w związku z realizacją projektu p.n. "Rozwój infrastruktury dydaktycznej PANS w Chełmie"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.