Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu AKPiA kontroli sekcji elektrochemicznej elektrolizera SOE 400 kW (zawierającego 4 podsystemy 100 kW)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Energetyki - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000020586
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mory 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ien.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ien.com.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu AKPiA kontroli sekcji elektrochemicznej elektrolizera SOE 400 kW (zawierającego 4 podsystemy 100 kW)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c1a882b-cb3f-4d22-9fc5-3563e24c3997
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12A/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa systemu AKPiA kontroli sekcji elektrochemicznej elektrolizera SOE 400 kW (zawierającego 4 podsystemy 100 kW).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reccell Klaudiusz Kelner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361929435
7.3.3) Ulica: Warszawska 135
7.3.4) Miejscowość: Michałów-Reginów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-119
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306147 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa opieki serwisowej infrastruktury serwerowej
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowy oraz ich ewentualnych zwrotów - listy zwykłe i listy polecone
- Transport, montaż, uruchomienie, kompleksowa obsługa i demontaż sztucznego lodowiska sezonowego wraz z wynajmem zadaszenia, zlokalizowanego przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie.
- Dostawy umundurowania i wyposażenia dla osób kierujących pojazdami służbowymi.
- Usługa cateringowa na 200 osób podczas Gali finałowej konkursu plastycznego dla osób z niepełnosprawnościami "Odkrywamy talenty", która odbędzie się 19 listopada 2025 r.
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy w okresie 12 miesięcy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kamery IR do zastosowań badawczych
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego (aparatura kontrolna i badawcza) na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 3 części
- Dostawa napylarki wysokopróżniowej
- Aparat do jednoczesnej analizy DSC-TGA
- SZP/243-271/2025_Dostawa wzmacniacza homodynowego (lock-in amplifier) dla Katedry Teorii Pola, Układów Elektronicznych i Optoelektroniki Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa aparatury kontrolno- pomiarowej do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.