eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówOpracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie wód opadowych na terenie zlewni potoku Paryja"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie wód opadowych na terenie zlewni potoku Paryja"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff403dfd-23f1-434f-b9f6-14087cb63f0b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie wód opadowych na terenie zlewni potoku Paryja"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff403dfd-23f1-434f-b9f6-14087cb63f0b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.90.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego zwany dalej „PFU”, obejmujący swoim zakresem przebudowę rowu wraz z odbudową i umocnieniem skarp i dna rowu, budowę zbiornika/-ów retencyjnego/-ych, remont istniejących, lub rozbiórkę i budowę przepustów na przebudowywanym rowie wraz z ustaleniem planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych ujętych w PFU w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie wód opadowych na terenie zlewni potoku Paryja”.

Wielkość/Zakres:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), umową, załącznikiem nr 2 do umowy określającym szczegółowy zakres, wymagania i oczekiwania Zamawiającego względem PFU oraz w oparciu o wymagania zawarte w Programie Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027 - działanie FENX.01.02 Adaptacja Terenów Zurbanizowanych do Zmian Klimatu stanowiące załącznik nr 3 do umowy,
2) wykonanie wstępnego projektu zagospodarowania terenu (koncepcji przebudowy rowu i budowy zbiornika/-ów),
3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej przebiegu trasy rowu wraz ze zlokalizowaniem na nim istniejących obiektów, tj. m.in. przepustów,
4) opracowanie dokumentacji badań podłoża gruntowego i projektu geotechnicznego (na trasie przebudowywanego rowu oraz w miejscu zaproponowanej lokalizacji zbiorników) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych,
5) wykonanie obliczeń hydrologiczno – hydraulicznych, w tym modelowania,
6) wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej i operatu dendrologicznego,
7) wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów planowanej inwestycji (planowane koszty prac projektowych oraz robót budowlanych),
8) przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego warunków technicznych i innych dokumentów, koniecznych do wykonania PFU
i wykonania na jej podstawie opracowania dokumentacji projektowej i wykonania robót budowlanych.
Dodatkowe informacje:
1) Dokumenty określające szczegółowy zakres przedmiotu umowy należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w ramach umowy wszystkich usług i prac niewymienionych w OPZ a niezbędnych do całościowego i kompleksowego wykonania i ukończenia przedmiotu umowy. W razie wątpliwości poczytuje się, że Wykonawca składając ofertę podjął się wykonania wszelkich prac mających na celu kompleksowe, prawidłowe, terminowe i należyte wykonanie przedmiotu umowy.
3) PFU musi zawierać informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania i wykonania robót budowlanych określonych w załączniku nr 2 do umowy oraz zgodnie z Rozdziałem 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
4) PFU będzie podstawą do opisu przedmiotu zamówienia, ustalenia planowanych kosztów prac projektowych, robót budowlanych i przygotowania oferty do dalszej realizacji inwestycji.
5) Przedmiot umowy zostanie wykonany w wersji „papierowej” w 4 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formacie odczytywanym przez program Acrobat Reader.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrobim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6783180428

7.3.3) Ulica: ul. Olszańska 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-513

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.