Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00405130/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie wód opadowych na terenie zlewni potoku Paryja"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff403dfd-23f1-434f-b9f6-14087cb63f0b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie wód opadowych na terenie zlewni potoku Paryja"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff403dfd-23f1-434f-b9f6-14087cb63f0b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405130
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.90.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego zwany dalej „PFU”, obejmujący swoim zakresem przebudowę rowu wraz z odbudową i umocnieniem skarp i dna rowu, budowę zbiornika/-ów retencyjnego/-ych, remont istniejących, lub rozbiórkę i budowę przepustów na przebudowywanym rowie wraz z ustaleniem planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych ujętych w PFU w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie wód opadowych na terenie zlewni potoku Paryja”.
Wielkość/Zakres:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), umową, załącznikiem nr 2 do umowy określającym szczegółowy zakres, wymagania i oczekiwania Zamawiającego względem PFU oraz w oparciu o wymagania zawarte w Programie Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027 - działanie FENX.01.02 Adaptacja Terenów Zurbanizowanych do Zmian Klimatu stanowiące załącznik nr 3 do umowy,
2) wykonanie wstępnego projektu zagospodarowania terenu (koncepcji przebudowy rowu i budowy zbiornika/-ów),
3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej przebiegu trasy rowu wraz ze zlokalizowaniem na nim istniejących obiektów, tj. m.in. przepustów,
4) opracowanie dokumentacji badań podłoża gruntowego i projektu geotechnicznego (na trasie przebudowywanego rowu oraz w miejscu zaproponowanej lokalizacji zbiorników) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych,
5) wykonanie obliczeń hydrologiczno – hydraulicznych, w tym modelowania,
6) wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej i operatu dendrologicznego,
7) wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów planowanej inwestycji (planowane koszty prac projektowych oraz robót budowlanych),
8) przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego warunków technicznych i innych dokumentów, koniecznych do wykonania PFU
i wykonania na jej podstawie opracowania dokumentacji projektowej i wykonania robót budowlanych.
Dodatkowe informacje:
1) Dokumenty określające szczegółowy zakres przedmiotu umowy należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w ramach umowy wszystkich usług i prac niewymienionych w OPZ a niezbędnych do całościowego i kompleksowego wykonania i ukończenia przedmiotu umowy. W razie wątpliwości poczytuje się, że Wykonawca składając ofertę podjął się wykonania wszelkich prac mających na celu kompleksowe, prawidłowe, terminowe i należyte wykonanie przedmiotu umowy.
3) PFU musi zawierać informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania i wykonania robót budowlanych określonych w załączniku nr 2 do umowy oraz zgodnie z Rozdziałem 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
4) PFU będzie podstawą do opisu przedmiotu zamówienia, ustalenia planowanych kosztów prac projektowych, robót budowlanych i przygotowania oferty do dalszej realizacji inwestycji.
5) Przedmiot umowy zostanie wykonany w wersji „papierowej” w 4 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formacie odczytywanym przez program Acrobat Reader.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrobim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6783180428
7.3.3) Ulica: ul. Olszańska 7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-513
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych.
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku zajmowanym przez Wydział Projektów Własnych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie
- Dostawa gazu ziemnego do budynków PCI Sp. z o.o.
- Obsługa ramp przeładunkowych, bram segmentowych przemysłowych, garażowych, wjazdowych oraz drzwi automatycznych.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Sprzedaż i dostawa odczynników chemicznych do działalności dydaktycznej - Analityka Medyczna
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla realizacji następujących zadań inwestycyjnych: Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej (...)
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- Uporządkowanie gospodarki wodnej wraz z remontem istniejącego systemu drenarskiego i budową drogi technicznej na terenach (...) przy ul. Konstantynowskiej w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Mechanicznych w Namysłowie".
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Budowa budynku użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2627S ul. Głównej w centrum Drogomyśla od km 0+330 do km 0+980.
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





