eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › (76-22) Dostawa oprogramowania typu NAC wraz z wdrożeniem, oprogramowania typu SIEM wraz z wdrożeniem, rozbudowa oprogramowania Veeam Backup wraz z wdrożeniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(76-22) Dostawa oprogramowania typu NAC wraz z wdrożeniem, oprogramowania typu SIEM wraz z wdrożeniem, rozbudowa oprogramowania Veeam Backup wraz z wdrożeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001126074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-094

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.grocholska@jurasza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.umk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

(76-22) Dostawa oprogramowania typu NAC wraz z wdrożeniem, oprogramowania typu SIEM wraz z wdrożeniem, rozbudowa oprogramowania Veeam Backup wraz z wdrożeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cfee8a3-40d1-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105631/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Oprogramowanie typu NAC wraz z wdrożeniem; Oprogramowanie typu SIEM; Rozbudowa oprogramowania Veeam Backup

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373042/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NLZ.2022.271.76

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 354226,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprogramowanie typu NAC wraz z wdrożeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

4.5.5.) Wartość części: 188226,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprogramowanie typu SIEM wraz z wdrożeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

4.5.5.) Wartość części: 71000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa oprogramowania Veeam Backup wraz z wdrożeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

4.5.5.) Wartość części: 95000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w wariancie I trybu podstawowego z uwzględnieniem art. 139 ust. 1 ustawy Pzp, działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, odrzuca ofertę nr 1 Wykonawcy VOL SYSTEM Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zgodnie z zapisem Rozdziału XIII ust. 3 SWZ, Wykonawca zobowiązany był złożyć ofertę na Formularzu ofertowym oraz dołączyć do oferty Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 1a do SWZ. Wykonawca VOL SYSTEM Sp. z o.o. nie załączył do oferty formularza cenowego, w którym oprócz deklarowanej ceny brutto zobowiązany był wypełnić kolumnę o nazwie „Nazwa oprogramowania, wersja”, zgodnie z wymaganiem Zamawiającego wskazanym w Rozdziale IV ust. 14 SWZ. W związku z powyższym Zamawiający nie ma wiedzy o oferowanej wersji oprogramowania. Formularz cenowy nie podlega uzupełnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c) ustawy Pzp, odrzuca ofertę nr 2 Wykonawcy konsorcjum firm:
lider konsorcjum: ISSP SERVICE Sp. z o.o., Ul. Stanisławowska 47 54-611 Wrocław; członek konsorcjum: ISSP SERVICE LLC, Ul. Radyscheva 10/14 Kijów, 03124 Ukraina
ponieważ Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie wszystkich wymaganych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119248,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119248,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119248,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eximo Project Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532614517

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 31

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119248,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Inwestycja realizowana jest ze środków Narodowego Funduszu Zdrowia pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 celem podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.