Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00458391/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00528550/01 - Wynik z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DOSTAWA IGIEŁ, STRZYKAWEK, KANIUL, ZESTAWÓW DO PODAWANIA KONTRASTÓW ORAZ POZOSTAŁYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH DO INIEKCJI I INFUZJI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Medyczne Dolmed SA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020126777
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Legnicka 40
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 53-674
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.grzegdala@dolmed.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolmed.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464914
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00458391
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:
Próbki, stanowiące przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt XVIII.7.b SWZ należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem kuriera w terminie do dnia 22.08.2024 do godz. 9:00 w Kancelarii II piętro, czynnej w godz. 7:30-15:00 od poniedziałku do piątku.
Złożona próbka musi być oznaczona następująco:
„Próbka do postępowania nr DIG.290.23.2024
nie otwierać przed 22.08.2024 r. godz. 09:10”
Po zmianie:
W WYJAŚNIENIACH Z DNIA 21.08.2024 ZAMAWIAJĄCY ODSTĄPIŁ OD POWYŻSZEGO WYMOGU
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
W celu wykazania, że przedmiot oferty Wykonawcy odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca składa następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) opis oferowanych produktów np. ulotki, katalogi, broszury – dotyczy wszystkich części,
b) próbek asortymentu oferowanego w części 3 poz. 1 i poz. 2
i/lub
w części 4 poz. 1 i 2.
Do każdej pozycji należy złożyć 2 szt. próbek oferowanego asortymentu. Złożone próbki muszą być oryginalnie zapakowane i oznaczone identycznie jak przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu w przypadku wyboru oferty Wykonawcy.
Podczas badania próbki asortymentu ulegną zużyciu i zniszczeniu i nie będą podlegały zwrotowi.
Po zmianie:
W celu wykazania, że przedmiot oferty Wykonawcy odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca składa następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) opis oferowanych produktów np. ulotki, katalogi, broszury – dotyczy wszystkich części,
b) W WYJAŚNIENIACH Z DNIA 21.08.2024 ZAMAWIAJĄCY ODSTĄPIŁ OD WYMOGU DOSTARCZENIA próbek asortymentu oferowanego w części 3 poz. 1 i poz. 2
i/lub
w części 4 poz. 1 i 2.
Do każdej pozycji należy złożyć 2 szt. próbek oferowanego asortymentu. Złożone próbki muszą być oryginalnie zapakowane i oznaczone identycznie jak przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu w przypadku wyboru oferty Wykonawcy.
Podczas badania próbki asortymentu ulegną zużyciu i zniszczeniu i nie będą podlegały zwrotowi.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) opis oferowanych produktów np. ulotki, katalogi, broszury – dotyczy wszystkich części,
b) próbek asortymentu oferowanego w części 3 poz. 1 i poz. 2
i/lub
w części 4 poz. 1 i 2.
Do każdej pozycji należy złożyć 2 szt. próbek oferowanego asortymentu. Złożone próbki muszą być oryginalnie zapakowane i oznaczone identycznie jak przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu w przypadku wyboru oferty Wykonawcy.
Podczas badania próbki asortymentu ulegną zużyciu i zniszczeniu i nie będą podlegały zwrotowi.
Po zmianie:
a) opis oferowanych produktów np. ulotki, katalogi, broszury – dotyczy wszystkich części,
b) W WYJAŚNIENIACH Z DNIA 21.08.2024 ZAMAWIAJĄCY ODSTĄPIŁ OD WYMOGU DOSTARCZENIA próbek asortymentu oferowanego w części 3 poz. 1 i poz. 2
i/lub
w części 4 poz. 1 i 2.
Do każdej pozycji należy złożyć 2 szt. próbek oferowanego asortymentu. Złożone próbki muszą być oryginalnie zapakowane i oznaczone identycznie jak przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu w przypadku wyboru oferty Wykonawcy.
Podczas badania próbki asortymentu ulegną zużyciu i zniszczeniu i nie będą podlegały zwrotowi.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-22 09:00
Po zmianie:
2024-08-27 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-22 09:10
Po zmianie:
2024-08-27 09:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-09-20
Po zmianie:
2024-09-25
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 23 we Wrocławiu z podziałem na zadania
- Organizacja wizyty i misji gospodarczej na targi RIGA FOOD 2025 w ramach projektu "Going Global 4.0 - Internacjonalizacja Dolnośląskich Przedsiębiorstw"
- "Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji widowni, sceny oraz przestrzeni WTL wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji (etap I) oraz pełnieniem nadzoru autorskiego [..]
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium na podstawie umowy ramowej"
- ROZBIÓRKA MURU OPOROWEGO i zabezpieczenie istniejącego terenu w ciągu DW 297 ul. Kościuszki w m. Bolesławiec.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.20.25 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku na potrzeby komórek organizacyjnych i oddziałów Szpitala Wielospecjalistycznym im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Sukcesywne dostawy zużywalnych materiałów medycznych kompatybilnych z aparatem do elektrokoagulacji ERBE VIO 300D dla potrzeb Bloków Operacyjnych WSzZ w Kielcach
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego 2
- Dostawa różnych wyrobów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Radomsku / POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE/
- Dostawy wyrobów ortopedycznych (uzupełnienie)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.