Og³oszenie z dnia 2022-11-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00526372/01 - Wynik z dnia 2022-12-30
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zarz±dzanie obiektem sportowo-rekreacyjnym STOCZNIOWIEC w P³ocku - MOSiR 10/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366071611
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Celebry Papieskiej 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 367 26 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosirplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.mosirplock.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
dzia³alno¶æ obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarz±dzanie obiektem sportowo-rekreacyjnym STOCZNIOWIEC w P³ocku - MOSiR 10/2022
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6b1e0d30-6c92-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00464321
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.mosirplock.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.mosirplock.pl;
Komunikacja, w tym sk³adanie ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub innych o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem dedykowanych
formularzy dostêpnych na ePUAP (www.epuap.gov.pl) oraz udostêpnionych przez miniPortal (www.miniportal.uzp.gov.pl). W
korespondencji nale¿y pos³ugiwaæ siê nr niniejszego postêpowania: MOSiR 10/2022.Oferty i o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125
ust. 1 Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (w wersji elektronicznej). Dopuszcza siê komunikacjê za
pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: zamowienia@mosirplock.pl, szczególnie w zakresie przekazywania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, wyja¶nieñ, wezwañ do z³o¿enia dokumentów oraz innych informacji (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: a) w postaci elektronicznej, w ogólnie
dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: pdf, doc, docx, odt i przekazuje siê w sposób wskazany powy¿ej.
b) w przypadku gdy podmiotowe i przedmiotowe ¶rodki dowodowe lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania,
zosta³y wystawione jako dokumenty w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów (scan),
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±c zgodno¶æ
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz
do komunikacji, wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o. jako Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób uczestnicz±cych w niniejszym postêpowaniu jest Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o., 09-400 P³ock, Pl. Celebry Papieskiej 1;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim O¶rodku Sportu i Rekreacji P³ock Sp. z o.o. jest Pan Adam Lisicki, kontakt: adres e-mai: iod@mosirplock.pl, tel. 609 493 414.
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zarz±dzanie obiektem sportowo-rekreacyjnym STOCZNIOWIEC w P³ocku prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym, na ich wniosek, udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „Ustawa Pzp”;
5) Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
6) obowi±zek podania przez osobê fizyczn±, bior±c± udzia³ w niniejszym postêpowaniu, danych osobowych dotycz±cych bezpo¶rednio tej Osoby, jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z okre¶lonych przepisów Ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em tej osoby w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do otrzymanych w toku postêpowania danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Osoba, podaj±ca w prowadzonym postêpowaniu swoje dane osobowe posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych
Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania i uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych tej Osoby narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Osobie, podaj±cej swoje dane osobowe nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych w niniejszym postêpowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO („przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze”).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOSiR 10/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie us³ugi polegaj±cej na zarz±dzaniu obiektem sportowo-rekreacyjnym STOCZNIOWIEC w P³ocku, przy ul. Kolejowej 3 d.
Obiekt sportowo-rekreacyjny STOCZNIOWIEC, zlokalizowany jest na nieruchomo¶ci o ³±cznej powierzchni 5,3559 ha, dla której prowadzona jest ksiêga wieczysta o numerze PL1P/00087197/5 na której znajduje siê: - budynek sanitarno-szatniowy (dzia³ka nr 8/4 obrêb 12), stanowi±cy zaplecze socjalno-sportowe dla boiska pi³karskiego, o pow. zabudowy 80,90 m², - boisko do gry w pi³kê no¿n±, pe³nowymiarowe o nawierzchni syntetycznej (pow. ca³ego boiska 80x120 m, wymiary p³yty boiska 68x105 m).
O¶rodek sportowo - rekreacyjny STOCZNIOWIEC zosta³ oddany do u¿ytkowania w maju 2016 r.
Zakres zamówienia dotyczy wykonywania us³ugi, polegaj±cej na zarz±dzaniu obiektem sportowo – rekreacyjnym STOCZNIOWIEC opisanym w Dziale II SWZ - OPZ. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia spraw zwi±zanych z Nieruchomo¶ci± w zakresie zwyk³ego zarz±du, którego celem jest utrzymanie Nieruchomo¶ci w stanie niepogorszonym ponad miarê normalnego zu¿ycia, co wi±¿e siê z nastêpuj±cymi obowi±zkami - okre¶lonymi w Dziale II OPZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 70330000-3 - Us³ugi zarz±dzania nieruchomo¶ciami na zasadzie bezpo¶redniej p³atno¶ci lub umowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VI SWZ,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki:
1) posiadaj± zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcza lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania,
2) posiadaj± uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ,
3) pozostaj± w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalaj±cej na realizacjê zamówienia w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca:
- posiada³ obowi±zkowe ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) zarz±dcy nieruchomo¶ci w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn±, w odniesieniu do jednego oraz wszystkich zdarzeñ w okresie ubezpieczenia, których skutki s± objête umow± ubezpieczenia OC, nie mniejsz± ni¿ 100 tys. z³
4) posiadaj± zdolno¶ci techniczne lub zawodowe - w tym zakresie Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie – wykona³ w sposób nale¿yty lub wykonuje nadal, us³ugê polegaj±c± na zarz±dzaniu nieruchomo¶ci± pe³ni±c± funkcje sportowe, w zakres której wchodzi³a m.in. eksploatacja, pielêgnacja i konserwacja pe³nowymiarowego boiska pi³karskiego o nawierzchni syntetycznej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5. O¶wiadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy w dniach 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³. nr 9),
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³adane po otwarciu ofert, na wezwanie Zamawiaj±cego, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1. potwierdzenie posiadania zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, (o którym mowa w R. V ust. 2 pkt 1 SWZ) – w tym celu Wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±, zobowi±zany jest przed³o¿yæ dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju lub za granic± (np. KRS, CEIDG), w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania – wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem;
UWAGA:
Zamawiaj±cy nie wzywa Wykonawcy do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wska¿e w ofercie, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych baz i potwierdzi aktualno¶æ danych zawartych w tych bazach.
2. Potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o której mowa w R. V ust. 1 pkt 3) SWZ: w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ:
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, która nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ wskazana przez Zamawiaj±cego w R. V ust. 2 pkt 3) SWZ (min. 100 tys. z³).
3. Potwierdzenie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o której mowa w R. V ust. 2 pkt 4), w tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ:
wykaz us³ug, wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. (Wykaz us³ug - za³. nr 8 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia ( konsorcjum/spó³ka cywilna itp.). W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy maj± obowi±zek ustanowienia Pe³nomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez pozosta³ych Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub ich uprawnionych przedstawicieli.UWAGA: Forma udzielonego pe³nomocnictwa musi spe³niaæ wymagania takie jak forma przygotowanej oferty ( zgodnie z art. 99 § 1 kc),
2) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zmówienia, musi byæ przedstawiona jako jedna oferta, do której nale¿y do³±czyæ:
a) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdz. VII ust. 1 pkt 1 i 2, tj. potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia - sk³ada ka¿dy z Wykonawców wraz z ofert± oraz potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³ada ka¿dy z Wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, na podstawie art. 117 ust 4 ustawy Pzp – za³. nr 7 do SWZ.
Spe³nienie warunków przy sk³adaniu oferty wspólnej:
c) warunek okre¶lony w ust. 2 pkt 3 (zdolno¶æ ekonomiczna i finansowa) oraz pkt 4 (zdolno¶æ techniczna lub zawodowa) – musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców,
d) w odniesieniu do warunków dot. do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy - zgodnie art. 445 ust. 1 Ustawy Pzp.
4) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostan± wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców – zgodnie z art. 59 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 2.Wszelkie zmiany umowy wymagaj± obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 3.Strony dopuszczaj± nastêpuj±cy zakres zmian: 1)terminu realizacji umowy w przypadku: a)zaistnienia dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, strajków, okupacji Nieruchomo¶ci itp., b)og³oszenia stanu epidemii i konieczno¶ci dostosowania siê do ew. restrykcji og³oszonych przez rz±d, c)zaistnienia klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, 2)wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a)ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug VAT. Inicjatorem tej zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca. b)wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo zmiany wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania niniejszego zamówienia - co zostanie przez Zarz±dcê uzasadnione i udokumentowane. c)zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu albo wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, je¶li zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Zarz±dcê - co zostanie przez Zarz±dcê uzasadnione i udokumentowane, d)zasady gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych) – zmiana mo¿e dotyczyæ tylko elementów obligatoryjnych podstawowych, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania niniejszego zamówienia - co zostanie przez Zarz±dcê uzasadnione i udokumentowane. e)Wyst±pienia innych sytuacji niezale¿nych od Stron, uniemo¿liwiaj±cych, utrudniaj±cych lub maj±cych inny istotny wp³yw na koszty realizacji niniejszego zamówienia. Wniosek o zmianê wymaga zg³oszenia pisemnego przez Wykonawcê z uzasadnieniem i akceptacji Zamawiaj±cego,-je¿eli powy¿sze zmiany bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 4. Z uwagi na to, ¿e niniejsza Umowa zawierana jest w okresie stanu zagro¿enia epidemicznego, og³oszonego w zwi±zku z COVID 19, Strony dopuszczaj± zmiany Umowy w zakresie okre¶lonym w art. 15r. ustawy z dn. 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID—19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2021 r., poz. 2095 ze zm.), w przypadku wyst±pienia w okresie realizacji umowy takich sytuacji, które bêd± wymaga³y zastosowania rozwi±zañ, okre¶lonych w przepisach przywo³anej ustawy. Dotyczy to w szczególno¶ci: - zmiany terminu wykonania umowy lub jej czê¶ci lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej czê¶ci, - zmiany zakresu ¶wiadczonej us³ugi oraz sposobu jej wykonywania i odpowiadaj±c± im zmianê wynagrodzenia albo sposobu rozliczenia wynagrodzenia Zarz±dcy. 5. Zmiany, spowodowane okoliczno¶ciami zwi±zanymi z COVID-19, poprzedzone bêd± ka¿dorazowo dokonaniem stosownych uzgodnieñ miêdzy Stronami niniejszej Umowy. 6. W przypadku zaistnienia konieczno¶ci wy³±czenia Nieruchomo¶ci z funkcjonowania, na okres d³u¿szy ni¿ 30 dni kalendarzowych z powodu wyst±pienia którejkolwiek sytuacji wskazanej wy¿ej, MOSiR ma prawo do zawieszenia wykonywania umowy w ca³o¶ci lub w czê¶ci. W przypadku czê¶ciowego zawieszenia realizacji umowy, proporcjonalnemu zawieszeniu ulega wynagrodzenie okre¶lone w § 11 ust. 1, które równaæ siê bêdzie faktycznym kosztom zwi±zanym z eksploatacj± niefunkcjonuj±cej Nieruchomo¶ci (w tym koszty mediów). Zawieszenie umowy stanowi podstawê do przed³u¿enia okresu jej obowi±zywania o okres zawieszenia, a tak¿e do wypowiedzenia umowy bez ¿adnych skutków dla MOSiR.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-07 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: oferty powinny byæ zaszyfrowane i opublikowane na ePUAP:/mosirplock/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-07 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cenaINNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Wykonanie skweru na osiedlu Zielony Jar w P³ocku
- Us³uga w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych.
- Remont pokrycia dachowego budynku Medycznej Szko³y Policealnej w P³ocku przy Al. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 8.
- Dostawa ³ó¿ek szpitalnych z materacem, wysiêgnikiem oraz szafk± przy³ó¿kow± z podzia³em na pakiety.
- Dostawa sprzêtu medycznego, drobnego oraz jednorazowego sprzêtu medycznego dla MWOMP.
- Pakiety ¿ywno¶ciowe dla dzieci uczêszczaj±cych do ¶wietlic ¶rodowiskowych Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- us³ugi czyszczenia budynków oraz zarz±dzania nieruchomo¶ciami.
- Wykonanie czynno¶ci zwi±zanych z zarz±dzaniem nieruchomo¶ciami oraz pe³nienie roli wynajmuj±cego w stosunku do lokali.Ca³kowita pow. u¿ytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Ca³kowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
wiêcej: Us³ugi zarz±dzania nieruchomo¶ciami na zasadzie bezpo¶redniej p³atno¶ci lub umowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.