Og³oszenie z dnia 2025-07-15
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachowego budynku Medycznej Szko³y Policealnej w P³ocku
przy Al. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 8.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Medyczna Szko³a Policealna w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292913
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-407
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 262 59 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medykplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.medykplock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pokrycia dachowego budynku Medycznej Szko³y Policealnej w P³ocku
przy Al. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 8.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d11644b0-8b26-45ce-b1ec-f40cbb9da9fb
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00327067
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00285532/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont dachu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d11644b0-8b26-45ce-b1ec-f40cbb9da9fb3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
1) poczty elektronicznej: dzp@umk.pl,
lub
2) platformy e-Zamówienia („Platforma”) https://ezamowienia.gov.pl, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpujê wy³±cznie przy
u¿yciu Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy
e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum
Pomocy”.
2. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: 1) .zip; 2) .7Z.
4. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê
mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
5. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z
podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
6. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów, np. osobistym i kwalifikowanym, mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
7. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy
i za³±czniki do oferty) mo¿e odbywaæ siê elektronicznie za po¶rednictwem:
1) dedykowanego formularza dostêpnego na Platformie e- Zamówienia po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w
zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ
szyfrowana;
lub
2) poczty elektronicznej, na adres email: dzp@umk.pl .
We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem
referencyjnym postêpowania lub numerem og³oszenia o zamówieniu.
9. Za po¶rednictwem poczty elektronicznej (dzp@umk.pl) lub „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci
przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i wniosków s³u¿±cych do zadawania pytañ o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. „Formularze do
komunikacji” umo¿liwiaj±, równie¿ do³±czenie za³±cznika do przes³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
10. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania siê na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do
zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (w szczególno¶ci SWZ) wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie.
11. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu do Platformy w
podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±cznik do jednego formularza).
13. Informacje na temat komunikacji za po¶rednictwem Platformy dostêpne s± równie¿ w Instrukcji interaktywnej – „Komunikacja w
postêpowaniu” dostêpnej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Medyczna Szko³a Policealna w P³ocku, Al. Marsza³ka J.Pi³sudskiego 8, 09-407 P³ock;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Medycznej Szkole Policealnej w P³ocku jest Pani Beata Zimowska, kontakt: iod@bpplock.pl ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku wyboru Pani/Pana oferty – równie¿ zawarciem i realizacj± umowy;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
2. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych*;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
**prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania do czasu zakoñczenia postêpowania, a tak¿e nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MSP _P 9/07/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie pokrycia dachowego budynku Medycznej Szko³y Policealnej w P³ocku przy Al. Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 8.
2. Zakres prac oraz wymagania dotycz±ce wykonania zamawianych robót stanowi dokumentacja techniczna zawarta w Za³±czniku nr 7 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) „Cena ofertowa brutto” – C - 60 %
2) „Okres gwarancji i rêkojmi” – G. - 40%
2. Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ³±cznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcê w ofercie i przeliczona wed³ug wzoru opisanego w tabeli powy¿ej.
3. Ocena punktowa w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi” dokonana zostanie na podstawie zaoferowanego okresu gwarancji i rêkojmi wskazanego przez wykonawcê w ofercie i przeliczona wed³ug wzoru opisanego w tabeli powy¿ej.
UWAGA:
Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji i rêkojmi ni¿ 36 miesiêcy bêdzie traktowane jako niezgodno¶æ oferty z SWZ i bêdzie skutkowa³o jej odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
Zaoferowanie d³u¿szego okresu gwarancji i rêkojmi ni¿ 60 miesiêcy bêdzie skutkowa³o przypisaniem do wzoru wskazanego w ust. 2 warto¶ci: 60 miesiêcy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, a tak¿e na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 8 i 10 ustawy Pzp oraz spe³niaj± ni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) sytuacji finansowej:
wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, a suma gwarancyjna opiewa na kwotê
nie ni¿sz± ni¿ 200 000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy, 00/100).
2) zdolno¶ci zawodowej:
wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wykona³ nale¿ycie minimum jedn± robotê budowlan± której przedmiotem by³ remont dachu polegaj±cy na wymianie pokrycia z papy o warto¶ci co najmniej 60 000,00 z³ (s³ownie z³otych: sze¶ædziesiêciu tysiêcy, 00/100) brutto ka¿da.
b) dysponuje lub wyka¿e gotowo¶æ dysponowania osob±, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych: do pe³nienia funkcji kierownika robót w specjalno¶ci:uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) dotycz±cych sytuacji finansowej:
dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
b) dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej:
i. wykazu robót budowlanych - wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ;
ii. wykazu osób - skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców:1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie,
2) do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± dodatkowo do oferty o¶wiadczenie, z którego
wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy - zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w ust. 1 sekcja
V pkt 5.4 niniejszego og³oszenia zostan± spe³nione wy³±cznie, je¿eli:
1) w przypadku okre¶lonym w ust. 1 pkt 1)sekcja
V pkt 5.4 niniejszego og³oszenia co najmniej jeden z wykonawców bêdzie ubezpieczony na sumê gwarancyjn± okre¶lon± powy¿ej w specyfikacji lub wykonawcy ³±cznie bêd± posiadaæ ubezpieczenie na sumê gwarancyjn± okre¶lon± powy¿ej w specyfikacji;
2) w przypadku okre¶lonym w ust. 1 pkt 2) sekcja V pkt 5.4 niniejszego og³oszenia:
a) w odniesieniu do do¶wiadczenia zawodowego, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) lit. a)sekcji V pkt 5.4 niniejszego og³oszenia co najmniej jeden z wykonawców spe³ni warunek samodzielnie (nie dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej, w takim przypadku wykonawcy mog± przedstawiæ do¶wiadczenie, które wspólnie zdobyli w ramach tej spó³ki),
b) w odniesieniu do kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 1 pkt 2) lit. b) sekcji V pkt 5.4 niniejszego og³oszenia co najmniej jeden z wykonawców spe³ni warunek samodzielnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Okre¶lone szczegó³owo zosta³y w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu, pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-30 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
2. Zamawiaj±cy dodatkowo przewiduje wykluczenie Wykonawcy :Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507), zwanej dalej „ustaw±” z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê tak¿e:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanym dalej „rozporz±dzeniem 765/2006” i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. Zm.), zwanym dalej „rozporz±dzeniem 269/2014”, albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723
i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzêtem
- Wykonanie rozbiórki gara¿u i ¶ciany murowanej wraz z nawierzchni± z chodnika przy ul. 1 Maja 3/5 dla Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Remont pomieszczeñ w budynkach wykorzystywanych na potrzeby prowadzonej dzia³alno¶ci 2
- Us³uga wdro¿enia systemu nawigacji w budynkach u¿ytkowanych przez Akademickie Liceum Ogólnokszta³c±ce przy Akademii Mazowieckiej w P³ocku z uwzglêdnieniem potrzeb osób z autyzmem.
- Wykonanie skweru na osiedlu Zielony Jar w P³ocku
- Us³uga w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku pomocniczego znajduj±cego siê na terenie Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych Nr 1 , przy ul. Bukowskiej 16 w Poznaniu.
- Wymiana pokrycia dachowego hali parku maszyn oraz obiektów biurowo-socjalnych wraz z pracami towarzysz±cymi zlokalizowanych na terenie Zak³adu Robót Drogowych przy ulicy Energetycznej 4 w Poznaniu.
- Wykonanie napraw i robót konserwacyjnych w budynkach, lokalach i na terenach wraz z pogotowiem w bran¿y sanitarnej w zasobach administrowanych przez ZGN W³ochy w terminie 01.09.2025 do 30.06.2026 r.
- Remont pomieszczenia kot³owni oraz budowa wewnêtrznej instalacji gazowej w Budynku O¶rodka Zdrowia w Jakubowie
- Remont pomieszczeñ biurowych w budynku Prokuratur Poznañskich przy ul. Solnej 10
- Wykonanie toalet oraz likwidacja barier architektonicznych - Wydzia³ Górnictwa, In¿ynierii Bezpieczeñstwa i Automatyki Przemys³owej. Znak sprawy: DZPZ.284.45.2025.EK
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.