Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozowych w 1 sem.roku szkolnego 2025/2026 w związku z realizacją projektu „Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęczyno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska 26
1.5.2.) Miejscowość: Sulęczyno
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-320
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suleczyno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suleczyno.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przewozowych w 1 sem.roku szkolnego 2025/2026 w związku z realizacją projektu „Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c789f42d-03f0-43c5-9132-fca1d8dc5a8b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056233/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług przewozowych w 1 sem.roku szkolnego 2025/2026 w związku z realizacją projektu „Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytet 5 Fundusze europejskie dla silnego Pomorza EFS+, Działanie nr 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00449905
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (nr IRK.271.1.2.2025) i zawarł w dniu 06.03.2025 r. umowę z wykonawcę na świadczenie usług przewozowych w okresie od 06.03.2025 r. do dnia 30.06.2025 r.
W ogłoszeniu o zamówieniu 2025/BZP 00104839/01 z dnia 2025-02-14 w sekcji IV Zamawiający określił: 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. Okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 nie może przekraczać 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zakres usług będzie dot: świadczenia usług transportowych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-863d4bf6-818e-41ee-91d4-cf04955cf2b0
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRK.271.1.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych uczniów szkół podstawowych wraz z ich opiekunami, dla których organem prowadzącym jest Gmina Sulęczyno w związku z realizacją projektu „Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno”, w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) zgodnie z planowanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem na usługę transportową.
3. Wykonawca zapewni opiekę nad uczniami w czasie dowozu do szkół i odwozu ze szkół. Opiekun przewozu ponosi odpowiedzialność za uczniów przewożonych od chwili wejścia do autobusu na danym przystanku, do chwili wyjścia z pojazdu i przekazania ich pod opiekę szkoły oraz w drodze powrotnej; od chwili wejścia do autobusu przy szkole do chwili opuszczenia autobusu przez ucznia na przystanku w swojej miejscowości.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i opiekuna oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów oraz zapewnienie miejsc siedzących dla wszystkich dzieci i opiekuna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIOLKA Przewóz osób
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421308550
7.3.3) Ulica: Wiślany 1B
7.3.4) Miejscowość: Wiślany
7.3.5) Kod pocztowy: 77-124
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIESŁAW JAŻDŻEWSKI "WIOLKA " PRZEWÓZ OSÓB
jakie przetargi wygrała firma
WIESŁAW JAŻDŻEWSKI "WIOLKA " PRZEWÓZ OSÓB
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowrocław w okresie 01.01.2026 - 31.12.2026
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku 2026
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie gminy Chodów w formie zakupu biletów
- Usługa transportu drogowego dla uczestników obozu zimowego
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Usługi społeczne w Mieście Jaśle" objętych wsparciem usług asystenckich
- REGULARNY DOWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W RAKSZAWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





