Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00420289/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka części budynku mieszkalno – administracyjnego wraz z pracami budowlanymi w miejscowości Drążno 7, gmina Mrocza, województwo kujawsko-pomorskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4866011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka części budynku mieszkalno – administracyjnego wraz z pracami budowlanymi w miejscowości Drążno 7, gmina Mrocza, województwo kujawsko-pomorskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f361da0-0d1c-4d34-9aef-6fdf6cd13fe7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053110/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbiórka oraz przebudowa budynku mieszkalno - administracyjnego - Drążno, gmina Mrocza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420289
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BYD.WO.260.31.2025.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka części budynku mieszkalno – administracyjnego wraz z pracami budowlanymi w miejscowości Drążno 7, gmina Mrocza, dz. nr 30/5 (nr inwent. 26/0008) woj. kujawsko-pomorskie.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
Zakres prac rozbiórkowych:
1. przygotowanie terenu i jego oznakowanie,
2. przygotowanie miejsca do składowania materiałów rozbiórkowych,
3. podstemplowanie stropu w części nie podlegającej rozbiórce,
4. demontaż pokrycia dachowego w zakresie części rozbieranej,
5. ostrożna rozbiórka konstrukcji więźby dachowej,
6. ręczna rozbiórka konstrukcji murowej ścian zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z demontażem pozostałości stropu nad parterem,
7. rozbiórka stropu nad piwnicą, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ściany wewnętrznej, przejmującej funkcję ścinany zewnętrznej,
8. zasypanie piwnic (bez rozbiórki konstrukcji ścian piwnicznych) z ręcznym zagęszczeniem, ostatnie 20cm uzupełnić humusem, obsiać trawą,
9. uporządkowanie terenu,
10. usunięcie materiałów porozbiórkowych będących własnością wykonawcy z terenu rozbiórki oraz utylizacja materiałów niebezpiecznych,
11. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego.
Zakres prac budowlanych na pozostałej części budynku:
1. zdemontowanie w całości pokrycia dachowego z papy,
2. wymianę deskowania,
3. wymianę na nowe elementów konstrukcji więźby dachowej,
4. wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
5. naprawienie stropu części pozostałej,
6. uzupełnienie ściany przejmującej funkcję ściany szczytowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo-technicznej
a warunki i wymagania związane z jego realizacją są opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
Zamawiający zastrzega, że:
1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną, aktualnie obowiązująca ustawą Prawo budowlane, ustawą Prawo ochrony środowiska, ustawą o ochronie przyrody oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami i sztuką budowlaną.
2. W terminie od dnia zawarcia umowy do dnia przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia o zagrożeniu lub braku zagrożenia dla gatunków chronionych i ich siedlisk - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ. W przypadku stwierdzenia wystąpienia zagrożenia Wykonawca będzie musiał wykonać na swój koszt inwentaryzację przyrodniczą, wraz z uzyskaniem stosownych rozstrzygnięć administracyjnych oraz wykonaniem ewentualnych prac kompensacyjnych. Przekazanie placu budowy w tym przypadku nastąpi po zgłoszeniu przez Wykonawcę zakończenia prac kompensacyjnych określonych w przez właściwy organ administracji publicznej..
3. Warunkiem zawarcia umowy jest posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, uwzględniającego wymagania określone w projektowanych postanowieniach umowy i przedłożenie Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy, opłaconej polisy.
Przedmiotowe zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na brak uzasadnienia technicznego i organizacyjnego. Zastosowanie podziału na części, zakłóciłoby ciąg technologiczny oraz konieczność bezpośredniego występowania po sobie kolejnych etapów robót, a w rezultacie utrudniłoby wyegzekwowanie od wykonawców zobowiązań gwarancyjnych. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców, realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261910-6 - Naprawa dachów
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261920-9 - Konserwacja dachów
45262522-6 - Roboty murarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup wraz z dostawą mebli biurowych
- Dostawa rezerwy wyposażenia ratownika na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Zakup komputerów - Komputer laptop z oprogramowaniem systemowym (2 szt.)
- BUDOWA DOŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH ORAZ ELEMENTÓW POPRAWIAJĄCYCH BEZPIECZEŃSTWO RUCHU DROGOWEGO NA DROGACH POWIATOWYCH POWIATU BYDGOSKIEGO - ZADANIE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- Dostawa systemu obrazowania oraz analizy FISH
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Padew Narodowa
- ZMIANA UKŁADU FUNKCJONALNEGO ŁAZIENEK DLA PACJENTÓW I TOALETY DLA PERSONELU
- Modernizacja pieszo-rowerowego obiektu mostowego na rzece Świder zlokalizowanego na granicy Józefowa i Otwocka
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1251K Proszowice-Szczytniki-Rosiejów w miejscowości Solcza w km 15+640,00 - 16+459,00, dł. 0,819km, gm. Pałecznica
- Modernizacja lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku przy ulicy Sulejowskiej 39 w Piotrkowie Trybunalskim
- Przebudowa - modernizacja dwóch dróg leśnych nr 220/092 Na Płone oraz nr 220/138 Do Tajchu w leśnictwie ŻABNICA
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





