Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00409008/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
- 2023/BZP 00323098/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ensemble3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386406355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wólczyńska 133
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-919
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ensemble3.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ensemble3.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ensemble31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność B+R
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8de6d7f3-505d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
The project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 857543; European Union's Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 857543; MAB "Center of ExcelleNce for nanophotonicS advencEd Materials and novel crystal growth - Based technoLogiEs - ENSEMBLE"; Projket MAB Nr Umowy: MAB/2020/142.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409008/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/TPBN/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 554554,63 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138316,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
komputery przenośne dla kadry naukowej - 22 sztuki
klawiatura i mysz bezprzewodowa dla kadry naukowej - 22 zestawy
monitory dla kadry naukowej - 27 sztuk
komputery przenośnie dla kadry administracyjnej - 2 sztuki
klawiatura i mysz bezprzewodowa dla kadry administracyjnej - 2 zestawy
monitory dla kadry administracyjnej - 9 sztuk.
Szczegółowe parametry zostały określone w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201670,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225643,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201670,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXON COMPUTER SYSTEMS ANDRZEJ JASSOWICZ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790173057
7.3.3) Ulica: ul. Osadnicza 1
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EXON COMPUTER SYSTEMS ANDRZEJ JASSOWICZ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"EXON COMPUTER SYSTEMS ANDRZEJ JASSOWICZ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16396000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/13/2025 Dostawa, wdrożenie oraz świadczenie usługi Asysty Technicznej Modułów Systemu zwanej dalej "Modułami", w tym udzielenie Licencji dla 250 stanowisk
- Prowadzenie superwizji dla pracowników Instytutu Psychiatrii i Neurologii (3)
- Dostawa mebli dla I Oddziału ZUS w Warszawie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.:"Termomodernizacja budynku A i C wraz z dwoma łącznikami Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 3 ul. Włościańska 35" realizowanego w ra
- Modernizacja instalacji przyzywowej polegająca na wymianie systemu radiowego na przewodowy w Domu Pomocy Społecznej "Budowlani" w Warszawie, przy ul. Elekcyjnej 6.
- Remont przyłącza elektroenergetycznego budynku (zmiana sposobu zasilania lokali użytkowych) oraz instalacji wewnętrznych - budynek przy ul. Drawieńskiej 32 w Choszcznie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup, montaż i wdrożenie elektronicznego systemu kolejkowego"
- Dostawa wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego - doposażenie pracowni komputerowej dla Zespołu Szkół Technicznych w ramach projektu
- Dostawa komputerów/zestawów komputerowych dla Zespołu Szkół Technicznych w ramach projektu ""Dobra Szkoła 2.0 - wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Sopocie"
- Dostawa wyposażenia (doposażenia) oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Gmina Miejska Głogów stawia na kompetencje cyfrowe - utworzenie KRC w Głogowie"
- Wyposażenie klasopracowni w ramach projektu "Rozwój kompetencji młodego człowieka kluczem do zawodowego sukcesu".
- Dostawa komputerów przenośnych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.